Torx5 hos Harald Nyborg?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 14-08-11 18:38

Nogen der ved om Harald Nyborg, jem&fix eller Stark m.fl. har en torx 5
i form af en skruetrækker, bit e.l?

Har alt andet selv fra T 10 og opefter :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hauge

Dato : 14-08-11 18:41

Den 14-08-2011 19:38, Hans Paulin (6310) skrev:
> Nogen der ved om Harald Nyborg, jem&fix eller Stark m.fl. har en torx 5
> i form af en skruetrækker, bit e.l?

Det har de ikke, men Google hhv. deres egen hjemmeside, i hvert fald
Haralds, kunne have givet svaret.

Få fat i et mobil-skruetrækkersæt, de har også TX5.

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 14-08-11 18:47

Hej Hans

> Har alt andet selv fra T 10 og opefter :)

www.pc-elektronik.dk

Varenummer

ASS-5114

Max

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 14-08-11 19:55

Max har bragt dette til verden:
> www.pc-elektronik.dk
>
> Varenummer
>
> ASS-5114

Tak :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Steen Suder

Dato : 14-08-11 19:59

Den 14-08-2011 19:38, Hans Paulin (6310) skrev:
> Nogen der ved om Harald Nyborg, jem&fix eller Stark m.fl. har en torx 5
> i form af en skruetrækker, bit e.l?
>
> Har alt andet selv fra T 10 og opefter :)

Hvad med
<http://cgi.ebay.com/15pc-Screwdriver-Torx-T5-T6-T8-T10-T15-Bit-PH-Tool-Set-/220816293441?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3369ad3e41>
?

--
Steen Suder

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 14-08-11 20:03

Steen Suder har bragt dette til verden:
> Hvad med
> <http://cgi.ebay.com/15pc-Screwdriver-Torx-T5-T6-T8-T10-T15-Bit-PH-Tool-Set-/220816293441?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3369ad3e41>
> ?

Hér må jeg så indrømme at jeg endnu aldrig har købt noget endnu på Ebay
selvom jeg ved det er godt og selvom jeg har taget tilløb flere
gange... :-/

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Steen Suder

Dato : 14-08-11 20:40

Den 14-08-2011 21:02, Hans Paulin (6310) skrev:
> [...]
>
> Hér må jeg så indrømme at jeg endnu aldrig har købt noget endnu på Ebay
> selvom jeg ved det er godt og selvom jeg har taget tilløb flere gange...

Sådan er vi så forskellige. Kan man leve med leveringstiden på 1-2 uger,
er det rigtigt godt til småting.

Se f.eks. denne Bluetooth-dongle her:
<http://cgi.ebay.com/Tiny-USB-2-0-Bluetooth-PC-Notebook-PDA-Dongle-Adapter-/200420926032?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eaa04a250>

~5,50kr leveret... det kan man da ikke sige noget til.
Jeg har selv købt flere af en lignende type... ingen problemer... virker
fint.

--
Steen Suder

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 14-08-11 20:43

Steen Suder har bragt dette til os:
> ~5,50kr leveret... det kan man da ikke sige noget til.
> Jeg har selv købt flere af en lignende type... ingen problemer... virker
> fint.

Jam, det ku sagtens lokke mig, og jeg har som sagt osse forsøgt, men ét
eller andet sted hopper kæden altså af...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hauge

Dato : 14-08-11 20:46

Den 14-08-2011 21:42, Hans Paulin (6310) skrev:
> Jam, det ku sagtens lokke mig, og jeg har som sagt osse forsøgt, men ét
> eller andet sted hopper kæden altså af...

Den hopper af der, hvor du selv skal gøre en indsats.

/Hauge

Fra : Jørgen

Dato : 15-08-11 08:16

Steen Suder wrote:

> [...]
>
> ~5,50kr leveret... det kan man da ikke sige noget til.
> Jeg har selv købt flere af en lignende type... ingen problemer... virker

Fine links. Jeg tror jeg kan finde et eller andet jeg mangler - om ikke
andet, så en nyt projektionsvækkeur.

- jørgen

Fra : Armand

Dato : 16-08-11 23:33

Den 14-08-2011 21:39, Steen Suder skrev:

> Sådan er vi så forskellige. Kan man leve med leveringstiden på 1-2 uger,
> er det rigtigt godt til småting.

Her i huset er Ebay populær og få sager bliver købt uden at "spørge"
Ebay om hvad prisen bør være.
Derved at det er min motorcykel-interesse der har bragt mig ind i dén
verden er der Ebay.de at jég fortrinsvis bruger, og jeg har ikke oplevet
at vente længere end 'indenværende uge' på mine forsendelser fra Tyskland.
Fruen scorer meget tøj/sko på Ebay.co.uk og derfra er portoen markant
lavere og forsendelsen ofte hurtigere end online-køb indenfor landets
grænser
Det samme gælder mine køb på Amazon i hhv. .de og .uk!

