Suppe-steg-og-is-musikken er ved at uddø
Fra : Steen

Dato : 29-07-11 15:20

Man kan vel bare sige "Tak for det"!
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2011/07/29/143256.htm
--
Steen

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 15:25

Den 29-07-2011 16:20, Steen skrev:
> Man kan vel bare sige "Tak for det"!

Hvorfor skulle man være glad for det?

Jeg hører normalt kun det jeg gider at høre på, hvad andre hører, er mig
ret ligegyldigt.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 15:32

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfor skulle man være glad for det?
>
> Jeg hører normalt kun det jeg gider at høre på, hvad andre hører, er mig
> ret ligegyldigt.
>
> Mvh Hauge

Grunden til at de er ved at uddø, er vel at folk bliver stopfodret med musik
alle steder fra. Nu kan man sætte en computer til at lire god lyd af.

Jeg kender det fra mig selv. Jeg vil f.eks. også hellere have musikken via
et elektronisk medie. Jeg foretrækker dog tv. Det vil jeg for alt i verden
vælge, i stedet for aty vælge en eller anden Ole Erling-type. Det er der
ingen kvalitet i

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 15:34

meddelelsen news:4e32c447$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> vælge, i stedet for aty vælge en eller anden Ole Erling-type. Det er der

Hørtte Richard Røvfuld i Vildsund. Det var der ikke megen kvalitet i. Jeg
kunne ikke drømme om at give penge for at høre ham. Så vil jeg hellere bruge
pengesedlerne til at tænde op
i grillen med.
Her hælder jeg igen til de flotte tv-slagershow, som har enorm succes
også her i landet.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 12:32

meddelelse news:4e32c4d8$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> bruge pengesedlerne til at tænde op
> i grillen med.
> Her hælder jeg igen til de flotte tv-slagershow, som har enorm succes

Hej Åge

Altså er du faldet ned på det samme lave stade som Rockfolket...
Der ikke kan høre på en middelmådig gruppe, fordi der findes en god...
Surt Show.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 13:39

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Altså er du faldet ned på det samme lave stade som Rockfolket...

> Der ikke kan høre på en middelmådig gruppe, fordi der findes en god...
> Surt Show.
>
> M.V.H....Benny..

Det er nok lidt rigtigt. Men det er al det kiggeri på slagershow på
Tyskland, der gør det. Det har medført at min tollerance overfor musik er
blevet mere finmasket.
Jeg er blevet vænnet til at hvert stykke musik er et audio- og
videomæssigt kunst-stykke.
Jeg tror det er derfor.

Nu vil jeg have überklasse altid. Du ved, det der med østrigsk og schweizisk
kvalitet, biler og ure og sån. Ja, og musik, ikke mindst og show

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 13:51

meddelelse news:4e33fb74$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Nu vil jeg have überklasse altid. Du ved, det der med østrigsk og
> schweizisk kvalitet, biler og ure og sån. Ja, og musik, ikke mindst og

Det er vist på tide, du kaster dig over Gustav Winckler...
Det du snakker om der, hedder Materialisme...

Altså jeg kunne godt acceptere Schlager musikken... Som Musik..
Men udført som et TV-Show... Nej Tak....
Men meget gerne fremført som Koncert...

Schweitzsiske ure, er snart alt, også selv om der står made in china..
Så vi skal nok holde os til deres ost, for at være sikre...

Østrig, har vel dårligt lavet kvalitet, siden Puch.
Og de strakte sig vist ikke længere end til motorcykler...

Så biler, der skal vi vist ind til naboen Tyskland...
Og da jeg selv kører Tyskere, er vi så ikke uenige der.

M.V.H....Benny..

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 15:47

Den 29-07-2011 16:31, Åge Halldorsson skrev:
> Grunden til at de er ved at uddø, er vel at folk bliver stopfodret med
> musik alle steder fra. Nu kan man sætte en computer til at lire god lyd af.

