Muh-køer hader rockmusik og pop
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-11 09:35

KØER TILSLUTTER SIG MUSIK FRA TYSKE SLAGERSHOW

Vi ser jo tit køer i de tyske slagershow. Det er ikke uden grund. Lige som
den almindelig befolkning elsker køer også den mere almindelige musik, så
som countrymusik og folkelig
klassisk musik, altså sån noget der er masser af i de tyske slagershow,
"Musikantenstadl" og "Feste der volksmusik".
Det kunne være Tom Astor eller Truck Stop eller Linda Feller. Men allerhelst
vil de have klassisk musik. Det kunne f.eks. være hollandske Andre Rieu.
Til klassisk musik giver de mere mælk og tgil country giver de almindelig
produktion. Countrymusik opfatter de altså som almnindelig underholdning.

De hader til gengæld Krutte-Linå-Pellemusik, også kaldet rockmusik. De
protesterer så kraftigt at de giver mindre mælk. Allerværst for køerne er
popmusik (altså flystøj, larm fra biler og sån).
http://www.nordjyske.dk/artikel/10/2875/28/3911762/4/unders%F8gelse%20klassisk%20musik%20er%20bedst

Lad os få lidt dejlig mælke-fremkaldende musik fra de tyske slagershow. Lige
noget for køerne:

Tom Astor: http://www.youtube.com/watch?v=-m4DBDqmj6U
Truck Stop: http://www.youtube.com/watch?v=epBXgrntCmc
Linda Feller: http://www.youtube.com/watch?v=9fHMBhXR46A&feature=related
Andre Rieu:
http://www.youtube.com/watch?v=baw1Y1GHsgU&playnext=1&list=PL1D82CF83B20BAE7C

Her er et bevis for at køer også er glade ved renlivet slagermusik. Her
kommer en veltilpas brølende ko ind midt i et slagershow, efter 2½ minut
inde i indslaget.
http://www.youtube.com/watch?v=Yyrm4yQjzS4

Her har de danske støjsendere noget at ko-ordinere angående at spille musik
for både den almindelige befolkning og muhkøerne.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 07-08-11 13:35

On 07-08-2011 10:34, Åge Halldorsson wrote:

> Til klassisk musik giver de mere mælk og tgil country giver de
> almindelig produktion. Countrymusik opfatter de altså som almnindelig
> underholdning.

I "Nordjydske" (og i flere andre Nordjydske aviser) står der, at
musikken ikke er ligegyldig:
http://www.nordjyske.dk/artikel/10/2875/28/3911762/4/unders%F8gelse%20klassisk%20musik%20er%20bedst

Ifølge artiklen giver klassisk musik således højest ydelse.
Og lavest ydelse forårsages af den lavest rangerende genre, genren der
omfatter alpehorn og brandbiler:
Jeg citerer:
"Det gjorde støj til gengæld; det fik køernes mælkeproduktion
til at falde til et niveau langt under stilhed."
Citat slut

Hvad kan man så lære af det?
Giv aldrig køerne TV-schlager! Det går ud over mælken og dermed
folkesundheden - og støjen fra staldene vil være belastende for folkets
mentale sundhed!

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-11 14:56

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> "Det gjorde støj til gengæld; det fik køernes mælkeproduktion
> til at falde til et niveau langt under stilhed."
> Citat slut
>
> Hvad kan man så lære af det?

Man kan lære det som jeg skrev, "At de ikke kan lide støj" (popmusik)
Giv dem altid en radiostation med almindeliug underholdningsmusik - mælk er
dyrt nok for forvejen skråstreg -gaden.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-08-11 15:04

Åge Halldorsson skrev:

>KØER TILSLUTTER SIG MUSIK FRA TYSKE SLAGERSHOW

Så vil jeg herefter betragte dem der skriver om tyske slagershow som
værende køer.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 07-08-11 16:46

Hej Ivan

> Så vil jeg herefter betragte dem der skriver om tyske slagershow som
> værende køer.

Og hvad fanden har køerne gjort dig siden de fortjener dette ?

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-08-11 18:43

> Hej Ivan

> Og hvad fanden har køerne gjort dig siden de fortjener dette ?

Køerne har sgu da selv muh`et at de vil have country.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-08-11 15:53

> Så vil jeg herefter betragte dem der skriver om tyske slagershow som
> værende køer.
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Og jeg melder dig for dyremishandling )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-08-11 16:44

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og jeg melder dig for dyremishandling )
>
> M.V.H....Benny..

Man, hahaha, kan næsten sige, at der er opstået køer i forbindelse med at få
fat i slagermusik.

Hahahahaa

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-08-11 13:50

meddelelse news:4e400456$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Man, hahaha, kan næsten sige, at der er opstået køer i forbindelse med at
> [...]

Så må man vel bare vise, at man har kø(d)kultur

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-08-11 16:30

> Så må man vel bare vise, at man har kø(d)kultur
>
> M.V.H....Benny..

Der skal nok opstå "lange" køer, foran pladeforretningerne.

Haha - og her er der en der kalder sig en han-hund, som spørger "Hvilken
lang ko"?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-08-11 16:32

meddelelsen news:4e415265$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Ja: http://www.youtube.com/watch?v=jpLkXvbBd8A

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-08-11 08:54

meddelelse news:4e415265$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Der skal nok opstå "lange" køer, foran pladeforretningerne.
>
> Haha - og her er der en der kalder sig en han-hund, som spørger "Hvilken

Det må jo være en Han-Ko så....

Kan du egentligt fortælle mig... Hvad er stærkere, end en Han-Ko.. ???

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-08-11 09:12

> Kan du egentligt fortælle mig... Hvad er stærkere, end en Han-Ko.. ???
>
> M.V.H....Benny..

Ja, en jernstang.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-08-11 09:22

meddelelse news:4e438ed3$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Ja, en jernstang.
>
> Hilsen Åge

Nej da, HELT FORKERT... Det er da en GUMMIGED..

M.V.H...Benny..