Ugens hit.
Fra : Henning Jensen

Dato : 05-08-11 14:08

I Det Kongelige Biblioteks Musik- og Teaterafdeling's nyhedsbrev for
august, bliver det nævnt at forskningsbibliotekar i Musik- og
teaterafdelingen, Henrik Smith-Sivertsen, hver uge i resten af 2011 vil
skrive en artikel med afsæt i en dansk hitliste for den samme uge for x
antal år siden.
http://www.kb.dk/da/nb/tema/fokus/ugens_hit/index.html

Foruden jeg, er der måske andre som også interesserer sig for
populærmusikken, og ikke mindst historierne bag.

Henning

Fra : P. Petersen

Dato : 06-08-11 01:42

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Foruden jeg, er der måske andre som også interesserer sig for
> populærmusikken, og ikke mindst historierne bag.

Tak for linket.
Med venlig hilsen
Pelle