Letbetjent Lighter - hvor ?
Fra : Jens

Dato : 13-08-11 19:02

Hej

Til en ryger med svær ledegigt søger jeg en lighter der er meget men at
tænde - f.ex. en med et batteri i.

Hvor får man fat i sådan een ?

Mvh
Jens

Fra : Leif Neland

Dato : 13-08-11 19:28

Den 13-08-2011 20:02, Jens skrev:
> Hej
>
> Til en ryger med svær ledegigt søger jeg en lighter der er meget men at
> tænde - f.ex. en med et batteri i.

Hvorfor dog?

Fra : jens

Dato : 15-08-11 21:25

On Sat, 13 Aug 2011 20:27:43 +0200, Leif Neland <leif@neland.dk>
wrote:

> Hvorfor dog?

Ja, hvorfor dog - det er slet ikke til at gætte.

Fra : Leif Neland

Dato : 06-09-11 08:27

Den 15-08-2011 22:24, jens skrev:

> men at

> Ja, hvorfor dog - det er slet ikke til at gætte.

Det var bare en anledning til at holde op med at ryge.
En fordel for både ryger og omgivelser.

Med svær leddegigt risikerer man sikkert også lettere at tabe cigaretten
med deraf følgende risiko for brand.

Leif

Fra : Grethe Hoff

Dato : 14-08-11 13:56

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Til en ryger med svær ledegigt søger jeg en lighter der er meget men at
> tænde - f.ex. en med et batteri i.
>
> Hvor får man fat i sådan een ?
>
> Mvh
> Jens
Med mye leddgikt i familien, kan jeg se problemet.
Så kanskje en stearinlys-tender kan være en mulighet?
--
Grethe
Deilig å være norsk i DK