Corndogs?
Fra : Steen

Dato : 08-08-11 16:35

Det ser let ud ifølge denne opskrift, men hvad er de danske betegnelser for
ingredienserne?

http://www.chow.com/food-news/86856/make-your-own-corn-dogs-2/
--
Steen

Fra : Hauge

Dato : 08-08-11 16:48

Hej
Den 08-08-2011 17:35, Steen skrev:
> Det ser let ud ifølge denne opskrift, men hvad er de danske betegnelser for
> ingredienserne?

Har du prøvet at taste linket ind på:

http://translate.google.dk

Mvh Hauge

Fra : Cykelsmeden

Dato : 08-08-11 19:10

Den 08-08-2011 17:35, Steen skrev:
> Det ser let ud ifølge denne opskrift, men hvad er de danske betegnelser for
> ingredienserne?
>
> http://www.chow.com/food-news/86856/make-your-own-corn-dogs-2/

pølsen dyppes i majsmel-dejg og fryses, til den skal spises, hvorfor den
friteres og ovehældes med KETCHUP og sennep. Pølsetype efter ønske.

- stik mig hellere en dansk hot med det hele (max 2 gange årligt)

//finn

Fra : Steen

Dato : 09-08-11 14:54

Cykelsmeden <afsender@not2old.dk> wrote:

> [...]
> friteres og ovehældes med KETCHUP og sennep. Pølsetype efter ønske.
>
> - stik mig hellere en dansk hot med det hele (max 2 gange årligt)

Tak for det. Tror nu heller ikke det er noget jeg kommer til at gøre så
meget.
Det er begrænset hvad jeg frituresteger - lidt fritter er vist hvad det kan
blive til.
--
Steen