Stafetten
Fra : Jan Kronsell

Dato : 08-08-11 23:09

Apropos vejret, som endnu en gang er blev kedeligt synes jeg at stafetten
skal handle om dårligt vejr, regn, tåge, storm, orkan osv.

Jeg lægger ud med Bad Moon Rising med Creedence Clearwater Revival
http://www.youtube.com/watch?v=5BmEGm-mraE

Melanie: A hard rain's gonna fall
http://www.youtube.com/watch?v=creAwh4lIy8

Thin Lizzy: Thunder and Lightning
http://www.youtube.com/watch?v=s2ql1lQ41Vc

Jan

Fra : Henning Jensen

Dato : 08-08-11 23:29

On 09-08-2011 00:09, Jan Kronsell wrote:
> Apropos vejret, som endnu en gang er blev kedeligt synes jeg at
> stafetten skal handle om dårligt vejr, regn, tåge, storm, orkan osv.

Det må være oplagt at give dig denne:
Eddie Russell synger "Regnvejrs-Serenade" med Sid Merriman's Danseorkester:
http://www.youtube.com/watch?v=AA-E1HxfEQY

Henning

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-08-11 06:53

Jan Kronsell <nospam@nospam.dk> wrote:

> [...]
> skal handle om dårligt vejr, regn, tåge, storm, orkan osv.
>
> Jeg lægger ud med Bad Moon Rising med Creedence Clearwater Revival

Alice in Chains - Rain when i die

<http://www.youtube.com/watch?v=HMm0bpbOOkU>

Across Tundras - Rainmaker - Floodreaper

<http://www.youtube.com/watch?v=SfAsFJPLcYM>

/thomas

Fra : Max

Dato : 09-08-11 12:14

Hej Jan

> Apropos vejret, som endnu en gang er blev kedeligt synes jeg at
> stafetten skal handle om dårligt vejr, regn, tåge, storm, orkan osv.

Jeg er lige cyklet gennem et skybrud på vej hjem, det fik mig
til at tænke på:

Supertramp - It's Raining Again
http://www.youtube.com/watch?v=uwSJk0O-7Gk&feature=related

Max

Fra : Kert Rats

Dato : 09-08-11 17:12

"Jan Kronsell" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal handle om dårligt vejr, regn, tåge, storm, orkan osv.
>
> Jeg lægger ud med Bad Moon Rising med Creedence Clearwater Revival

I anledning af Princes netop afholdte koncert på Amager skal vi have hans
nummer Purple Rain.
Koncerten måtte i øvrigt stoppes før tid pga. - regn.
Lyt med på http://www.youtube.com/watch?v=vtrQK8Zqj-g

Stormy Weather er selvskreven til denne stafet.
Her får vi den med dejlige Lena Horn i en indspilning fra 1943:
http://www.youtube.com/watch?v=QCG3kJtQBKo

Her får lige et nummer med Bob Dylan: A Hard Rain's A-Gonna Fall
http://www.youtube.com/watch?v=jHrK6L91BgA

Venligst

Kert Rats

Fra : Jan Kronsell

Dato : 09-08-11 18:05

"Jan Kronsell" <nospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> skal handle om dårligt vejr, regn, tåge, storm, orkan osv.
>
> Jeg lægger ud med Bad Moon Rising med Creedence Clearwater Revival

Der er ikke så mange indlæg i stafetten nednu, men jeg stopper den alligevel
her, da jeg rejser senere i aften og jeg lader stafetten gå videre til
Henning for Eddie Russell.

Jan

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-08-11 19:10

On 09-08-2011 19:05, Jan Kronsell wrote:

> Der er ikke så mange indlæg i stafetten nednu, men jeg stopper den
> alligevel her, da jeg rejser senere i aften og jeg lader stafetten gå
> videre til Henning for Eddie Russell.

Ufortjent - men jeg takker og vender tilbage med et emne sent i aften.

Henning

Fra : P. Petersen

Dato : 09-08-11 18:10

"Jan Kronsell" skrev i meddelelsen

"Apropos vejret, som endnu en gang er blev kedeligt synes jeg at stafetten
skal handle om dårligt vejr, regn, tåge, storm, orkan osv.

Jan"

En gammel sang med Kinks, som vi desværre sjældent støder på her i gruppe.
Stormy Sky.
http://www.youtube.com/watch?v=tKqCaHpo1kE

Deep Purple. Stormbringer.
http://www.youtube.com/watch?v=mzGk8cYJVjc