Sensommer-rock i Brande
Fra : Hauge

Dato : 02-08-11 18:50

Hejsa

Er der nogen her i gruppen, der skal til Sensommer-rock i brande d. 12.
og 13. august?

Mvh Hauge

Fra : Rasmus Jensen

Dato : 02-08-11 19:17

Hauge wrote:
> Hejsa
>
> Er der nogen her i gruppen, der skal til Sensommer-rock i brande d.
> 12. og 13. august?

http://sensommer-rock.dk/
synes programmet er lige tyndt nok til at jeg skal bevæge mit luksuslægeme
til Brande... ;)
i så fald kunne vi mødes til Blues Brothers Souvenir Show...

Rasmus

Fra : Hauge

Dato : 02-08-11 19:27

Den 02-08-2011 20:16, Rasmus Jensen skrev:
> synes programmet er lige tyndt nok til at jeg skal bevæge mit luksuslægeme
> til Brande... ;)

Var ganske rimeligt sidste år, så tager med igen i år.

Mvh Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-08-11 19:28

> Var ganske rimeligt sidste år, så tager med igen i år.
>
> Mvh Hauge

Det der gratis sildebord ser da fornuftigt ud ;´-)

Fra : Hauge

Dato : 02-08-11 19:31

Den 02-08-2011 20:27, Allan Krautwald skrev:
> Det der gratis sildebord ser da fornuftigt ud ;´-)

Hehe, håber også på at få en billet dertil

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-11 20:48

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Hehe, håber også på at få en billet dertil
>
> Mvh Hauge

Også her.

Udleveres der høreværn?

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 02-08-11 20:50

Den 02-08-2011 21:48, Åge Halldorsson skrev:
> Udleveres der høreværn?

Nej, du bliver bare hjemme.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-11 20:58

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-11 21:04

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Nej, du bliver bare hjemme.
>
> Mvh Hauge

"Gratis sildebord"? - Der er ellers ikke noget så godt som en "lækker sild".

Nå, nu ved jeg ikke lige hvorfor? - men jeg kom lige til at tænke på det her
link: http://www.youtube.com/watch?v=Dr06tcaJzpw&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-08-11 21:28

meddelelsen news:4e38583f$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> sild".
>
> Nå, nu ved jeg ikke lige hvorfor? - men jeg kom lige til at tænke på det

Brande ligger altså ret langt væk fra dig Åge - det tror jeg slet ikke går

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-11 21:52

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Brande ligger altså ret langt væk fra dig Åge - det tror jeg slet ikke går
>

> mvh Eva

Nårh ja. Brande kan man ikke sån lige rend` te`

Skal du forresten have Henningen med dertil, eller hwa?

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-08-11 22:07

meddelelsen news:4e386362$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Nårh ja. Brande kan man ikke sån lige rend` te`
>
> Skal du forresten have Henningen med dertil, eller hwa?
>

> Hilsen Åge

Næææ, Henningsen er vist ikke sådan at trække nogen steder

mvh Eva

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-08-11 22:12

> [...]
> meddelelsen news:4e386362$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Næææ, Henningsen er vist ikke sådan at trække nogen steder

Jeg tror han har det ligesom dig Åge - godt forankret i lænestolen med en
bajer i den ene hånd og fjernbetjeningen i den anden *GG*

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-11 22:14

> Jeg tror han har det ligesom dig Åge - godt forankret i lænestolen med en
> bajer i den ene hånd og fjernbetjeningen i den anden *GG*
>
> mvh Eva

Arhhhhh.......... Jeg tror nu Henningen hænger meget ud i det alternative
miljø?

Forøvrigt sidder jeg ikke med fjerneren i den ene hånd og en "Fur" i den
anden - hvordan skal jeg så kunne skrive her?

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-08-11 22:20

meddelelsen news:4e3868b1$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Forøvrigt sidder jeg ikke med fjerneren i den ene hånd og en "Fur" i den
> anden - hvordan skal jeg så kunne skrive her?