Nåja, det er vel også bedre at sætte computeren til at lire *god* lyd
af, i stedet for et par båtører der kun bruger Casioens rytmeboks og
umusikalsk klimbren.

> Jeg kender det fra mig selv.

Den umusikalske del? ;)

> Jeg vil f.eks. også hellere have musikken
> via et elektronisk medie.

Det meste du hører, er jo reelt også bare enslydende Casio-sound, tilsat
lidt mufti og umba + en gammel mand med bundesliga-haar der ikke kan synge.

> Jeg foretrækker dog tv.

Med eller uden lyd?

> Det vil jeg for alt i
> verden
> vælge, i stedet for aty vælge en eller anden Ole Erling-type. Det er der
> ingen kvalitet i

Hmm, er den eneste forskel på en del af det musik du hører og Ole
Erling, ikke kun navnet og sproget?

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 18:10

Den 29-07-2011 16:46, Hauge skrev:

En masse, som Åge ikke kan svare på

Mvh Hauge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-07-11 18:30

Hauge skrev:

>En masse, som Åge ikke kan svare på

Der er gået al før lang tid

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Steen

Dato : 29-07-11 15:45

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Hvorfor skulle man være glad for det?

Fordi man måske slipper for at høre på det.

> Jeg hører normalt kun det jeg gider at høre på, hvad andre hører, er mig
> ret ligegyldigt.

Nogen af os er jo så selskabeligt anlagt, at vi har venner og familie
der inviterer os ud

--
Steen

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 15:52

Den 29-07-2011 16:45, Steen skrev:
> Nogen af os er jo så selskabeligt anlagt, at vi har venner og familie
> der inviterer os ud

Hvis man bliver inviteret med til steder, som plasker ud med musik som
*ingen* kan li', så er det da ikke selskabeligt men mere det modsatte.

Hvorfor være falsk, og tage med til ting man ikke gider?

Jeg tager heller ikke med til ting, hvor der sidder en flok helaber og
spiller jazz eller lign. opkast. Jeg har egen selvstændige tankegang og
egen medbestemmelse for hvad jeg skal, har heldigvis ikke trang til at
slikke folk i bagdelen, bare for at de skal tro godt om mig, familie
eller ej.

Familie er jo ikke heller ikke andet end personer, man er "tvunget" til
at have som venner, bare for at være høflig.

Mvh Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 29-07-11 15:57

> [...]
>
> Familie er jo ikke heller ikke andet end personer, man er "tvunget" til at
> have som venner, bare for at være høflig.

Stakkels dig. Man kan komme til mosters/tantes/søsters/svogers selskab fordi
man holder af dem, og fordi man gerne vil være i selskab med de mennesker de
også har inviteret, og som man har kendt hele livet og som er en del af ens
ballast. At de så ikke lige er med på noderne i musikalsk sammenhæng må man
tåle. Det bliver næppe anderledes med eller uden OE. Det er de inviterende
der sætter den musikalske dagsorden. Og man tager næppe til en familiefest
for at få en stor musikalsk oplevelse.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 16:05

Den 29-07-2011 16:57, Martin Bak skrev:
> Stakkels dig.

Det behøver du så ikke bekymre dig om, du har vist rigeligt selv.

> [...]
> ballast. At de så ikke lige er med på noderne i musikalsk sammenhæng må man

Tror du så vitterligt at <emne> musik vil uddø hos dem? Så er du
utroligt naiv.

Altså er denne type musik ikke ved at uddø, andet end ved de yngre, og
så er vi jo tilbage ved udgangspunktet, at det ikke er moster Olfert der
skifter stil.

> Det bliver næppe anderledes med eller uden OE. Det er de inviterende
> der sætter den musikalske dagsorden. Og man tager næppe til en familiefest
> for at få en stor musikalsk oplevelse.

Næeh, men hvad er der så at takke for?
Men uanset hvad, er der noget jeg ikke kan holde ud, så tager jeg ikke
med, uanset familie eller ej.
Og <emne> musik er ikke det der gør at jeg *ikke* tager med.

