Længe leve ytningsfriheden ...
Fra : Rasmus Jensen

Dato : 29-07-11 21:20

men...
er det kun mig der synes at Åge nu er kommet over den grænse der hedder
"aktiv i gruppen" og så til decideret spam?
Jeg skal da medgive at der åbenbart er indlæg til stort set alle Åges tråde,
men det virker bare som om det nærmest lammer gruppen totalt...
kunne man overveje en dk.kultur.schlager - eller dk.kultur.musik.schlager??

og Åge - jeg har spist en kiks allerede...

mvh
Rasmus

Fra : Martin [TMM]

Dato : 29-07-11 21:31

Hej
On 29-07-2011 22:20, Rasmus Jensen wrote:
[Snip en masse bavl]

Du skriver "Længe leve ytringsfriheden" i emnelinjen, og derefter vil du
begrænse Åges ytringsfrihed?
Kan du selv se det komiske?

/Martin

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 21:37

Den 29-07-2011 22:30, Martin [TMM] skrev:
> Kan du selv se det komiske?

Det kan svagtbebrikkede typisk ikke.

Mvh Hauge

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-07-11 21:34

Rasmus Jensen wrote:
> [...]
> kunne man overveje en dk.kultur.schlager - eller dk.kultur.musik.schlager??
>
> og Åge - jeg har spist en kiks allerede...

Så gå ud og tag én mere - denne gang /med/ nutella. - Men du har da
lidt ret... - Har man læst 1-2 af hans indlæg, så har man læst resten,
så jeg trykker bare 'T' i min newsreader, så markeres alle indlæg i
tråden som læst, og den springer til næste emne.

mvh. Erik Richard

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 21:37

"Erik Richard Sørensen" <tulle@tulle.dk> skrev i meddelelsen

>Men du har da lidt ret... -
Har man læst 1-2 af hans indlæg, så har man læst resten,

..........og ?

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 21:38

Den 29-07-2011 22:37, Åge Halldorsson skrev:
> .........og ?

Intet fået ud af det

Skål bette Åge.. Denne gang i en whisky.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 21:50

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Intet fået ud af det
>
> Skål bette Åge.. Denne gang i en whisky.
>
> Mvh Hauge'

Drikker du den nye Færge-Whisk-Ø, fra Fur Kaffe og The ? - Det er dem med
Kim Og Halløj-da

Som de skriver i pressemeddelelsen:

CITAT
Lokal Whisky
Vi viderefører serien af vore egen Whisk-ø med færger på etiketterne.
Færge whiskyen 2011 er igen en lækker Islay-whisky.
Etiketten bliver med Fur kommunes første motorfærge.
Der bliver stækt begrænset antal og hver flaske bliver nummereret.
CITAT SLUT

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 21:53

Den 29-07-2011 22:50, Åge Halldorsson skrev:
> Drikker du den nye Færge-Whisk-Ø, fra Fur Kaffe og The ? - Det er dem
> med Kim Og Halløj-da

Øhm næeh, den her er vist fra en bette ø et sted vestpå.

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 21:37

Den 29-07-2011 22:33, Erik Richard Sørensen skrev:
- Har man læst 1-2 af hans indlæg, så har man læst resten,

Hvor ved du da det fra, når du bare trykker "T"?
Du udtaler dig faktisk som dem der mener at har man set én pornofilm, så
har man set dem alle.. Hm hm.. Hvordan kan man udtale sig om det?

> så jeg trykker bare 'T' i min newsreader, så markeres alle indlæg i
> tråden som læst, og den springer til næste emne.

Nåja, så er du da trods alt én af de få med nogle brikker at flytte med,
du springer bare disse indlæg over som du ikke gider, fremfor at
tøzetude over det.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 21:55

> én pornofilm,

Pornofilm? - er det sån noget som kommer i det her link, efter 25 sekunder
http://www.youtube.com/watch?v=MCh8WOaupvM

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 21:56

Den 29-07-2011 22:55, Åge Halldorsson skrev:
> Pornofilm? - er det sån noget som kommer i det her link, efter 25 sekunder

I en pornofilm plejer det at være noget andet der kommer...!

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 21:59

> I en pornofilm plejer det at være noget andet der kommer...!
>
> Mvh Hauge

Hihihi

Du har humor, din gamle klap-kasket

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 21:35

Den 29-07-2011 22:20, Rasmus Jensen skrev:
> kunne man overveje en dk.kultur.schlager - eller dk.kultur.musik.schlager??

http://usenet.dk er måske noget for dig, så kan du lære at oprette grupper.

Men dem der føler sig så utroligt irriteret over Åges indlæg, er typisk
dem der i forvejen er svagtbebrikket, dem der ikke evner mentalt bare at
filtrere for ligegyldigheder.

Om du hører ind under den gruppe, det skal jeg ikke kunne udtale mig om,
men mig generer det ikke, jeg bruger heller ikke de moderne killfiltre i
grupperne, jeg har rimeligt mentalt overskud til selv at kunne klare
disse ting. Jeg er ikke en struds, som så mange andre, der tror at
tingene forsvinder, bare ved at stikke hovedet i jorden.

Men uanset hvad, hvis der var én eller anden skovl, der tudede løs om
rock eller lign., så var det ret sikkert ikke et problem, problemet er
at Åge bevidst provokerer folket, ved at undlade at lade sig stoppe af
dem der mener at have retten til at bestemme hvad der er kvalitet eller ej.

Forøvrigt, så er dit indlæg ret OT, det er Åges indlæg ret typisk ikke.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 21:45

> filtrere for ligegyldigheder.

Øhhhhh......
http://www.domino-online.dk/wp-content/uploads/2011/06/Undrende-dreng_-Igor-Stepovik.jpg

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 21:52

Den 29-07-2011 22:45, Åge Halldorsson skrev:
> Øhhhhh......
> http://www.domino-online.dk/wp-content/uploads/2011/06/Undrende-dreng_-Igor-Stepovik.jpg

Du har altså en god humor, din gamle klaphat

Mvh Hauge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-07-11 21:37

Rasmus Jensen skrev:

>kunne man overveje en dk.kultur.schlager - eller dk.kultur.musik.schlager

Den sidste er nok mest relevant evt uden ch i sidste ord, men den slags
bliver aldrig til noget alligevel, for ingen laver et otd.