> Se f.eks. denne Bluetooth-dongle her:
> <http://cgi.ebay.com/Tiny-USB-2-0-Bluetooth-PC-Notebook-PDA-Dongle-Adapter-/200420926032?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eaa04a250>

Slige sager finder jeg på dealextreme.com, der dels har priser incl.
porto og dels er så billigt at det ligger under toldgrænsen!
Torx-eksempel derfra:
<http://www.dealextreme.com/p/precision-magnetic-screw-drivers-9-piece-set-with-internal-tip-storage-black-3547>

Desværre er forsendelsen dérfra oftest oppe på to ugers tid

> ~5,50kr leveret... det kan man da ikke sige noget til.
> Jeg har selv købt flere af en lignende type... ingen problemer... virker
> fint.

Det ér sq rart at lave et godt køb ind imellem

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 17-08-11 18:18

Befandt mig i Jem&Fix denne eftermiddag og fik øje på et skruetrækkersæt
med en god stribe af Torx'. Men de rakte 'kun' ned til T6

T5 ér sq noget af en bette ting!

--
Armand.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 17-08-11 22:13

Armand har bragt dette til os:
> Befandt mig i Jem&Fix denne eftermiddag og fik øje på et skruetrækkersæt med
> en god stribe af Torx'. Men de rakte 'kun' ned til T6

Nu fik jeg skidtet (basen til en Beocom 4) skilt ad ved hjælp af en 2mm
bred lige-kærv-skruetrækker jeg fandt; men undervejs i processen kom
jeg i tanke om at jeg engang købte en lille sort æske med
telefonværktøj i som jeg brugte til at adskille en SE W800 med; skulle
ikke undre mig om der ikke i den lå en passende skruetrækker; har dog
ikke haft lejlighed til at kigge efter endnu
(sommerhus/postadresse-problematik)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 18-08-11 14:37

Den 17-08-2011 23:13, Hans Paulin (6310) skrev:
> [...]
> der ikke i den lå en passende skruetrækker; har dog ikke haft lejlighed
> til at kigge efter endnu (sommerhus/postadresse-problematik)

Der var som sådan heller ikke noget hjælp i min oplysning, andet end at
T5 ér en forbandet lille sag - T6'eren i Jem&Fix's var nærmest bare
spids indtil jeg fik læsebrillerne på

--
Armand.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-08-11 22:39

Armand kom med følgende:
> Der var som sådan heller ikke noget hjælp i min oplysning

Nej, jeg ska osse bare ha tiden til at gå...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 15-08-11 09:41

Følgende er skrevet af Hans Paulin (6310):
> Har alt andet selv fra T 10 og opefter

Kan se at thansen har noget (dog til 169 kr.) under nr. 69262

http://kortlink.dk/9atn

dog lidt svært at se hvad den mindste hedder...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 15-08-11 10:58

Hans Paulin (6310) udtrykte præcist:
> dog lidt svært at se hvad den mindste hedder...

Never mind; fik skilt emnet ad nu.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Max

Dato : 15-08-11 15:24

Hej Hans

> Never mind; fik skilt emnet ad nu.

Husk at man kan Torxskruer kan skrues
ud og i med en sekskantnøgle.

Max

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 15-08-11 23:09

Max frembragte:
> Husk at man kan Torxskruer kan skrues
> ud og i med en sekskantnøgle.

Havde ikke en så lille én.

Med de lidt større gik det dog.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-08-11 23:39

Max skrev:

> Husk at man kan Torxskruer kan skrues
> ud og i med en sekskantnøgle.

Det har jeg også prøvet, men det er ikke altid
anbefalelsesværdigt - sekskantnøglen kan kamme
over, og så kan man ikke få skruen ud igen

Brug hellere de værktøjer der er beregnet til det,
så er der sjældent noget der går galt.

Så meget koster det rigtige værktøj da heller
ikke - og så har man det resten af livet.

Køb aldrig det billigste (Harald Nyborg), hellere
betale lidt mere for kvalitet.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk/wdg

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 15-08-11 23:41

Allan Vebel kom med denne ide:
> Køb aldrig det billigste (Harald Nyborg), hellere
> betale lidt mere for kvalitet.

HN har osse Bacho fx.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Max

Dato : 16-08-11 11:51

Hej Allan

> Brug hellere de værktøjer der er beregnet til det,
> så er der sjældent noget der går galt.

Så simpel er virkeligheden jo næsten aldrig.

Max

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-08-11 17:22

Den 14-08-2011 19:38, Hans Paulin (6310) skrev:
> Nogen der ved om Harald Nyborg, jem&fix eller Stark m.fl. har en torx 5
> i form af en skruetrækker, bit e.l?
>
> Har alt andet selv fra T 10 og opefter :)

Aldi har haft et glimragende sæt med en masse små bits og et håndtag til
dem.

--
Uffe Bærentsen

Fra : Mads

Dato : 30-08-11 11:22

"Hans Paulin (6310)" skrev i meddelelsen

[...]

Kan kun endnu en gang anbefale dealextreme.com

Kina side, gratis fragt. ca. 20-30 dages levering.
De har en MASSE billige ting.

Der er først told og moms over 80 kr ~ 16 $

Mvh
Mads

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-08-11 12:19