Der er meget andet musik, og mange musikere, jeg hellere så uddø, da det
er 1000 gange ringere end <emne>.

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 29-07-11 16:38

> Det behøver du så ikke bekymre dig om, du har vist rigeligt selv.

> Tror du så vitterligt at <emne> musik vil uddø hos dem? Så er du utroligt
> naiv.

Nej, netop. Som jeg også skrev Man tåler det, for man kommer ikke for
den musikalske oplevelse.

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-07-11 16:43

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>> man

> Nej, netop. Som jeg også skrev Man tåler det, for man kommer ikke for

Nej, og hvis dem, der inviterer, nyder at høre Gustav Winckler, Katy Bødtger
og Raquel Rastenni, så skal de sørme da have lov til det.
Det er deres fest, så de skal sgisme da ikke sidde og plages med Led
Zeppelin, Deep Purple og hvad larmegrupperne ellers hedder.
Og kan man ikke for bedstemor og bedstefars skyld holde deres musik ud et
par timer eller fire - så er der da noget i vejen.

mvh Eva

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 12:41

> [...]
>>> man

> Nej, netop. Som jeg også skrev Man tåler det, for man kommer ikke for

Altså hvis man er så langt ude, så man skal sige " Jeg tåler det "
Så var det da bedre, at være mand nok til at indrømme...
At man vist har fået alt for små sko på.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 16:20

> At de så ikke lige er med på noderne i musikalsk sammenhæng må man tåle.

Det kan godt være ret træls hvis der bliver spillet sån noget musik, som
ikke er moderne længere. Det kan være ret belastende at høre på sån noget
"Hvide måge" og "Tre fede fluer"
og "Kære lille bedstemor" og al det der. Støn! - men det går jo nok
alligevel.

Så kan man høre det nye når man kommer hjem igen og smaske "Jannes" eller
den spritnye cd med Kim Og halløjsada på cd-maskinen. Jeg vil også helst
have ny musik. Der er ingen
fremtid ved aty dvæle i fortiden. Den kommer jo ikke tilbage alligevelæ,
hvis det er det man tror.

Men før festen kunne man jo venligt prøve at fortælle Tante Olga og Onkel
Olfert om det nye musik. Om de ikke lige vile prøve at lytte til det. Så
kunne det jo godt være at de synes at
det lyder godt og at de var noget de gerne ville bruge til festen.
Den stritnye cd med KIM OG HALLO var jo indlysende at fortælle dem om og
ligeledes noget af det nye med KANDIS. Og tag den nye med Hansi Hinterseer
med og lir lidt af, fra den.
Så kunne det jo godt være de kunne "lokkes" fra at tro at alt godt er fra
fortiden. "Sølvstænk i dit grønne hår" og Bwadrrr...... fra det forige
århundrede

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-07-11 16:39

meddelelsen news:4e32cfb3$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Så kunne det jo godt være de kunne "lokkes" fra at tro at alt godt er fra
> fortiden. "Sølvstænk i dit grønne hår" og Bwadrrr...... fra det forige

Jamen, hvis alt det gamle skal ud, hvorfor gemmer du så alle dine
kassettebånd med diverse dansktop-navne?
Ud med alt det gamle bras, ikke?
At det nye, du omtaler i så rosende vendinger, lyder fuldstændig som det
gamle, det springer vi let og elegant henover

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 17:28

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Jamen, hvis alt det gamle skal ud, hvorfor gemmer du så alle dine
> kassettebånd med diverse dansktop-navne?
> Ud med alt det gamle bras, ikke?

Nej, en gang i mellem (EN GANG I MELLEM) skal der da spilles en oldies,
f.eks. den smilende Belinda og den trala laende Suzi.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 12:58

meddelelse news:4e32cfb3$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Så kunne det jo godt være de kunne "lokkes" fra at tro at alt godt er fra
> fortiden. "Sølvstænk i dit grønne hår" og Bwadrrr...... fra det forige

Hej Åge

Jeg er da ked af du siger sådan....

