BZN har succes med ny plade
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 10:49

Haha. nej jeg driller bare lidt.

Men kan i høre forskel på BZN og Kejserens orkester? - nej, vel. Men det er
jo faktisk også halvdelen aqf BZNs gruppemedlemmer der er i kejserens
orkester og samme forsanger

MEGA HITTET I HOLLAND
http://www.youtube.com/watch?v=Xxvws2xboYI&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-07-11 11:03

meddelelse news:4e32821c$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Men kan i høre forskel på BZN og Kejserens orkester? - nej, vel. Men det
> er jo faktisk også halvdelen aqf BZNs gruppemedlemmer der er i kejserens

Uha da da... Meget langt fra det BZN jeg kendte... Okay, nu har jeg selv
bekræftet mit spørgsmål... For jeg fandt den jo lige på Tuben..
Så her er dem jeg kender...

http://www.youtube.com/watch?v=JkEFnYNqwMU

Du skal lige forbi intro'en... Tror faktisk selv du vil indrømme...

Det er meget bedre Selvom lyden her, ikke er specielt god...

M.V.H....Benny..

Fra : Fister

Dato : 29-07-11 19:41

Benny Mortensen used his keyboard to write :
> [...]

> Du skal lige forbi intro'en... Tror faktisk selv du vil indrømme...

> Det er meget bedre Selvom lyden her, ikke er specielt god...

BZN, er det dem fra noget Melodi Grand Prix engang i 70'erne?
Kai

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 12:30

"Fister" <But@but.but> skrev i en meddelelse
> Benny Mortensen used his keyboard to write :

> BZN, er det dem fra noget Melodi Grand Prix engang i 70'erne?
> Kai

Der bliver i hvert fald jeg, svar skyldig... Jeg opdagede dem på en
compilation i vel noget der ligner 1973. Var faktisk ikke engang klar over,
at de havde lavet en masse albums...

M.V.H....Benny..