ParkOne fs05
Fra : Lars Reinholdt Chris~

Dato : 14-08-11 17:13

Hej.

Jeg overvejer at anskaffe en sådan, men kan ikke rigtigt finde andet end
producentens eller forhandlernes rosende ord.

Er der nogen her, som kender denne elektroniske p-skive, og som kan give
et besyv med omkring den?

Endelig skal jeg indimellem til Berlin. Vil denne skive også være
godkendt til brug i Tyskland?

Mange hilsner
Lars Christensen
Fanø
www.larchris.dk

Fra : Armand

Dato : 14-08-11 18:34

Den 14-08-2011 18:12, Lars Reinholdt Christensen skrev:
> [...]
> et besyv med omkring den?
>
> Endelig skal jeg indimellem til Berlin. Vil denne skive også være

Jeg kender ikke andet end til P-automater dér hvor der er tidsbestemt
parkering i Berlin og har derfor aldrig haft brug for min P-skive når
jeg har været dernede!

--
Armand.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 14-08-11 19:19

Armand har bragt dette unødvendige svar til verden:

Jeg kender heller ikke noget til den

PS: men har en p-skive

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard - 2620 Albertslund

Fra : Lars Reinholdt Chris~

Dato : 15-08-11 20:46

Den 14-08-2011 20:19, Brian Vestergaard skrev:
> Armand har bragt dette unødvendige svar til verden:

> Jeg kender heller ikke noget til den
>
> PS: men har en p-skive

Hej
Mange tak for de gode svar. Det lyder til at jeg trygt kan anskaffe mig
sådan en P-skive.
Mange hilsner Lars

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 14-08-11 18:43

On Sun, 14 Aug 2011 18:12:54 +0200, Lars Reinholdt Christensen
<lac@fanonet.dk> wrote:
> [...]
> producentens eller forhandlernes rosende ord.

> Er der nogen her, som kender denne elektroniske p-skive, og som kan

Den jeg har fungerer efter hensigten. Montering er nemt, blot 4
klisterpuder. Ved endnu ikke mht. batteritid, men forventer ikke at
skifte de første par år.

Mvh.

Martin

Fra : Kell Petersen

Dato : 28-08-11 11:10

> Den jeg har fungerer efter hensigten. Montering er nemt, blot 4
> klisterpuder. Ved endnu ikke mht. batteritid, men forventer ikke at skifte
> de første par år.

Jeg tænkte også at anskaffe mig sådan en , og så finde nogle sugekopper,
eller andet så man kan afmontere den let og smide en PVC skice i forruden
for at forlænge tiden lidt , hvis man ikke er blevet helt færdig med at
handle..