Egentligt burde du kun høre Gustav Winckler de næste 3 Måneder. Måske du
ville opdage, at Gustav Winckler, var langt mere alsidig, end langt de
fleste Rock grupper... Og det bliver endnu værre... Kæder du rigtigt mange
af hans sange, sammen med den tid, der er fra... Vil du opdage, hvorfor
Gustav Winckler egentligt betød meget for Danskerne... Du har selv før,
givet pladeselskaberne skyld for at være både døve, blinde og dumme.... Og
du viser dig til sidst, ikke at være spor anderledes selv.... Prøv selv at
lytte til F.eks " Alting får jo en ende " Og tænk på de mennesker, den blev
sunget for.... Det forstod pladeselskaberne ikke, og tiden er jo ved at være
løbet fra dem, efter som dem, den betyder mest for, er folk på omkring 80+
år... Ja den er vel i den moderne befolkning, nærmest ukendt, hvad den måske
slet ikke burde være. Bare det, at du ville fange meningen i sangen " Hvide
måge " ville måske få dig til at se lidt anderledes på tingene... Så er det
i hvert fald lettere at forstå, hvorfor, Bedstemor holder så meget af netop
den sang...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 13:50

> [...]
> i sangen " Hvide måge " ville måske få dig til at se lidt anderledes på
> tingene... Så er det i hvert fald lettere at forstå, hvorfor, Bedstemor

Jo, men der var da også sange der blev lavet for mig, i 60-erne. Eksempelvis
"Flover power tøj", "Lille sommerfugl",
"Den knalrøde gummibåd" og "ved landsbyens gadekær", som startede min
musikinteresse. Det betyder bare ikke, at jeg er blevet stående der,
selv om det var noget der betød meget for mig. Hvorfor skulle jeg blive ved
at stå der. Hvorfor skulle man dog kun lave musik som jeg kunne
lide "dengang". jeg er ret overbevist om at os, for hvem "ved landsbyens
gadekær" betød meget, vil have at slager-udbuddet skal fortsætte
med nye hits. Hvorfor skulle man lige prudselig stoppe ved "ved landsbyens
gadekær" fordi den betød meget for en.
Jeg vil gerne sige at brandbils-sangen med "Heidis Erben" betyder lige så
meget for mig
Folk indenfor slagergenren vil vel også have ny slagermusik og det gamle kan
bruges som et krydderi der drysses lidt over udbuddet,
så menuen bliver lyttevenlig.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 14:25

meddelelse news:4e33fe06$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Folk indenfor slagergenren vil vel også have ny slagermusik og det gamle
> kan bruges som et krydderi der drysses lidt over udbuddet,

Tja, du var da heldig med et par stykker af dem.... Lille sommerfugl, er
hvis jeg ikke husker helt tosset, helt tilbage fra 1921...
Og at din Brandbilssang skulle være ny.... Øh, var det ikke den, der var den
samme som " Den glade vandrer " som så vidt jeg ved, er så gammel, så ingen
reelt ved, hvor den stammer fra... Selvfølgelig blev der lavet musik, der
betød noget for dig i 60'erne.... Det er jo formodentligt i 60'erne, at din
musikinteresse blev formet... Men tænker du tilbage på de tider, og siger de
sange betyder noget for dig.... Må det vel også være meget nemt at forstå,
hvorfor F.eks Hvide måge, betød meget, for F.eks din mor... Endnu lettere at
forstå, hvorfor " Alting får jo en ende " betyder endnu mere, for de ældre
generationer...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-07-11 15:58

> [...]

> mor... Endnu lettere at forstå, hvorfor " Alting får jo en ende " betyder
> endnu mere, for de ældre generationer...