En til dem der herefter vil påstå at det ikke kan lade sig gøre at skille
den slags ud: "Vås"
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 21:40

Den 29-07-2011 22:37, Ivan V. Klattrup skrev:

> ... men den slags
> bliver aldrig til noget alligevel, for ingen laver et otd.

Du ved, tudetøzerne gider ikke selv gøre et arbejde, de vil *kun* tude.

> En til dem der herefter vil påstå at det ikke kan lade sig gøre at
> skille den slags ud: "Vås"

Enig.
Men dem der har interessen i at adskille, må selv gøre en indsats,
selvom det typisk er dem der er blevet tørret i bagdelen hele livet.

Mvh Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 30-07-11 09:04

> [...]
> bliver aldrig til noget alligevel, for ingen laver et otd.
>
> En til dem der herefter vil påstå at det ikke kan lade sig gøre at skille

Problemet er bare, at Åge slet ikke er interesseret i en gruppe om schlager.
Han ville miste motivationen til at poste, hvis det skulle ske i en gruppe
hvor deltagerne faktisk delte hans bizare smag.
Hele drivkraften er at han ved, at næsten alle her er opponenter, og det
giver ham mulighed for at missionere. Det ville han ikke kunne blandt
ligesindede.
Det direkte bevis for denne påstand er, at han uden videre kan finde flere
forskellige browser-baserede fora, der er dedikerede til hans lidenskab. Men
han vælger alligevel at spamme og provokere her i stedet.

Han har været i mit filter i årevis. Men sandt er det, at gruppen de seneste
måneder er gået mere eller mindre død som følge af den overvældende
schlager-strøm. Jeg har også selv trukket mig, og ser kun sjældent gruppen,
og skriver endnu sjældnere i den. For selvom Åge er i filteret, så dominerer
hans tråde alligevel det hele.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Steen

Dato : 29-07-11 22:27

Rasmus Jensen <den-er-bare-hemmelig@anonym.net> wrote:

> [...]
> kunne man overveje en dk.kultur.schlager - eller dk.kultur.musik.schlager??
>
> og Åge - jeg har spist en kiks allerede...

Filter, min gode mand - det er netop til den slags killfilteret er lavet
til. Prøv det, og mærk harmonien brede sig.
--
Steen

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 22:40

Den 29-07-2011 23:27, Steen skrev:
> Filter, min gode mand - det er netop til den slags killfilteret er lavet
> til. Prøv det, og mærk harmonien brede sig.

Filtret er lavet til de mentalt retarderede.

Mvh Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-07-11 22:45

> Filtret er lavet til de mentalt retarderede.
>
> Mvh Hauge

Noget du kender til af personlig erfaring?

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 08:09

Den 29-07-2011 23:45, Allan Krautwald skrev:
> Noget du kender til af personlig erfaring?

Næeh, ikke sådan lige, jeg har aldrig brugt filtret.

Mvh Hauge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-07-11 09:03

> Næeh, ikke sådan lige, jeg har aldrig brugt filtret.
>
> Mvh Hauge

Det har jeg heller ikke....man kan jo bare lade være med at læse de indlæg,
man ikke gider.

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 09:07

Den 30-07-2011 10:02, Allan Krautwald skrev:
> Det har jeg heller ikke....man kan jo bare lade være med at læse de indlæg,
> man ikke gider.

Det er lige netop det man kan.

Der er nogle af de der mentaltretarderede, der tydeligvis vil bestemme
hvad vi andre må høre, og hvis vi ikke *kun* hører det, så har vi en
bizar musiksmag, men ok, der findes ø-kuller.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 09:20

> men ok, der findes ø-kuller.
>
> Mvh Hauge

Ø-kuller? - Hvad har sjællændere og fynboer nu gjort?

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-07-11 10:20

> Der er nogle af de der mentaltretarderede, der tydeligvis vil bestemme
> hvad vi andre må høre, og hvis vi ikke *kun* hører det, så har vi en bizar
> musiksmag, men ok, der findes ø-kuller.

Så så nu skal du være sød mod Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 23:08

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Filtret er lavet til de mentalt retarderede.
>
> Mvh Hauge

Jamen Krutte putter da ingen i filteret.

fnis

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-07-11 22:43

"Rasmus Jensen" <den-er-bare-hemmelig@anonym.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> tråde, men det virker bare som om det nærmest lammer gruppen totalt...
> kunne man overveje en dk.kultur.schlager - eller

Du må være i de her sammenhænge. Åge har altid spammet med hundredvis af
indlæg og har gjort det en halv snes år mindst.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 12:22

> [...]
> kunne man overveje en dk.kultur.schlager - eller
> dk.kultur.musik.schlager??
>
> og Åge - jeg har spist en kiks allerede...

Nu har alle talt om, hvor ens Åge's Schlager musik lyder.... Så kan det vel
heller ikke undre nogen, hvis man syntes han indlæg er gentagelser på
gentagelser. Hvad der så i praksis er endnu værre... Alle beklagelserne over
Åge's indlæg, er nærmest 100% identiske med alle de andre små beklagelser
over Åge's indlæg.
Egentligt er det jo slet ikke Åge's indlæg der er for ensformige... Det er
alle andres mangel på lyst og evne, til at skrive indlæg, og endnu værre, at
skrive indlæg, som deres egne lidelsesfæller, føler sig fristet til at blive
en del af... Det kan jeg godt se... Det må være pisseirriterende... At
indrømme, at Åge måske ikke skriver om de kæmpemæssige ting og sager, men
kan finde glæden i de små ting... Ikke noget stort i sig selv... Men han
finder dog i det mindste, noget han kan glæde sig over, og ikke føler sig
for fin til at skrive om det...

Så hvis nu andre fulgte trop, og skrev med samme entusiasme, om deres
genrer... Så kunne det jo være, de fik deres del af Åge's opmærksomhed...
Gad så vide, hvor bred denne gruppe egentligt KUNNE BLIVE ????

M.V.H....Benny..

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 12:54

Den 30-07-2011 13:22, Benny Mortensen skrev:
> [...]
> finder dog i det mindste, noget han kan glæde sig over, og ikke føler sig

Aeh, det du mener, er at der er nogen der er pisse misundelige på, at
nogen har en interesse for en musiksmag, som de tør indrømme at kunne li'?
Jeg forstår det godt, det passer sig jo ikke, at sidde på en se-mig-café
og få sig en kaffe-mælk, og fortælle at man har været til Kandis, uhanej..