Så er der vel ikke schlagershow fra Tyskland, Østrig eller Holland - ellers
havde du siddet der

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-11 23:24

> Så er der vel ikke schlagershow fra Tyskland, Østrig eller Holland -
> ellers havde du siddet der
>
> mvh Eva

Jeg kan ikke orke så meget slager. Om fredagen kan der være sklager på op
til 5 forskellige lokale ARD-stationer.

Pyhhhhhh.......

Jeg holder mig udelukkende til de store lands-show på ARD og ZDF, men dem
mæsker jeg også i mig som is med flødeskum.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-08-11 04:55

On 02-08-2011 23:12, Eva Schmidt wrote:

> Jeg tror han har det ligesom dig Åge - godt forankret i lænestolen med
> en bajer i den ene hånd og fjernbetjeningen i den anden *GG*

Tjaa...
Jeg ser så godt som ikke TV. Ikke engang nyhederne hver dag.
Jeg har så mange koncerter omkring mig hver eneste dag. Mindst en gang
om ugen går jeg ud og lytter til et eller andet.
Der har netop været Jazz-festival i KBH og der nåede jeg små 10 koncerter.
Den næste koncert jeg skal til er i Tivoli's koncertsal den 15. august.
Der er jo længe til, så men mon ikke jeg finder et eller andet lille
arrangement, her omkring weekenden.
Men det jeg ofte lytter til er ikke populære emner her i gruppen, så
derfor nævner jeg det meget sjældent. Her drejer det sig enten drejer
sig om schlager eller rock. Og mere schlager og schlager og schlager og
mere schla....

Henning

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-08-11 11:33

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> om schlager eller rock. Og mere schlager og schlager og schlager og mere

Jamen Henning, når du ikke vil delagtiggøre andre i dine musikalske
oplevelser, så er du vel til dels skyld i, at det drukner i schlager - for
Åge har jo bestemt ikke noget problem i at fortælle om sin favoritmusik.
Det kunne da også godt være, at der sidder nogen der deler din passion for
jazz - det er så ikke mig, må jeg nok erkende

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-08-11 11:41

> Jamen Henning, når du ikke vil delagtiggøre andre i dine musikalske
> oplevelser, så er du vel til dels skyld i, at det drukner i schlager -

Henningen, lyt nu efter din elskede

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 03-08-11 11:46

Hej Eva

> Jamen Henning, når du ikke vil delagtiggøre andre i dine musikalske

Så kan du jo starte Eva, fortæl om din sidste koncertoplevelse.

Max

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-08-11 11:52

> Hej Eva

> Så kan du jo starte Eva, fortæl om din sidste koncertoplevelse.
>
> --
> Mvh
> Max

Det ligger sgisme mange år tilbage Max - men det var Dolly Parton og det var
en kanongod koncert.

mvh Eva

Fra : Max

Dato : 03-08-11 12:01

Hej Eva

> Det ligger sgisme mange år tilbage Max - men det var Dolly Parton og
> det var en kanongod koncert.

Du går altså heller ikke til koncert.

Max

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-08-11 12:05

> Hej Eva

> Du går altså heller ikke til koncert.
>
> --
> Mvh
> Max

Ikke så meget mere, må jeg nok indrømme.
Det var mere i mine yngre dage - men jeg har da overvejet Dolly Parton, når
hun gæster København her til efteråret.

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-08-11 15:29

> Så kan du jo starte Eva,

> Mvh
> Max

Hvordan starter man Eva?

Henning, ved du det?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-08-11 16:06

On 03-08-2011 16:29, Åge Halldorsson wrote:

> Hvordan starter man Eva?

> Henning, ved du det?

Måske dette hjælper?
Dolly Parton & Brenda Lee med "What Do You Think About Lovin'":

http://www.youtube.com/watch?v=d7bqfDdjHyA

Henning.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-08-11 16:25

> Måske dette hjælper?
> Dolly Parton & Brenda Lee med "What Do You Think About Lovin'":
>
> http://www.youtube.com/watch?v=d7bqfDdjHyA
>
> Henning.