Jo, men der er da sange fra hvert eneste år, som betyder meget for mig. De
hits der var i det årstal jeg begyndte at interessere mig for musik, betyder
da ikke mere for mig idag,
end de hit der blev lavet i 1969, 1975, 1983, 1987, 1995, 1997 og 2010 og
for et par dage siden.
Hvis jeg skulle sidde og tænke tilbage musikalsk, så er 1988 og 2009 lige
så betydningsfuldt som 1965, for mig. Hvorfor skulle jeg dog sidde at mindes
"landsbygadekæret" i stedet
for "Hænde zum himmel" med Hansii-manden. De betyder da lige meget.
Når jeg engang sidder på et alderdomshjem har jeg ingen intentioner om at
jeg skal sidde og dvæle ved det musik som var i det årstal hvor jeg begyndte
at inbteressere mig for musik.
Min musikinteresse kører i en lige linie, som et motorkøretøj (bil) frem
gennem alle årstal, siden 1965. Intet årstal betyder mere end et andet.
Hvorfor skulle det også det?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-11 14:05

meddelelse news:4e341bf1$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Min musikinteresse kører i en lige linie, som et motorkøretøj (bil) frem
> gennem alle årstal, siden 1965. Intet årstal betyder mere end et andet.

Hej Åge

Den forstod du vist ikke bare et lillebitte pip af...
Så er der vel ingen grund til at prøve at forklare...

M.V.H....Benny..

Fra : Fister

Dato : 29-07-11 19:05

Hauge pretended :

> [...]

> Familie er jo ikke heller ikke andet end personer, man er "tvunget" til at
> have som venner, bare for at være høflig.

Du er virkelig et sølle menneske!
Tak for denne gang.
Kai

Fra : Hauge

Dato : 29-07-11 19:17

Den 29-07-2011 20:04, Fister skrev:
> Du er virkelig et sølle menneske!

Aeh, du føler dig truffet?

> Tak for denne gang.

Jamen selv tak.

/Hauge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-07-11 19:09

Steen skrev:

>Suppe-steg-og-is-musikken er ved at uddø

Det er slet ikke til at forstå
http://www.youtube.com/watch?v=x8zJO68y_os

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 19:34

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er slet ikke til at forstå
> http://www.youtube.com/watch?v=x8zJO68y_os
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

HJÆLP! - Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle her?.
DET HASTER

http://www.billigkoste.dk/files/images/pic/sordinproc.jpg

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 13:01

> Det er slet ikke til at forstå
> http://www.youtube.com/watch?v=x8zJO68y_os
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Hold da helt kæft Ivan...

Et sjovt indlæg fra dig ))

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 12:37

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Man kan vel bare sige "Tak for det"!
> http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2011/07/29/143256.htm
> --
> Steen

Hej Steen

Hvad er der at takke for.... At og Hvis.. Suppe, Steg og Is musikeren dør,
kan det kun være fordi folk er blevet for bollefede, til at danse, og det at
gå til fest, kun drejer sig om at blive så fuld som muligt, så hurtigt som
muligt... Dette er måske forklaringen på, at Ca 25% af alle parforhold,
starter som dating på Internet. Det forklarer så også, hvorfor vi lige nu,
er midt i en tid, man kalder Single Kulturen... Det er da mildest talt, lige
til at græde over...

Så hvorfor du har lyst til at takke for det, er i den grad forbavsende...

M.V.H....Benny..

Fra : Steen

Dato : 31-07-11 10:26

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.inv> wrote:

> [...]
> til at græde over...
>
> Så hvorfor du har lyst til at takke for det, er i den grad forbavsende...

Jeg siger tak, fordi jeg måske så slipper for at gå til tante Odas fest
og lægge øre til Henning Hammondorgel sidde og klaske løs i tangenterne.
At du synes noget andet er okay med mig, men så tilhører du
tilsyneladende en uddøende race der foretrækker discountmusik til
festlige lejligheder...og fred med det.
--
Steen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-07-11 10:42

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> At du synes noget andet er okay med mig, men så tilhører du
> tilsyneladende en uddøende race der foretrækker discountmusik til
> [...]

