Malou Stella NARvana
Fra : Ralph

Dato : 08-08-11 16:40

Endnu en ung mor/paradise/stripper der tror hun kan synge fordi hun har fået
større bryster - beklager at jeg sendte den til musikgruppen, men måske her
er nogen der kan tyde teksten?

http://www.youtube.com/watch?v=eWmxJyOOEgI

--
Ralph

Fra : Holst

Dato : 08-08-11 18:34

On 08-08-2011 17:40, Ralph wrote:

> Endnu en ung mor/paradise/stripper der tror hun kan synge fordi hun har fået
> større bryster - beklager at jeg sendte den til musikgruppen, men måske her
> er nogen der kan tyde teksten?

Er du da interesseret i teksten?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-08-11 18:43

Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> større bryster - beklager at jeg sendte den til musikgruppen, men måske her

oy ...

/thomas

Fra : P. Petersen

Dato : 08-08-11 19:22

"Ralph" skrev i meddelelsen

[...]

Lol.
Håber hun selv har betalt optagelsen ellers er der da nogen, der tager røven
på sig selv.
Kan godt forstå dit problem med, at høre teksten.
Gudskelov, det ikke kan lade sig gøre. :)
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : -=JF=-

Dato : 08-08-11 19:35

On 2011-08-08 15:40:13 +0000, Ralph said:

> [...]
> fået større bryster - beklager at jeg sendte den til musikgruppen, men
> måske her er nogen der kan tyde teksten?

Det var dog den værste gang bræk længe!!!
Der gik det meste af et minut inden jeg fandt ud af at hun faktisk sang dansk…

Men hun skal have en smule respekt: Det lykkes at ramme forbi tonerne -
HVER gang!
--
Mvh. John

Fra : OZ2D

Dato : 09-08-11 12:46

> [...]
> har fået større bryster - beklager at jeg sendte den til
> musikgruppen, men måske her er nogen der kan tyde teksten?

Hvad med at købe et par ordentlige højtalere? På et par (lettere ombyggede)
Dali højtalere og igen efterfølgende lyttet på et par Denon hovedtelefoner
kan jeg nu godt stykke noget tekst sammen. Jeg tror jeg forstår det meste af
det.

Nej hun snøvler helt forfærdeligt og det gør nu heller ikke så meget for
teksten er ret ligegyldig. Jeg kan meget godt lide det club-beat som er i
nummeret men det havde pyntet gevaldigt med en ordentlig tekst og en
sangerinde som kan synge ordene så de kan forstås. Man skal godt nok spille
højt for at forstå hvad hun synger (derfor tog jeg hovedtelefoner på af
hensyn til naboerne). Kan Malou ikke gøre det bedre end det bør hun nok
finde sig noget andet at lave.

--
Kim

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-08-11 13:56

On 08-08-2011 17:40, Ralph wrote:

Kan det være værre?
Ja meget værre!
Hvad med manden med 'gymnastiksangen'?
Det er da langt værre end Malou:
http://www.youtube.com/watch?v=gfNOVvGGnRw

Henning

Fra : P. Petersen

Dato : 09-08-11 14:01

"Henning Jensen" skrev i meddelelsen

[...]

Ved ikke om jeg er enig med dig.
Er sikker på, at efter 12-14 genstande har det sikkert været sjovt, st se og
høre denne Hansi-klon.
:)
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-08-11 14:08

On 09-08-2011 15:00, P. Petersen wrote:

> Ved ikke om jeg er enig med dig.
> Er sikker på, at efter 12-14 genstande har det sikkert været sjovt, st
> se og høre denne Hansi-klon.

Du er altid så nøgtern Pelle.

.... I øvrigt - er der forskel på klonerne?

Hilsen Henning.

Fra : P. Petersen

Dato : 09-08-11 14:49

> [...]

> se og høre denne Hansi-klon.

Du er altid så nøgtern Pelle.

.... I øvrigt - er der forskel på klonerne?

Principelt videnskabeligt burde der jo ikke være forskel på kloner.
Synes dog, at den klon du viser i dit link er lidt bedre, end originalen
til, at score den lidt yngre del af publikum.
Men må sige, at ud fra det foreliggende materiale er det nok svært, at tegne
et statistisk signifikant billede af om denne
observation er korrekt.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-08-11 11:23

Ralph skrev:

>Endnu en ung mor/paradise/stripper der tror hun kan synge fordi hun har
>fået større bryster

"Malou lovede endvidere eventuelle fans, at hun planlægger at udgive flere
singler. "
http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1598913.ece

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-08-11 11:32

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> "Malou lovede endvidere eventuelle fans, at hun planlægger at udgive flere
> singler. "
> http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1598913.ece

er det ikke mere en trussel ?

/thomas

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-08-11 08:56

> "Malou lovede endvidere eventuelle fans, at hun planlægger at udgive flere
> [...]

Ja det må i undskylde

M.V.H....Benny..