FRANZISKA ude med nyt single-hit
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-11 15:17

Her erFRANZISKAS spritnye single-hit. fra 23. juli 2011, "Ich bin dabei"
http://www.youtube.com/watch?v=tnNYBTYd1gU

Den er da ikke så ring´e ennda

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-08-11 18:28

On 07-08-2011 16:17, Åge Halldorsson wrote:

> Den er da ikke så ring´e ennda

Hvad mener du så om denne?
Manden med selvbruneren og en sød og uskyldig hund, forsøger sig med
nummeret "Tak Fur".
Ca, fra 1.59 er der en herlig flok mÅger - det pepper nummeret gevaldigt
op.
Men der er noget helt galt med mimningen! Tror du det er den rigtige
sang han mimer til? Han kommer nogenlunde fra start, men det går meget
hurtigt helt galt.
Ved man hvem det er der "Synger"?

http://www.youtube.com/watch?v=f_oQBTRH_1E&feature=related

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-11 18:42

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hvad mener du så om denne?

Sanger er rigtig god

> Manden med selvbruneren og en sød og uskyldig hund,

Vovhunden heddder altså "Quicy", og er fra serien "Hansi Hinterseer og
Quincy", hvor de tager rundt i Østrig, viser landskaber og forskellige
sangere synger slager

> forsøger sig med nummeret "Tak Fur".

"Tak Fur", haha. Henningen er skrap til tysk.

> Ca, fra 1.59 er der en herlig flok mÅger - det pepper nummeret gevaldigt
> op.

Der er nu også nogle svaner og en ørn. Men hvad med springvandet. Det
"springer" jo også i øjnene.

> Men der er noget helt galt med mimningen!

Ja, det da sagt mildt sangt ikke østrigsk kvalitet. Mon en pop-producer står
for indslaget?

>Tror du det er den rigtige sang han mimer til?

Det er sgu svært at sige

< Han kommer nogenlunde fra start, men det går meget hurtigt helt galt.

Jeg ved nu ikke lige om han kommer "nogenlunde fra start". Jeg synes det er
galt hele nummeret igennem

> Ved man hvem det er der "Synger"?

Ja, det er en trusse-aftrækker, ved navn Hønsi Hunterhaser. Nu sidder din
Eva og ruller med sin næsering og savler. Tror du ikke. HÆ!

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-08-11 18:45

meddelelsen news:4e3ece4f$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Ja, det er en trusse-aftrækker, ved navn Hønsi Hunterhaser. Nu sidder din
> Eva og ruller med sin næsering og savler. Tror du ikke. HÆ!

Bortset fra at jeg ikke har næsering så ...... Hansi er jo lækker og så
foretrækker jeg hans mere stille sange.

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-08-11 18:54

On 07-08-2011 19:44, Eva Schmidt wrote:

> Bortset fra at jeg ikke har næsering så ...... Hansi er jo lækker og så
> foretrækker jeg hans mere stille sange.

Tak for et ærligt og redeligt svar.

Og ja, han holder sig godt i forhold til sin alder.
Og de stille sange?
Ja, jo mere stille jo bedre.
Gid budskabet i dette amerikanske ordsprog ville 'sive ind':

Den umodne mand kendetegnes ved, at han ønsker at dø for en sag.
Den modne mand ved at han ønsker at tjene den i stilhed.

Hilsen Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-11 18:50

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

Du får lige den her til din Hønse-samling. Der passer det bedre. Og sangen
er rigtig nice: http://www.youtube.com/watch?v=D-WzVGYPS0s&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-08-11 18:56

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
>
> Du får lige den her til din Hønse-samling. Der passer det bedre. Og sangen
> er rigtig nice: http://www.youtube.com/watch?v=D-WzVGYPS0s&feature=related

Der skal vist noget modgift til alt det sukkersøde

<http://youtu.be/KSNLnDH6tjA>

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-11 19:11

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Der skal vist noget modgift til alt det sukkersøde
>
> <http://youtu.be/KSNLnDH6tjA>

Yesss!! Sådan et link skal der være i alle schlagertråde, så verden ikke
drukner i sentimentalitet og "Familie Journalen"