> Så hvis nu andre fulgte trop, og skrev med samme entusiasme, om deres
> genrer... Så kunne det jo være, de fik deres del af Åge's opmærksomhed...

Nej nej, pas nu på, det passer sig ikke i det moderne samfund, vi skal
jo alle være ens, ellers har vi jo en bizar musiksmag.

> Gad så vide, hvor bred denne gruppe egentligt KUNNE BLIVE ????

Meget bred.

Mvh Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 14:41

> [...]
>
> Nej nej, pas nu på, det passer sig ikke i det moderne samfund, vi skal jo
> alle være ens, ellers har vi jo en bizar musiksmag.

Se det er netop dette... At turde være sig selv.... Og være sig sine
meninger bekendt.

Og måske endnu mere... Også at lade andre få lov til at være sig selv... Og
give dem lov til at mene, hvad de vil...

Det vil også gøre livet langt mere indholdsrigt, for meninger danner grund
for diskutioner, da to, der er enige, ikke kan diskutere... Kun give
hinanden ret... Og det bliver da ved grød kedeligt.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 13:34

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Så hvis nu andre fulgte trop, og skrev med samme entusiasme, om deres
> genrer... Så kunne det jo være, de fik deres del

Det er egentlig rigtigt. Det kunne være wældigt om gruppen indeholdt en
håndfuld indlæg om alle mulige genrer. Jeg har selv prøvet at komme med
indlæg
om den mere støjende musik. Men det virkker ikke som om ret mange
interesserer sig for den slags.

Eksempelvis har jeg postet indlægene om
The Animals
Berlin Festival med Krutte.musik
Noget for Krutte - stor rock-festival i Tyskland
Bob Dylan 70 år idag

Jeg tror vi må konstatere at det som høster flest indlæg er tråde om slager.
Pop og rock indlæg har ikke nok interesserede skribenter.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 14:51

meddelelse news:4e33fa30$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg tror vi må konstatere at det som høster flest indlæg er tråde om
> slager. Pop og rock indlæg har ikke nok interesserede skribenter.

Åge... Når man fortæller en rock fanatiker, at rocken ikke har det ret godt,
så er det klart, du møder en voldsom modstand... For den slags snak, vil de
ikke høre på... Det fortæller, man kan lukke øjnene, for virkeligheden...
Men de burde jo selv være så kloge, at de vidste, at det ikke var blevet
spor bedre, når de lukkede øjnene op igen...

Altså præcist den parodi, mænd elsker om kvinder og bilkørsel... Træde på
bremsen og holde sig for øjnene, så løser alle problemer sig )...
Den passer lige så godt på en rock fanatiker.... Og det er jo uhyggeligt
tydeligt... De lever i fortiden... Bare kig på de gruppenavne, de hver gang
hiver frem... Næsten udelukkende forlængst hedengangne grupper.... Det
alene, fortæller... Musikken har det rigtigt skidt... Egentligt tror jeg,
den nye dille, bliver en blanding af Folk / Pop.... Og altså lige som din
brandbilssang... Pepper en gammel traver lidt op, og giver den nyt liv, og
moderne lyd...

Men for at få gang i musikken, skal vi ud i den... Musikken har ikke godt
af, vi sidder og ser TV...

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 30-07-11 14:00

On 30-07-2011 13:22, Benny Mortensen wrote:
> Så hvis nu andre fulgte trop, og skrev med samme entusiasme, om deres
> genrer... Så kunne det jo være, de fik deres del af Åge's opmærksomhed...
> Gad så vide, hvor bred denne gruppe egentligt KUNNE BLIVE ????

God ide. Jeg ser frem til at du lægge ud...

Henning

Fra : Martin Bak

Dato : 30-07-11 14:14

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> God ide. Jeg ser frem til at du lægge ud...

Der er noget galt, når man skal lave redningsaktioner for at forhindre
gruppens medlemmer i at flygte på grund af en enkelt spammer.

Argumentet med at man bare selv kan poste mere holder ikke. Gruppen kan være
hyggelig og alsidig, når medlemmerne poster det der falder dem ind, og det
bliver besvaret af andre musikinteresserede. Men at forvente at de få
tilbageværende, der endnu ikke er desserteret på grund af Åges spam, på
samme måde som ham skal tæppebombe gruppen med til formålet opfundne indlæg,
bare for at bringe lidt balance i tingene er urealistisk og useriøst.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 14:17

Den 30-07-2011 15:13, Martin Bak skrev:
> [...]
> bare for at bringe lidt balance i tingene er urealistisk og useriøst.

Jaja, tudede du ikke for kort tid siden over, at nogen smed 3-5 links
til tuben i stafetten, så derfor gad du ikke mere?

Du er da totalt umulig at tage seriøst, du er nået tudebørnehaven, hvor
ingen gider lege med dig, er du druknet i regnen?

Hvad med bare at bimle af, hvis gruppen er så skide umulig for dig, du
kan eventuelt tage et par af dine venner med, altså dem der tuder,
tudehovederne er jo ikke dem der er aktive her, vel?

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 30-07-11 14:20

> Jaja, tudede du ikke for kort tid siden over, at nogen smed 3-5 links til
> tuben i stafetten, så derfor gad du ikke mere?

Æh?

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 14:48

Den 30-07-2011 15:20, Martin Bak skrev:
> Æh?

Citat:
__
Det er mildt sagt irriterende at skulle loade
Youtubeklip til numre, som man ikke aner hvad er, og som viser sig at være
enten noget man kender glimrende i forvejen, eller som man decideret bare
ikke kan holde ud at høre på. Det er en af de væsentligste grunde til at
jeg
er så lidt aktiv i stafetten for tiden.
__

Er det ikke tudeagtigt, lige som resten af det indlæg du diskede op med før?

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 30-07-11 14:55

> [...]
> __
>
> Er det ikke tudeagtigt, lige som resten af det indlæg du diskede op med

Næh. Det var en reaktion på, at der i stafetten pludselig blev bragt en
masse links uden at bidragyderen gad at gøre sig den ulejlighed at skrive
hvad det var der linkedes til.
Det er nemlig ikke særlig pænt gjort. Og det betyder, at man som deltager i
stafetten er nødt til at åbne alle disse anonyme links, for at være sikker
på at de ikke indeholder samme nummer som man selv tænker på at poste.

Det er ikke tuderi. Det er et helhjertet forsøg på at få stafetten til at
blive bedre.

Men Hauge, du er jo en provokatør uforskammet næsvis overfor skribenter både
i denne gruppe og i mange andre. Så at du farer sådan frem rager mig en
høstblomst. Du har absolut INTET at lade andre høre, men gør det gladeligt
alligevel. Skolegårdens utilpassede dreng.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 15:11

Den 30-07-2011 15:54, Martin Bak skrev:
> [...]
> høstblomst. Du har absolut INTET at lade andre høre, men gør det gladeligt
> alligevel. Skolegårdens utilpassede dreng.

Tjaeh, så længe du opfører dig som en forkælet snothvalp, så er din
mening mig også ret ligegyldig.
Du er én af dem der så absolut intet har at bidrage med, udover brok og
en del indlæg i stafetterne.

At du nok vil sige det samme om mig, er mig ligegyldigt, men mon ikke du
også skulle prøve at feje for egen dør først, før du prøver at belære
andre om det?!

Men kunne du ikke bruge tiden på et musikkursus, så kunne du måske få en
fremtid med det, selvom der er lang vej igen..

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 30-07-11 15:44

> [...]
>
> Men kunne du ikke bruge tiden på et musikkursus, så kunne du måske få en
> fremtid med det, selvom der er lang vej igen..

Haha.. Der cementerede du lige endnu engang dit niveau Vi er nogle, der
skriver på usenet under vores fulde navn. Det gør at f.eks. du kan
identificere os, vide hvor vi bor, hvad vi eventuelt laver af musik og
såmænd også andre ting. Og så er der sådan nogle som dig, som bare galper
op, dækket over et mere eller mindre tilfældigt brugernavn, og som måske
derfor ikke føler det store behov for at opføre sig ordentligt. I dit
tilfælde er det ret tydeligt.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 17:19

Den 30-07-2011 16:44, Martin Bak skrev:
> Vi er nogle, der
> skriver på usenet under vores fulde navn.

Ja du og andre er dygtige, men mange andres "rigtige" navne, er så
rigtige, at der findes tusindvis med samme navn..

Men uanset hvad, så har jeg trods alt ikke skiftet navn/nick i de 15 år
jeg har været her i grupperne, så jeg står trods alt alligevel ved hvem
eller hvad jeg er.
Behøver ikke, som så mange andre, at skifte navn når jeg ikke har opført
mig som herrefolket ønsker det.

> [...]
> op, dækket over et mere eller mindre tilfældigt brugernavn, og som måske
> derfor ikke føler det store behov for at opføre sig ordentligt. I dit

Nu er det tilfældige navn, nu et navn som jeg har brugt siden 4. klasse
i folkeskolen, og bruges den dag i dag alle steder jeg gebærder mig,
undtagen på mit arbejde. Ja jeg arbejder, selvom der sikkert er mange
der ikke vil tro det.
Så dem der kender mig, ved hvem jeg er, hvad andre mener, er mig ret
ligegyldigt, navnet eller ej.

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 30-07-11 18:01

> [...]
> ikke vil tro det.
> Så dem der kender mig, ved hvem jeg er, hvad andre mener, er mig ret

Men det gør tilsyneladende alligevel at du bekymrer dig mindre om at opføre
dig ordentligt. Du er som sagt ualmindeligt uforskammet overfor andre
skribenter i nyhedsgrupperne, noget du nok ikke ville være i samme grad hvis
du uden videre kunne identificeres. Du tillader dig endda at komme med
næsvisheder omkring andre mindre incognito skribenters bopæl, erhverv eller
fritidssysler.

Og det har du altid gjort. Jeg har været på Usenet mindst. lige så længe som
du, og jeg har altid betragtet dig som en useriøs og selvglad provokatør. Og
det er også det eneste du har bidraget med nogensinde, -nemlig
provokationer.

I vore dages sprog er det bedste ord - tynd...

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 18:11

Den 30-07-2011 19:00, Martin Bak skrev:
> Og det har du altid gjort. Jeg har været på Usenet mindst. lige så længe som
> du, og jeg har altid betragtet dig som en useriøs og selvglad provokatør.

Tjaeh, det er reelt kun *dit* problem, ikke mit. Det er *dig* der har et
problem med det, tør øjnene og kom videre.

> Og
> det er også det eneste du har bidraget med nogensinde, -nemlig
> provokationer.

Tjaweh, at du er fatsvag, er vel ikke mit problem. Men du taler endnu
engang som du har forstand til, og det er dælme langt nede i sølet.

> I vore dages sprog er det bedste ord - tynd...

Hehe, kender du virkelig til "vore dage"? Så velkommen hertil, du er da
vist mest faldet ned fra månen for nyligt.

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 30-07-11 18:43

> Tjaeh, det er reelt kun *dit* problem, ikke mit. Det er *dig* der har et
> problem med det, tør øjnene og kom videre.

Du gør dig alt, alt for høje forestillinger om din egen betydning, hvis du
tror jeg har noget problem med din adfærd. Du er bare en klovn der synes det
er sjovt at provokere, og så lider du tilsyneladende af en eller anden grad
af personlighedsforstyrrelse, der gør at du tror at din anonyme mening har
nogen betydning overhovedet. Sølle sjæl.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 18:45

Den 30-07-2011 19:43, Martin Bak skrev:
> [...]
> af personlighedsforstyrrelse, der gør at du tror at din anonyme mening har
> nogen betydning overhovedet. Sølle sjæl.

Tjaeh, med dine ophidsede svar, så tyder det da på at jeg har ramt et
ømt punkt.

Sørgelig stakkel. Men det ses jo også ret tydeligt.

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 30-07-11 18:55

> Tjaeh, med dine ophidsede svar, så tyder det da på at jeg har ramt et ømt
> punkt.

Det kan man da godt sige. Jeg er af den mening, at man skal kommunikere
ordentligt på Usenet. Det gør du ikke, og har aldrig gjort. Du kalder folk
de værste gloser efter forgodtbefindende. Det er ikke mig selv jeg tænker
på, men de mange mange jeg har set dig svine til igennem årene. Du er uden
sammenligning den faste usenetskribent med de dårligste manerer og det
grimmeste sprog, og det siger ikke så lidt. Det er det jeg går i rette med.

