Sorry!
Fra : Michel Sanomi

Dato : 10-08-11 02:27

Hej,

Hvis I undrer jeg over, at jeg har sendt det stort set samme indlæg to
gange, er det fordi jeg ikke har modtaget noget siden 1. august før i
dag, så jeg troede, jeg havde lavet en smutter, da jeg sendte første
indlæg. Beklager...

Mange hilsner
Michel

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-08-11 13:02

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Rolig nu...Åge har sendt de samme indlæg de sidste 10 år

Fra : Hauge

Dato : 10-08-11 13:16

Den 10-08-2011 14:02, Allan Krautwald skrev:
> Rolig nu...Åge har sendt de samme indlæg de sidste 10 år

Vil det sige at du vitterligt læser alle Åges indlæg? Respekt.. ;)

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-08-11 15:23

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Vil det sige at du vitterligt læser alle Åges indlæg? Respekt.. ;)
>
> Mvh Hauge

Det gør han.
Og det har han også lært sin søn Pelle at gøre.

Hilsen Åge

Fra : ASKF

Dato : 13-08-11 06:31

Åge Halldorsson ytrede sig i
<4e42942c$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> med dette:

>"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

>Det gør han.
> Og det har han også lært sin søn Pelle at gøre.

Eugenitik lyder mere tiltalende nu.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus