Jingle fra 80'erne
Fra : Kent Hansen

Dato : 05-08-11 19:17

Hej,

Vil lige høre om der er nogen herinde, der kan huske en jingle der blev
spillet enten på The Voice eller Radio Viborg tilbage i 80'erne.

Jinglen var som følger:

Man høre en dør åbne og en mandestemme siger: "Did you order the
banana-cream pie?"

Herefter hører man en abe der siger " UH UH UH" og så smækker døre i igen.

Ved godt det lyder lidt åndsvagt.....men den var meget sjov.

Findes den evt. på en lydfil ???

Mvh

Kent

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-08-11 20:10

"Kent Hansen" <Vinkler@cph-metronet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Herefter hører man en abe der siger " UH UH UH" og så smækker døre i igen.
>
> Ved godt det lyder lidt åndsvagt.....men den var meget sjov.

Radio Viborg blev i hvert fald meget kendt for

"Radio Viborg - fordi det er en god ting"

Det var forresten Stig der sagde det

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-08-11 13:00

"Kent Hansen" <Vinkler@cph-metronet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Herefter hører man en abe der siger " UH UH UH" og så smækker døre i igen.
>
> Ved godt det lyder lidt åndsvagt.....men den var meget sjov.

Jeg har den

Fra : Kent Hansen

Dato : 10-08-11 14:41

Aha.....så må det jo have været på Radio Viborg jeg hørte den.....

Er det muligt at få lydfilen ud i en binær gruppe......eller er det sådan
noget, der ikke må deles ???

Mvh Kent

Fra : Fister

Dato : 11-08-11 07:16

Allan Krautwald formulated the question :
> "Kent Hansen" <Vinkler@cph-metronet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har den

Jeg husker den tyddeligt, jeg hørte Voice, dengang.
Jeg undrer mig over hvad den egenligt gik ud på?
Kai

Fra : Allan Krautwald

Dato : 11-08-11 09:59

"Fister" <But@but.but> skrev i en meddelelse

> Jeg husker den tyddeligt, jeg hørte Voice, dengang.
> Jeg undrer mig over hvad den egenligt gik ud på?
> Kai

Den gik ikke ud på noget. Det var sådan nogle ting vi "peppede"
udsendelserne op med.
Til Kent...jeg skal se om jeg kan finde den senere på dagen.

Fra : Kent Hansen

Dato : 20-08-11 11:56

Takker, håber du finder den et sted i samlingen....