Der er brug for flere Heidi´er og Tullebo´~
Fra : Anelise

Dato : 12-08-11 13:55

Jeg gyste, da jeg i går læste denne artikel:

http://ekstrabladet.dk/112/article1599851.ece

Damen, der fandt dem, kørte de overlevende killinger til dyrlægen til en
human aflivning.
Jeg kunne ikke lade være med at tænke, at hvis denne Viborg-dyrlæge havde
haft kontakt med en lokal "Heidi" med et killingehjem som Tullebo, så kunne
de overlevende killinger måske være reddet, så de kunne have fået et nyt
hjem hos en katteejer, der havde overskud til at give dem en ny chance.

Tænk en afstumpethed hos denne hunkatteejer, i stedet for at få morkatten
steriliseret en gang for alle.
Jeg ville sådan ønske, at alle vi, der ikke har racekatte og ikke driver
opdræt, ville sørge for at få vores han- og hunkatte neutraliserede, så vi
kunne slippe for disse gruopvækkende historier.

Længe leve Tullebo !

venlig hilsen, Anelise

Fra : Heidi

Dato : 12-08-11 21:42

> [...]
> opdræt, ville sørge for at få vores han- og hunkatte neutraliserede, så vi
> kunne slippe for disse gruopvækkende historier.

Ja, det er også heldigt der er en katte-venlig dyrlæge på Vordingborg
Dyrehospital (Lene)
Hun hjælper mange katte videre enten via Tullebo eller via Dyrehospitalet.
Og generelt er det et utroligt katte/dyrevenligt Dyrehospital :)

Jeg tænker bare, hvor er Kattens Værn? Hvor er Dyrenes Beskyttelse? De store
organisationer der burde træde til og hjælpe. Der er lige oprettet et
nødnummer (1812) når man har et akut problem med dyr (De kalder det Dyrenes
Vagtcentral) Hvorfor henviser Politiet ikke dertil?

Tusind tak for din opbakning, igen-igen :)))))))))))))))))))))))

--
Venlig hilsen Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Anelise

Dato : 12-08-11 22:12

"Heidi" <FJERNDETTEpost@tullebo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> - mit lille kattehjem for nødstedte killinger.
> Her og nu søger vi nye hjem til killingerne Anya og Ingrid, læs mere på

For en ordens skyld:
Dyrenes Beskyttelses nye vagtcentral med telefonnummeret 1812 træder først i
kraft fra den 17. august.

venlig hilsen
Anelise

Fra : Heidi

Dato : 13-08-11 10:32

> For en ordens skyld:
> Dyrenes Beskyttelses nye vagtcentral med telefonnummeret 1812 træder først
> [...]
Det er da underligt, jeg har da fået et blad hvor der sad nogle
klistermærker med nummeret, der står intet om at det ikke er startet. Man
kan skutte sende materiale ud til offentligehden, før det virker. *suk*