Ja, den er da god - men hvis jeg skal i stemning, så er de nok de mere
stille og sentimentale, der skal til

http://www.youtube.com/watch?v=eXSg5HPs5tk

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-08-11 17:22

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den er da god - men hvis jeg skal i stemning, så er de nok de mere
> stille og sentimentale, der skal til

Ups der røg Åges chance hos dig...der er sgu ikke noget stille over det
umpha-umpha tramp

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-08-11 17:54

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ups der røg Åges chance hos dig...der er sgu ikke noget stille over det
> umpha-umpha tramp

Åge er alligevl kun intereseret i grill-mutter

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-08-11 17:59

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Ups der røg Åges chance hos dig...der er sgu ikke noget stille over det
> umpha-umpha tramp

Nej man skal vænne sig til tyske Heidis Erben og hendes brandbil, hvorpå
hun synger "Mein Vater war ein Wandersmann":
http://www.youtube.com/watch?v=bLbGSCGbQ-k

Og at tyske Querin Weber cykler rundt mens han synger løs "Das hat mir
gerade noch gefehlt": http://www.youtube.com/watch?v=FVTqrSKWnis

Og ikke mindst øjeblikkets mega-succes i Holland "Na na na":
http://www.youtube.com/watch?v=ImROFnQUL4Q

Og hollandske Aukje Fijns ret nye hit "De Wereldbol - Dididam Didi didi
dididam" http://www.youtube.com/watch?v=37Xj_aQMPVc

hislen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-08-11 18:14

meddelelsen news:4e397e68$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=ImROFnQUL4Q
>
> Og hollandske Aukje Fijns ret nye hit "De Wereldbol - Dididam Didi didi

Dem vænner jeg mig aldrig til - der er da også gode schlagere, så hvorfor
dette makværk?

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 03-08-11 18:31

> Dem vænner jeg mig aldrig til - der er da også gode schlagere, så hvorfor
> dette makværk?
>
> mvh Eva

Så så Åge kan jo kun lide makværk...eller savl-og-bræk muzak.

Fra : Henning Jensen

Dato : 03-08-11 12:22

On 03-08-2011 12:33, Eva Schmidt wrote:
> [...]
> Det kunne da også godt være, at der sidder nogen der deler din passion
> for jazz - det er så ikke mig, må jeg nok erkende

Jeg synes ikke jeg klager over det bestående, men det er rigtigt at jeg
reagerer på det - måske mest på Åges indlæg.
Jeg følger blot lidt med og undrer mig, og morer mig, over Åges
manglende viden og kendskab, ja selv til hans egen foretrukne
musikgenre. Men det er der jo kommet mange sjove meningsudvekslinger ud af.

Jeg synes nu også at jeg regelmæssigt linker til et jazz-nummer. Og til
andre genrer.
Men jeg har absolut ikke noget behov for at overflow'de gruppen med
hverken det ene eller det andet.
Musik er et spændende emne, fordi ingen klart kan formulere hvad der er
god eller dårlig musik.

Jeg holder nu også meget af country, vel nok mest den gamle af slagsen,
som f.eks. her, mor Maybelle og de tre søstre:

http://www.youtube.com/watch?v=mOilIANQSHU&feature=related

Henning

Fra : Allan Krautwald

Dato : 02-08-11 22:42

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Brande ligger altså ret langt væk fra dig Åge - det tror jeg slet ikke går

Ja Åge tager jo helst ikke udenøs

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-08-11 05:06

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja Åge tager jo helst ikke udenøs

Nej han tør ikke... Færgemanden har et godt øje til Grill-Mutter

M.V.H....Benny..

Fra : P. Petersen

Dato : 02-08-11 19:37

> Hejsa
>
> Er der nogen her i gruppen, der skal til Sensommer-rock i brande d. 12. og
> 13. august?
>
> Mvh Hauge

Den der kombination af Burhan G. og sildebord lyder godt nok giftig.
Så tror jeg bliver hjemme.

Med venlig hilsen
Pelle