Lidt til Aage.
Fra : P. Petersen

Dato : 31-07-11 19:23

Hej Aage.
Du skal da også lige ha'lidt kønt, at se på.
Så du får lidt pop-rock.
Håber du overlever.

Porcelain Black. This Is What Rock N Roll Looks Like.
http://www.youtube.com/watch?v=i9LCHgpzfxQ

Med venlig hilsen
Pelle

P.S. Andre må gerne kigge med. :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 19:27

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Så du får lidt pop-rock.
> Håber du overlever.
>
> Porcelain Black. This Is What Rock N Roll Looks Like.

Gyselig sang. Den må du give videre til Henning Jensen

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 31-07-11 19:46

On 31-07-2011 20:27, Åge Halldorsson wrote:

> [...]

Jeg har set med. Men Åge plejer at skulle have børnene langt yngre.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 20:13

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Jeg har set med. Men Åge plejer at skulle have børnene langt yngre.
>
> Henning

Jeg tror altså de er for gamle til Henning Jensen. Det tror jeg altså.

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-07-11 20:18

meddelelsen news:4e35a936$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Jeg tror altså de er for gamle til Henning Jensen. Det tror jeg altså.

Det plejer da ellers at være dig, der er vild med syngende børn Åge

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 20:22

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> meddelelsen news:4e35a936$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det plejer da ellers at være dig, der er vild med syngende børn Åge

Det forstår jeg ikke helt. jeg mener da mine links udgør en blanding
aldersmæssigt, lige fra TONY til Hansi Hinterseer. En aldersblanding lige
som i samfundet.
Det jeg hentyder til er det der med Henning Jensen er at han foretrækker
et teenagerungt publikum.
Jeg foretrækker da et blandet publikum.

hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 20:25

meddelelsen news:4e35ab69$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg foretrækker da et blandet publikum.

Jeg tror da også mine links udgør et aldersmæssigt mix, svarende til det i
samfundet.

???

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-07-11 20:49

> [...]
> som i samfundet.
> Det jeg hentyder til er det der med Henning Jensen er at han foretrækker

Ja, men så vidt jeg husker, er der ikke andre, der så tit bringer links med
syngende småbørn.

Og jeg tror heller ikke, at der er andre, der har samtlige kassettebånd med
Jimi og Rene

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 21:32

> Og jeg tror heller ikke, at der er andre, der har samtlige kassettebånd
> med Jimi og Rene

Joh, men børn udgør vel 20% af befolkningen i samfundet, så det er vel helt
naturligt at en pladesamling følger det.
Jeg trror da min pladesamling følger den fordeling rimeligt. Som det er ude
i samfundet.
Slagershow gør ingen forskel på børn og voksne, når der skal synges hit:
Hvorfor skulle vi så. Så skulle man jo også
til at udelukke dem der er rødhårede eller dem der er negre, eller dem der
er hvide, eller dem der sidder i rullestol.
Hvad formål skulle der være med det. Det giver jo ingen mening.
Børn og voksne synger synger begge slagermusik for befiolkningen. Der er
ikke tale om børnesange.

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 01-08-11 00:18

meddelelsen news:4e35bbbd$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Hvad formål skulle der være med det. Det giver jo ingen mening.
> Børn og voksne synger synger begge slagermusik for befiolkningen. Der er

Ja, ja Aage.
Du refererer til "samfundet", du aner ikke en skid om samfundet.
Tænker du er en rødhåret, neger fra Island.
Og du er ihvertfald ikke et barn.
Tænker du er en "Valomand".
Lad os mødes over en Furbryg.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-08-11 09:08

> Ja, ja Aage.
> Du refererer til "samfundet", du aner ikke en skid om samfundet.
> Tænker du er en rødhåret, neger fra Island.
> [...]

Hils Far-Krutte

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 31-07-11 21:45

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, men så vidt jeg husker, er der ikke andre, der så tit bringer links
> med syngende småbørn.

De skulle nøjes med at synge hjemme hos forældrene. Det er slemt at belemre
andre med det.