Haynes manual, Kawasaki ZX-9R 1998-1999 (C~
Fra : Intet Navn

Dato : 12-08-11 08:55

Hvis du mangler sådan en og bor i nærheden (sårn' cirka mellem Holbæk og
København et sted) - eller betaler portoen! - så er min din, da min Ninja
nu er en BMW...

--
/Claus

Fra : Edvard

Dato : 12-08-11 03:47

Tillykke....

Edvard Korsbæk

Fra : Intet Navn

Dato : 12-08-11 12:40

> Tillykke....

Takker og bukker; forsigtigt - som det nu passer sig for en ældre herre
som mig selv med BMW, lodenhat, Schnurbart og pibe... )

--
/Claus

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 12-08-11 12:51

Den 12-08-2011 13:39, Intet Navn skrev:

> Takker og bukker; forsigtigt - som det nu passer sig for en ældre herre
> som mig selv med BMW, lodenhat, Schnurbart og pibe... )

Ja, det siges. Men nu har jeg denne sommer mødt flere moderne japanske
boulevardracere. Og tænkte at det var unge mennesker. Blandt andet dømt
ud fra det til tider lidt for stramme læderoutfit i mange farver. For at
konstatere at det er mænd der har rundet de 60 år. Og hår og ikke mindst
dets farve er historie.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : John

Dato : 12-08-11 15:23

Ib Jakobsen:

> [...]
> konstatere at det er mænd der har rundet de 60 år. Og hår og ikke mindst dets

Ha ha er en af dem.
Kører Aprilia Mille og ikke en MC man forventer en gammel røv som jeg
kørende på

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk