Gratis TYSK SLAGERAFTEN i Holstebro
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 08:45

Man kan læse mere om det her.

http://www.e-pages.dk/holstebro_onsdag_dk/138/10

Koncerterne er på friluftscenen og koster gratis.

Hovednavnet er de kendte CAPTAIN COOK UND SEINE SINGENDE SAXOPHONE

Der er tale om instrumental dinner-slager på meget højt plan

Lytteprøve: www.youtube.com/watch?v=Nn4oyfUrvPo&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-07-11 09:57

meddelelse news:4e3264e5$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Hovednavnet er de kendte CAPTAIN COOK UND SEINE SINGENDE SAXOPHONE
>
> Der er tale om instrumental dinner-slager på meget højt plan

Det var jo lige før man skulle komme, for at se om man kunne vinde
kro-opholdet

Lidt Tysk schlager også, tager jeg ingen skade af...

Kommer du ?

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 10:18

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Lidt Tysk schlager også, tager jeg ingen skade af...
>
> Kommer du ?

Nix. Jeg har i de sidste to dage været til adskillige live-koncerter

Tirsdag kl. 18: Kim og Hallo
Tirsdag kl. 19: Kandis
Tirsdag kl. 17: Kisser og Søren
Onsdag kl. 18: Kim og Hallo
Onsdag kl. 19: Kandis
Onsdag kl. 15: Richard Ragnvald
Onsdag kl. 17: Richard Ragnvald

Ryhhhh......

Idag skal jeg til koncert med FUR GENBRUGSORKESTER kl. 15 i Fur Kulturbageri

og måske med Æ HOLM M. BAND lørdag, i Musikladen, på Fur Kaffe og The

og måske med Gadedrengene, frfedag, i Musikteltet på Fur Bryghus

Stønnn... Det er ikke til at nå al det musik ude i virkeligheden. Det er der
jo mange herinde der er fortaler for, så den griber jeg selvfølgelig.
Ikke mange har vist nået så meget musik ude i virkeligheden, som jeg i disse
dage

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 10:21

meddelelsen news:4e327aca$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> der jo mange herinde der er fortaler for, så den griber jeg selvfølgelig.
> Ikke mange har vist nået så meget musik ude i virkeligheden, som jeg i

HA! - Der var der vist en del Krutte-agtige debattører der fik mundkurv på.
hwa?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-07-11 10:43

meddelelse news:4e327b7b$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> meddelelsen news:4e327aca$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> HA! - Der var der vist en del Krutte-agtige debattører der fik mundkurv

Hold da ferie... Fik vi hele 2 minutter til at svare dig... Din tålmodighed
overrasker mig.... Nå ja, du har sikkert været flittig, når alt du behøver
at gøre, for at komme til koncert, er at åbne vinduet... Så jeg tror
faktisk, selv om det bestemt ikke er spor for meget, jeg kommer ud, så hvis
man skal se på, hvor mange forberedelser der skal gøres, for at komme
afsted, så tror jeg sgu, selv jeg slår dig... Og det er for at sige det
mildt, en skændsel. ))

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-07-11 10:38

meddelelse news:4e327aca$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> der jo mange herinde der er fortaler for, så den griber jeg selvfølgelig.
> Ikke mange har vist nået så meget musik ude i virkeligheden, som jeg i

Jamen det var da først i August ikke, så skulle du da nok lige kunne nå et
par timer på øjet

M.V.H....Benny..