Du er en sølle og meget simpel sjæl.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 19:04

Den 30-07-2011 19:54, Martin Bak skrev:
> Du er en sølle og meget simpel sjæl.

Det skal du ikke bekymre dig om, som jeg har skrevet før, du har vist
rigeligt i dig selv.

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 30-07-11 19:23

> Det skal du ikke bekymre dig om, som jeg har skrevet før, du har vist
> rigeligt i dig selv.

Tak, men min sjæl har det fint!

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 19:27

Den 30-07-2011 20:22, Martin Bak skrev:
> Tak, men min sjæl har det fint!

Der er sikkert andre ting galt, siden du blander dig i min sjæl.

Men du vil gerne pådutte andre din musiksmag, som værende den eneste, og
hvis den ikke falder i din smag, så er den bizar.. Er det at omtale
folks meninger pænt? Nej vel.
Men du tuder op om at andre siger deres mening, men du må gerne selv..
Hmm...

Kan man kalde dig for andet end en stakkels bitter mand?

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 30-07-11 19:36

> [...]
> meninger pænt? Nej vel.
> Men du tuder op om at andre siger deres mening, men du må gerne selv..

Det er da noget sludder. Jeg pådutter ikke nogen min musiksmag. Jeg tror
faktisk ikke engang at nogen her i gruppen kan beskrive min musiksmag.
Åges musiksmag er bizar. Det mener jeg virkelig. Det har ikke noget at gøre
med at jeg ikke er enig med ham. Det har noget med at gøre at han fremturer
i en unaturlig grad. Han ER bizar. det tror jeg faktisk også selv han er
enig i.
Og det ærgrer mig selvfølgelig at han har ødelagt gruppen, så seriøser
skribenter har forladt den i så stort omfang, at der kun er diskussioner om
schlager tilbage. Det er inderligt uinteressant.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 19:41

Den 30-07-2011 20:36, Martin Bak skrev:
> Og det ærgrer mig selvfølgelig at han har ødelagt gruppen, så seriøser
> skribenter har forladt den i så stort omfang, at der kun er diskussioner om
> schlager tilbage. Det er inderligt uinteressant.

Fordi "I" der har den rette musiksmag, ikke selv gider gøre en indsats
for at skrive om jeres musik, I har haft mere travlt med at fortælle
hvor latterligt, og nu bizart, Åges musik er. Intet reelt bidrag til
gruppen er I selv kommet med, udover til stafetten, som nu heller ikke
er god nok mere, grundet noname-links.

Synes det efterhånden virker som "jeg vil bæres"-mentaliteten, som snart
alle steder i samfundet.
"Vi" skal tørres i røven fra vugge til død, ellers er "vi" ikke tilfredse.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 19:50

> [...]
> alle steder i samfundet.
> "Vi" skal tørres i røven fra vugge til død, ellers er "vi" ikke tilfredse.

Er det ikke det man kalder "sig-selv-nok-generationen"
eller "mig-og-kun-mig-generationen".

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 19:52

Den 30-07-2011 20:50, Åge Halldorsson skrev:
> Er det ikke det man kalder "sig-selv-nok-generationen"
> eller "mig-og-kun-mig-generationen".

Jo, hvilket er et fag på gymnasiet.

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 19:52

Den 30-07-2011 20:51, Hauge skrev:
> Jo, hvilket er et fag på gymnasiet.

Og handelsskolen, eller hvilket dødsygt engelsk navn de nu har, bisnis
skuul eller noget.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 19:59

> Og handelsskolen, eller hvilket dødsygt engelsk navn de nu har, bisnis
> skuul eller noget.
>
> Mvh Hauge

Nå det var "Bisnis Skuul" du mente. Det lød også mere nice.
Jeg vidste ikke helt hvad du mente da du skrev "Handelsskolen".
Det lød temmelig dansk.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-11 20:53

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in

> Og handelsskolen, eller hvilket dødsygt engelsk navn de nu har, bisnis
> skuul eller noget.

og den sad sgu lige i skabet..tak for det

venligst
Lars

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 19:56

> Jo, hvilket er et fag på gymnasiet.
>
> Mvh Hauge

Nå ok. Jeg kender det kun fra tv.

Der er et shiw der hedder noget i retning af "Se mig, hvor interessant jeg
er på scenen"

Jeg kender ikke helt konceptet, men det er vist beregnet på folk uden nogen
som helst form for selvrespekt og situationsfornemmelse. kan det ikke passe?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 20:00

meddelelsen news:4e3453c1$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> shiw der hedder noget i retning

Århh shit.
"Shiw" er et internationalt ford for "show"

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 20:02

Den 30-07-2011 21:00, Åge Halldorsson skrev:
> "Shiw" er et internationalt ford for "show"

Ford?

Du kører vel ikke lige nu?

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 20:25

> Ford?
>
> Du kører vel ikke lige nu?
>
> Mvh Hauge

SATANS! computer.
De forbistrede HP-computer-tastaturer.
"a", "s" og "d" er slidt totalt væk og "r" "t", "o", "g", "l" og "pil op" er
godt på vej i samme retning. Det har jeg sgu aldrig været ude for med et
tastatur på en computer.
Før denne bærbare havde jeg et og samme tastatur til min stationære
computer i samfulde 10 år. Ingen bogstaver var slidt væk. Er det almindeligt
nu til dags. Kors!

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 20:27

meddelelsen news:4e345a75$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Nej, "det" kører for mig lige nu.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 20:28

Den 30-07-2011 21:26, Åge Halldorsson skrev:
> Nej, "det" kører for mig lige nu.

Hm hm..

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 20:28

Den 30-07-2011 21:24, Åge Halldorsson skrev:
> SATANS! computer.

Var det noget med en staveplade.. S T A V E P L A D E.. ??

> De forbistrede HP-computer-tastaturer.

Stans Fur-øl.. ;)

> "a", "s" og "d" er slidt totalt væk og "r" "t", "o", "g", "l" og "pil
> op" er godt på vej i samme retning. Det har jeg sgu aldrig været ude for
> med et tastatur på en computer.

Hiv tasterne af, resultatet af det du skriver, vil være det samme

> Før denne bærbare havde jeg et og samme tastatur til min stationære
> computer i samfulde 10 år. Ingen bogstaver var slidt væk. Er det
> almindeligt nu til dags.

Jada.

> Kors!