Her er jeg næsten enig. Men jeg tror nu ikke det har med det at gøre, at
man foretrækker discountmusik. Det har i stedet at gøre med, at man før i
tiden nærmest var tvunget til at have en sådan hammond-støjer til at lire
sange af. Det var før computerens tid. Nu kan man få den fineste lyd fra en
masse mp3-filer, som spiller aftenen lang. Det vil jeg meget hgellere høre,
end sådan en
mand der hamrer i et hammondorgel.
Man kan jo lave det mix man ønsker på computeren og så er det bare at
starte. Et lyttevenmligt mix kunne være at blande f'ølgende navne:

Kandis - kim og Hallo - Tonight - Blue hawai - Johnny reimer - hansi
Hinterseer - Feldberger - isartaler Hexen - Schaefer - jannes - Frans
Bauer - Bouke -
Vinkingarna - Dænsebændet - thorleifs - lasse Stefans

Det kunne give et virkeligt dejligt lyttevenligt mix, der til en hver tid
slår en hammond-støjer.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-11 14:28

> [...]
> At du synes noget andet er okay med mig, men så tilhører du
> tilsyneladende en uddøende race der foretrækker discountmusik til

Hej Steen

Må desværre skuffe dig... Jeg ville lægge øre til hvad som helst... Bare for
at komme med til Tante Oda's Fest... For jeg kommer helt og alene, for at
Glæde Tante Oda.. Ikke for at kritisere den musiker, som hun havde råd til
at hyre. For jeg regner med, at invitationen betyder, hun gerne ville se
mig, den dag hun nu fejrer hvad det nu måtte være.

Se så kan du kalde det Discount, alt hvad du vil.... Men skal jeg være
ærlig, jeg skammer mig ikke over... At handle ind i Rema1000, Aldi, Lidl
eller Netto... Så skammer jeg mig heller ikke, over at høre på en ifølge
dig, Discount musiker.... Du kalder det Discount. Jeg ville foretrække at
kalde det " Personligt " Jeg har ingen Tante Oda, der har råd til at hyre
U2. Men jeg tror nu heller ikke nogen af dem, ville have lysten, selv om det
økonomiske råderum tillod det.

Somme tider, er jeg også blevet inviteret til Jazz koncerter, som bestemt
ikke er mig... Men jeg kommer... Og jeg får altid noget med hjem...
Ligeledes Klassisk, eller for den sags skyld... Alle andre genrer... Og den
eneste koncert jeg fortryder jeg var til... Var Smokie... Det var ringere
end ringe, og en hvilken som helst Suppe, Steg & Is musiker.... Ja selv Poul
Erik Krogen, i sin stiveste Brandert, ville være bedre... Og selvfølgelig...
Lige for også at forsvare Poul Erik Krogen... Han kunne rent faktisk godt
spille, endda ganske godt... Når bare der ikke havde stået for mange flasker
i vejen. Og ham kunne man da også godt kalde Suppe, Steg & Is musiker...
Eller hyggepianist, kald det hvad du vil....

M.V.H....Benny..

Fra : Carl Drud

Dato : 30-07-11 14:54

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> writes:

> Hvad er der at takke for.... At og Hvis.. Suppe, Steg og Is musikeren dør,
> kan det kun være fordi folk er blevet for bollefede, til at danse,

Danset bliver nu nok. Blot får man musikken på anden vis, ganske som det
også står i linket. Musikken behøver ikke at komme fra et udrangeret
Hammond orgel.

--
Carl

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-07-11 10:32

Steen skrev:

>http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2011/07/29/143256.htm

"Når nogen forsøger at efterligne et nummer, er det ikke den rigtige musik
længere, siger Tommy Jo."

Så kan de fleste musikere uanset genre godt lægge instrumenterne på
hylden, for det gør de sgu i alle genrer

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk