Angelo i IWS - tysklands største sommerhit~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 10:45

TYSK TV - ard
Angelo slog Stefni Wilhelm med 69% denne gang
Angelo står stadig for det største sommerhit i Tyskland.
Vi kan da lige høre den: http://www.youtube.com/watch?v=JKGCoG6ekKw
Intet kan tilsyneladende slå den. På 3. måned det populæreste sommerhit i
Tyskland.
Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 10:47

meddelelsen news:4e35240d$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Vi kan da lige høre den: http://www.youtube.com/watch?v=JKGCoG6ekKw
> Intet kan tilsyneladende slå den. På 3. måned det populæreste sommerhit i

ANGELO KAN MAN REGNE MED
Sangen er også god i regnvejr.
Det er en sang man kan REGNE med der vinder under alle omstændigheder:
http://www.youtube.com/watch?v=SRHrVwVmCgE&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 31-07-11 11:05

On 31-07-2011 11:44, Åge Halldorsson wrote:

> Angelo står stadig for det største sommerhit i Tyskland.

Virkeligheden ser jo lidt anderledes ud.
Her tyskland:
http://top40-charts.com/chart.php?cid=12

Herhjemme er genren også svær at øjne:
http://www.hitlisterne.dk/default.asp?list=a40

Henning

Fra : Max

Dato : 31-07-11 12:31

Hej Henning

> Virkeligheden ser jo lidt anderledes ud.

Ja, mon ikke. Har lige været nogle dage i Lubeck, der var der
noget der lignede tivoli på markedspladsen bag rådhuset.
Der forestillede jeg mig at man om aftenen blev underholdt med
det meget omtalte utroligt populære tyske musik, men nej,
det orkester der kom på scenen spillede til publikums udelte
begejstring italiensk popmusik.

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 31-07-11 12:55

On 31-07-2011 13:31, Max wrote:
> [...]
> det meget omtalte utroligt populære tyske musik, men nej,
> det orkester der kom på scenen spillede til publikums udelte

Hej Max.

Jeg kan levende forstille mig hvor skuffet du har været.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 14:14

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Jamen så må du jo opsøge de byfester som spiller slagermusik. Det nytter jo
ikke noget at opsøge dem der ikke gør.

Her på egnen skulle jeg til Vildsund, hvor jeg fandt det i stor stil.Og KUN
slager. Sådan er det også i Tyskland.
Det nytter f.eks. intet at opsøge ROCK AM RING hvis du vil høre
Hansi-manden. Det nytter heller ikke at
opsøge det enormt store open air 2WENN DIE MUSI SPIELT" i Kitchbühel, hvis
du vil høre Nena.

Du kan jo heller ikke købe 1 liter mælk, hvis du opsøger en slagter-butik

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-07-11 14:17

Åge Halldorsson skrev:

>Du kan jo heller ikke købe 1 liter mælk, hvis du opsøger en slagter-butik

Næh, men jeg er efterhånden ved at tro at kartofler kan købes hos den
lokale Expert.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 14:27

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Næh, men jeg er efterhånden ved at tro at kartofler kan købes hos den
> lokale Expert.
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Det kan du også, hvis butikken er EXPERT i kartofler.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-07-11 14:30

Åge Halldorsson skrev:

>Det kan du også, hvis butikken er EXPERT i kartofler.

Ingen fra kæden Expert er experter i noget som helst

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 14:33

> Ingen fra kæden Expert er experter i noget som helst
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

er de ikke expert i at tage fusen på folk ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-11 13:31

> [...]
> det meget omtalte utroligt populære tyske musik, men nej,
> det orkester der kom på scenen spillede til publikums udelte

Nå ja, men det er jo så også noget af det, som kendetegner det Tyske
publikum... Uden dem, var rigtigt meget klassisk Pop / Rock & Country jo
også gået tabt... Men selv dengang, fandtes Tysk Schlager i stor stil, og
det gør det sandeligen endnu... Samtidigt med det, glæder Tyskerne sig også
over alle andres musik... Faktisk kan man jo sige... Fantastisk indstilling
de Tyskere har... Der kunne vi faktisk lære en hel masse af dem.

Og det er vel sådan i Danmark, hvis ikke man opsøger en bestemt genre i
Danmark, så møder man den heller ikke.... Og jeg tror faktisk ikke Tyskland
på det område, er meget forskelligt fra Danmark... Og jeg mener at have
læst, at Ca 13% af den Tyske befolkning, er decideret schlager folk...
Hvilket jo så igen vil svare til næsten 2 * Danmarks befolkning... Dertil
kommer så det løse, der lige dukker op, når der er et hit... Hvor vi så nemt
kan rykke op til langt over 30% eller endda endnu højere... Så det er
sikkert slet ikke så svært at finde dernede... Men man skal nok selv opsøge
det...

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-11 18:52

> [...]
> Der forestillede jeg mig at man om aftenen blev underholdt med
> det meget omtalte utroligt populære tyske musik, men nej

Sådan var det også, da jeg havde et pitstop i Bremen på vej hjem fra
Amsterdam.
Nul schlager at høre nogen steder, men masser af pop og rock, både i
butikker og på beværtninger.

Og i næste uge får schlagerne dødsstødet. Der befinder jeg mig nemlig på
www.wacken.com, og enhver med lederhosen og BR-keyboards vil have blødende
øjenhuler allerede på parkeringspladsen.

Rock'n'fuckin'roll \m/

Fra : Max

Dato : 31-07-11 21:10

Hej Alex

> Og i næste uge får schlagerne dødsstødet. Der befinder jeg mig nemlig
> på www.wacken.com, og enhver med lederhosen og BR-keyboards vil have
> blødende øjenhuler allerede på parkeringspladsen.

Kan du have en rigtig god tur, jeg er i ånden med dig :)

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 21:44

> Hej Alex

> Kan du have en rigtig god tur, jeg er i ånden med dig :)
>
> --
> Mvh
> Max

Husk høreværn. Det bruger man til rock, har jeg hørt nogen fortælle

Hilsen Åge