"Na na na" nu med undertekster - sjov vide~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 12:21

Tidens store hollandske hit "Na na na", som går frem på den hollandske
single-hitliste, er nu kommet med undertekster - HAHAH -
sjov video, hwa?

http://www.youtube.com/watch?v=DSmOW68xIec&feature=related

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 29-07-11 14:45

meddelelsen news:4e329789$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Tidens store hollandske hit "Na na na", som går frem på den hollandske
> single-hitliste, er nu kommet med undertekster - HAHAH -
> [...]

Ja for pokker, Aage.
Skriger af grin endnu.
Tekst og billeder er så hylende sjove, at man næsten ikke kan lade være med
at afspille den 30 gange i træk.
Hold da op, det var sommerens latterbombe.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 14:53

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Hold da op, det var sommerens latterbombe.
>
> Med venlig hilsen
> Pelle

Ja, den er rigtig sjov. Jeg har nok hørt den 10 gange ialt. I aften kommer
den på den hollandske single-hitliste på stats-tv. Så er det 11 gange.

Jeg kan se den er et hit hos tømrerne også. Efter præsis 3 min. er der en
tømrer som tager sig en swing-om med en høvl. HAHA

Hilsen Åge