Næehhør, hvordan kan du sige det? Nåja, de taster er ikke slidt væk...
Ok, "s" er, men så må du skrive "kor" næste gang...

Mvh Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-11 14:42

meddelelse news:4e345a75$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Før denne bærbare havde jeg et og samme tastatur til min stationære
> computer i samfulde 10 år. Ingen bogstaver var slidt væk. Er det

Nej, men så fik du lært at tænde den, og det har lige siden, ligget os andre
til last )))

Sorry, kunne ikke dy mig

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-11 15:01

> [...]
> skribenter har forladt den i så stort omfang, at der kun er diskussioner
> om schlager tilbage. Det er inderligt uinteressant.

Jeg syntes da ikke man kan kalde den for Bizar... Er det hvad han hører,
lige for tiden, må det vel være ganske gangbart. Ellers skulle han jo sidde
og høvle i gamle grupper som Bay City Rollers, MUD, og Sailor.... Lige som
rockfolket gør... Så set herfra, er Åge da faktisk mere tidssvarende... Og
hans tråde derfor, ganske berettigede.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 15:43

> Så set herfra, er Åge da faktisk mere tidssvarende... Og hans tråde
> derfor, ganske berettigede.
>
> M.V.H....Benny..

Jeg kan bedst lide at følge med tiden og der kommer jo nye slagerplader hele
tiden.
Jeg er selvfølgelig ked af det på rockfolkets vegne, fordi de desværre
har en musikgenre som er uddød og hvor man derfor
bliver nødt til at dvæle i fortiden for at finde pladerne Men den kan
selvfølgelig få en renæsence engang. Det ved man jo ikke.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-11 16:25

meddelelse news:4e356a04$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> bliver nødt til at dvæle i fortiden for at finde pladerne Men den kan
> selvfølgelig få en renæsence engang. Det ved man jo ikke.

Her i gruppen, har den da levet længe på den, uden egentligt at have den

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 19:43

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Du er en sølle og meget simpel sjæl.
>
> --
> Martin

Vrøvl. Hauge er kult

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 19:45

Den 30-07-2011 20:42, Åge Halldorsson skrev:
> Vrøvl. Hauge er kult

Tak Åge, jeg gir en øl, når du vil.

Mvh Hauge

Fra : Fister

Dato : 30-07-11 19:04

Martin Bak formulated the question :
> [...]
> af personlighedsforstyrrelse, der gør at du tror at din anonyme mening har
> nogen betydning overhovedet. Sølle sjæl.

Subscripe!
Kai

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 19:06

Den 30-07-2011 20:03, Fister skrev:
> Subscripe!

Jaja, du er bare sur over min holdning til familie, bare fordi du
sikkert selv har et problem på det punkt, og er så gammel og kedelig.
Men vi skal tydeligvis være ens.

Stakler.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 19:47

> [...]
> selv har et problem på det punkt, og er så gammel og kedelig. Men vi skal

Ihhh du Milde - Nu synes jeg godt nok her er ved at være mange "sure" og
"stakler" og "sølle sjæle" og hvad ved jeg. Hold da helt op.
Det virker som et helt plejehjem.

jeg har forresten slået græsplæne idag og luget lidt ukrudt og plukket de
sidste jordbær.

Hilsen Åge

PS: ..........og skrevet et par indlæg om slager

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 19:48

Den 30-07-2011 20:46, Åge Halldorsson skrev:
> Ihhh du Milde - Nu synes jeg godt nok her er ved at være mange "sure" og
> "stakler" og "sølle sjæle" og hvad ved jeg. Hold da helt op.

Sådan er det at nå op i alderen, det ved du da..

> Det virker som et helt plejehjem.

Sådan plejer det at være her.

> jeg har forresten slået græsplæne idag og luget lidt ukrudt og plukket
> de sidste jordbær.

Uh, gem lidt til mig, når vi skal have den øl.

> PS: ..........og skrevet et par indlæg om slager

Nejda, det er da helt vildt..

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 16:18

> [...]
>
> Men kunne du ikke bruge tiden på et musikkursus, så kunne du måske få en
> fremtid med det, selvom der er lang vej igen..

Det er forresten "sjovt" angåend ham der som startede denne tråd. Han griner
nok i skæget, for han har ikke selv deltaget i denne vrøvletråd, siden
start-indlæget..
Han villevist bare lave lidt røre i andedammen og se om der var nogle ænder
der sprang i - og jov, der var en masse ænder der hoppede i.

hehe

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 16:25

Den 30-07-2011 17:18, Åge Halldorsson skrev:
> Han villevist bare lave lidt røre i andedammen og se om der var nogle
> ænder der sprang i - og jov, der var en masse ænder der hoppede i.

Nåja, RAP er jo også en musikstil, omend den sikkert heller ikke passer
til overklassen her i gruppen, men det ændrer ikke ved en hujende halløj.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 17:28

> Nåja, RAP er jo også en musikstil, omend den sikkert heller ikke passer
> til overklassen her i gruppen, men det ændrer ikke ved en hujende halløj.
>
> Mvh Hauge

Lad os da snuppe en "rap" til ære for RasMUS Jensen.

Som fører-rapper ser vi Krutte, derefter hans ælling Pelle og endnu derefter
kommer RasMUS.
De andre tre ved jeg ikke hvem er. Det er vist bare medløbere, vrøvl
"medsvømmere" mener jeg.

http://www.youtube.com/watch?v=UDwzcKoSUAs

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-07-11 16:31

Åge Halldorsson skrev:

>Det er forresten "sjovt" angåend ham der som startede denne tråd. Han
>griner nok i skæget, for han har ikke selv deltaget i denne vrøvletråd,
>siden start-indlæget..

Han sidder nok og er i gang med at skrive et otd
Ironi i ovenstående kan forekomme.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 15:47

> [...]
> en høstblomst. Du har absolut INTET at lade andre høre, men gør det
> gladeligt alligevel. Skolegårdens utilpassede dreng.

Blov nu voksen, Martin, i stedet for al det skaberi'

Nyhedsgruppen er ikke beregnet til at at man skal deltage i de tråde man
ikke interesserer sig for. Du har fundstændig misforstået meningen med det.
'
Det er beregnet på at man deltager i de tråde man interesserer sig for,
uanset om der så kun er 3 tråde man interesserer sig for og 756 tråde man
ikke interesserer sig for.
Nyhedsgruppen er ikke en helhed, men individuelle tråde som man interesserer
sig for.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 15:08

> [...]
> eventuelt tage et par af dine venner med, altså dem der tuder,
> tudehovederne er jo ikke dem der er aktive her, vel?

Hauge Hauge... Vi snakker altså.. Gør vi...

Det kunne da også være lidt træls, hvis det var et smalt emne, der så kom en
der postede de 15 mest kendte... Så det var jo trods alt, ikke helt løgn,
der var nogen, som var lige glade nok, og ikke levnede plads til andre, med
et normalt begrænset kendskab... Så blev vi ikke enige om, sådan at prøve at
begrænse os til tre pr snude. ?

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 30-07-11 14:56

On 30-07-2011 15:13, Martin Bak wrote:

> [...]
> bare for at bringe lidt balance i tingene er urealistisk og useriøst.

Principielt kan jeg kun give dig ret.

Vedrørende specielt dette ene indlæg du reagerer på:
Hvis du har fulgt bare overfladisk med, så burde du have observeret at
Benny Mortensen og mine konversationer ofte er en venskabelig hakken på
hinanden.
Jeg har en stor respekt for Mortensen's næsten altid neutrale og
positive indlæg. Så tag ikke lige netop dette for bogstaveligt.

Med hensyn til Åge har jeg sædvanligvis forsvaret hans ret til at poste
sine indlæg. Man kan jo blot springe dem over.
Men jeg har da selv været voldsom irriteret på ham, og har også haft ham
i filteret et par gange. Men jeg har besluttet enten at reagere på hans
vrøvl eller ignorere det.

Hilsen Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 15:03

> [...]
> samme måde som ham skal tæppebombe gruppen med til formålet opfundne
> indlæg, bare for at bringe lidt balance i tingene er urealistisk og

Jamen der er da vist ikke nogen, der har tvunget dig til at svare på indlæg,
hvis indhold du ikke kan lide... Så var det da bedre du svarede et sted,
hvor også din interesse var med dig... Eller har jeg misforstået noget...
Allan har du vredet armen om på ryggen af Martin ???

Så altså må jeg dømme det sådan, at du besvarer Åge's Spam som du kalder
det, fordi du ikke har andet at udfylde tiden med.
Jeg syntes da også somme tider, at han har lige rigeligt med indlæg.... Men
så hopper jeg da bare nogle stykker over... Lige som jeg heller ikke er ude
at lytte på alle hans links... Eller for den sags skyld, andres... Lige for
tiden, er det jo ikke slemt, for uden Åge's indlæg, var gruppen jo TOM...

M.V.H....Benny..

Fra : Martin Bak

Dato : 30-07-11 15:49

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> [...]
> Lige for tiden, er det jo ikke slemt, for uden Åge's indlæg, var gruppen

Netop! Folk har fået nok. Det er en undtagelse, at jeg har brugt så meget
tid herinde i dag. Det skyldes kun, at problemet med Åges spam er på
dagsordenen. Det interesserer mig, fordi det ødelægger en ellers
velfungerende og hyggelig gruppe.
Men som sagt, folk er skredet. Det vil tage noget tid at få gruppen på fode
igen, selv hvis Åge mistede fingrene i morgen.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-11 14:52

> [...]
> Men som sagt, folk er skredet. Det vil tage noget tid at få gruppen på
> fode igen, selv hvis Åge mistede fingrene i morgen.

Altså lad os lige mindes, at Åge har været forsvundet, op til flere gange...
Gruppen blev på ingen måder bedre af det... Snarere tværtimod. Så var der
bare en anden, der fik Åge's plads... Gruppen er som en hønsegård... Her
hersker en jammerlig hakkeorden. Og altså sidste gang, kom Åge så vidt jeg
kunne se, tilbage fordi folk ligefrem gav udtryk for, at de savnede ham...

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 14:55

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> God ide. Jeg ser frem til at du lægge ud...
>
> Henning

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har hørt den før....

De må være dem uden egne meninger og holdninger, der ikke kan finde på at
sige andet... Og hellere trækker denne nødbremse, frem for at lægge ud...

Men det kunne da være skægt, hvis alle nu skal vi sige hørte 3 cd med Ole
Berthelsen... og så gav deres mening til kende.... bare for at være helt
sikker på, at de virkeligt mener det, skal de høre hver skive mindst 3
gange.... Og ja, han er dejligt ukendt... Netop derfor..

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 16:04

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> God ide. Jeg ser frem til at du lægge ud...
>
> Henning

Arhhhh........... nu holder du altså lige. Er pop- og rock-fan så hjælpeløse
og opgivende at de ikke kan selv.
Det nægter jeg at tro. Kom nuuuuu........ ikke være så sort-synede
angående jeres egen musik. Jeg ved da
godt at der ikke længere er så mange der kan lide pop, som før
slagermusikken holdt sit indtog. Men alligevel.
Lad nu være at flæbe sådan over det. Kom nu videre. Læg selv ud.

..............eller skal slager-tilhængerne virkeligt hjælpe pop-tilhængerne
igang, med deres indlæg. Det kan ikke passe.
Det er da virkelig selvudslettende, så det vil noget. Så galt kan det ikke
være.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 30-07-11 16:06

On 30-07-2011 17:04, Åge Halldorsson wrote:

> .............eller skal slager-tilhængerne virkeligt hjælpe
> pop-tilhængerne igang, med deres indlæg. Det kan ikke passe.

Slager-tilhængerne!!! I flertal???
Er her flere end een?

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 16:13

> Slager-tilhængerne!!! I flertal???
> Er her flere end een?
>
> Henning

Kom nu med de pop-indlæg. Kom kom kom. Ha looooo....

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-07-11 16:26

meddelelsen news:4e341f86$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Kom nu med de pop-indlæg. Kom kom kom. Ha looooo....
>
> Hilsen Åge

Jamen, her er da nogle eksempler på gode pop-melodier

"Dancing queen" m. Abba
http://www.youtube.com/watch?v=xFrGuyw1V8s

"Yesterday man" m. Chris Andrew
http://www.youtube.com/watch?v=yxlaYQpEXF8

"Seasons in the sun" m. Terry Jacks
http://www.youtube.com/watch?v=cd_Fdly3rX8&feature=related

"Your my world" m. Tom Jones
http://www.youtube.com/watch?v=vUkGewQHYO0&feature=related

Og der er mange, mange flere.
Ved godt du hader pop-musik, men du bad jo selv om nogle eksempler

mvh Eva

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 16:30

Den 30-07-2011 17:26, Eva Schmidt skrev:
> Og der er mange, mange flere.
> Ved godt du hader pop-musik, men du bad jo selv om nogle eksempler

Aeh, rart med lidt bedre musik her i gruppen, tak for det

Mvh Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 30-07-11 16:40

On 30-07-2011 17:30, Hauge wrote:

> Aeh, rart med lidt bedre musik her i gruppen, tak for det

Nu skal du ikke møve dig ind, Hauge...

Henning

Fra : Hauge

Dato : 30-07-11 16:41

Den 30-07-2011 17:39, Henning Jensen skrev:
> Nu skal du ikke møve dig ind, Hauge...

Ups undskyld, det skal ikke aldrig ske igen..

Mvh Hauge

Ps.: Lige indtil næste gang, om kort tid.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 10:25

> Ups undskyld, det skal ikke aldrig ske igen..
>

> Mvh Hauge

Nej vel. Henning og Eva er så yndigt et par. Haha. jeg gad nok se der gå til
koncert sammen. En mand med kæde om halsen, styret af en dame med næseing og
tatovering i panden,
eller sån noget lignende.
gnæk

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-11 14:57

meddelelse news:4e351f56$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Nej vel. Henning og Eva er så yndigt et par. Haha. jeg gad nok se der gå
> til koncert sammen. En mand med kæde om halsen, styret af en dame med

Er du virkeligt sådan Eva....
Du må godt låne et halsbånd af mig...
Så få lige taget mål af Henning
Så mødes vi til Hansi Hinterseer koncert...
Jeg smutter lige i Aldi, efter et stort jordspyd )
Så har vi ham Fandme... Ja vi har

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-07-11 15:10

> [...]
> Så få lige taget mål af Henning
> Så mødes vi til Hansi Hinterseer koncert...
> Jeg smutter lige i Aldi, efter et stort jordspyd )

Benny, det er Åges fantasi, der løber af med ham
Jeg har sgutte hvertken tatoveringer eller næsering og jeg tror heller ikke,
at Henning er til lænker, uden at jeg dog ved det med sikkerhed *GG*
Jeg ved ikke rigtigt, hvad det bliver til med Hansi-koncerten, Henning er
ikke meget meddelsom, hvad det angår.
Måske han er lettere at lokke med til Dolly Parton, hun gæster Danmark til
efteråret???

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 31-07-11 15:16

On 31-07-2011 16:10, Eva Schmidt wrote:

> Jeg har sgutte hvertken tatoveringer eller næsering og jeg tror heller
> ikke, at Henning er til lænker, uden at jeg dog ved det med sikkerhed *GG*

Jeg stiller gerne op til en prøvelektion...

> Måske han er lettere at lokke med til Dolly Parton, hun gæster Danmark
> til efteråret???

Se nu er du seriøs. Den tanke havde i forvejen strejfet mig selv.

Henning

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-07-11 15:20

> Jeg stiller gerne op til en prøvelektion...

> Se nu er du seriøs. Den tanke havde i forvejen strejfet mig selv.
>
> Henning

Til den koncert behøver man vist hverken næseringe eller lænker - gad vide,
hvilke steder Åge bevæger sig ind på.
Det kan da ikke udelukkende være Vildsund Marked '

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-11 15:25

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vide, hvilke steder Åge bevæger sig ind på.
> Det kan da ikke udelukkende være Vildsund Marked '

Nej da, bare han kan se hjem, er det sikkert OK )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 15:53

> Nej da, bare han kan se hjem, er det sikkert OK )
>
> M.V.H....Benny..

Man kan ikke se henover Fjordbank-øen

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-11 16:26

meddelelse news:4e356c41$0$36579$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Man kan ikke se henover Fjordbank-øen
>
> Hilsen Åge

Hvad pokker, har de ikke engang et Pariserhjul, så skulle det da nok kunne
lade sig gøre

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 16:43

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Hvad pokker, har de ikke engang et Pariserhjul, så skulle det da nok kunne
> lade sig gøre
>
> M.V.H....Benny..

De havde den her.
http://www.nordisktivoli.dk/skyglider.html

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 15:52

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Benny, det er Åges fantasi, der løber af med ham
Jeg ved ikke rigtigt, hvad det bliver til med Hansi-koncerten, Henning er
> ikke meget meddelsom, hvad det angår.
'
Måske er han bare lidt genert

Hilsen Åge

Fra : Carl Drud

Dato : 31-07-11 18:14

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> writes:

> Altså lad os lige mindes, at Åge har været forsvundet, op til flere gange...
> Gruppen blev på ingen måder bedre af det... Snarere tværtimod. Så var der
> bare en anden, der fik Åge's plads...

Jeg kan ikke mindes ovenstående. Hvem var det der fik "pladsen"?

> Gruppen er som en hønsegård... Her hersker en jammerlig hakkeorden.
> Og altså sidste gang, kom Åge så vidt jeg kunne se, tilbage fordi folk
> ligefrem gav udtryk for, at de savnede ham...

Har du et link til nogle af de indlæg?

--
Carl

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-08-11 10:04

Carl Drud skrev:

>Har du et link til nogle af de indlæg?

Jeg har ikke gidet at led efter link, men jeg ved at jeg før har spurgt
"Hvor er Åge ?" når han har været væk

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-08-11 10:16
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-08-11 21:30

Ivan V. Klattrup skrev:

>http://groups.google.com/group/dk.kultur.musik/browse_frm/thread/ee584f87f5dd950e/9d0a78d3d02841d2?hl=da&ie=UTF-8&q=%22Hvor+er+%C3%85ge+%3F%22#9d0a78d3d02841d2

savner faktisk igen det som der står, det tysk / hollandske er ikke min
kop kaffe

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 01-08-11 19:07

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> writes:

> http://groups.google.com/group/dk.kultur.musik/browse_frm/thread/ee584f87f5dd950e/9d0a78d3d02841d2?hl=da&ie=UTF-8&q=%22Hvor+er+%C3%85ge+%3F%22#9d0a78d3d02841d2
>
> Det er sgu lang tid siden

Ja uha da. Hvem fik så "pladsen" i stedet?

--
Carl