THE ANIMALS til Holstebro
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 08:32

Næsten-jubilerende gruppe giver konceret i Holstebro lørdag 13. august

THE ANIMALS

http://www.e-pages.dk/holstebro_onsdag_dk/138/10

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 09:46

meddelelsen news:4e3261fb$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Næsten-jubilerende gruppe giver konceret i Holstebro lørdag 13. august
>
> THE ANIMALS
>
> http://www.e-pages.dk/holstebro_onsdag_dk/138/10

Ups. Det er 49 år siden gruppen startede

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-07-11 10:00

meddelelse news:4e32735b$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> meddelelsen news:4e3261fb$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ups. Det er 49 år siden gruppen startede
>
> Hilsen Åge

Der står jo også næsten JUBILERENDE

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-07-11 09:58

meddelelse news:4e3261fb$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Næsten-jubilerende gruppe giver konceret i Holstebro lørdag 13. august
>
> THE ANIMALS
>
> http://www.e-pages.dk/holstebro_onsdag_dk/138/10
>

> Hilsen Åge

Det er da om ikke andet, et rimeligt program...
Man fristes næsten igen.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-07-11 10:32

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Det er da om ikke andet, et rimeligt program...
> Man fristes næsten igen.
>
> M.V.H....Benny..

Hold dig langt væk fra de såkaldte Animals. De spillede også her for et par
siden. Det er kun trommeslageren fra det gamle band, der er med. Det giver
efter min bedste mening...ingen mening. Uden Eric Burdon er det helt
ligegyldigt. Det ville svare til, at Ringo Starr rejste rundt med et band,
der kaldte sig the Beatles...dne eneste forskel er, at Ringo er kendt og der
er ikke mange der husker Animals trommeslager

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 10:44

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> Hold dig langt væk

Skal vi ikke lige høre gruppens største succes med 44 års mellemrum "House
of the Rising Sun" (Huset bliver rejst ude i sundet)

Her spiller gruppen sangen in 1963:
http://www.youtube.com/watch?v=r5EEhzdtsUk&feature=related
Her spiller gruppen sangen i 2007:
http://www.youtube.com/watch?v=L6gLHpGnXvc

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-07-11 10:54

meddelelse news:4e3280d3$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Skal vi ikke lige høre gruppens største succes med 44 års mellemrum "House
> of the Rising Sun" (Huset bliver rejst ude i sundet)

Puha, jeg tror jeg må give Allan ret ))

Musikken er for den sags skyld rimelig... Men sangeren.... Uha da da, uha da
da da da...
Ikke godt nok, når navnet Animals nævnes.... Langtfra Godt Nok...

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-07-11 14:52

> [...]
> da da da da...
> Ikke godt nok, når navnet Animals nævnes.... Langtfra Godt Nok...

Ja uha sangeren har ikke en tone og jeg synes altså og musikken er meget
meget tynd sammenlignet med originalen. Nå så fik vi da lige at vide, at den
glemte trommeslager hedder John Steele...tror stadig jeg skal slå op i bøger
for ellers at kunne huske ham

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-07-11 14:57

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den glemte trommeslager hedder John Steele...tror stadig jeg skal slå op i

Lad os nappe et par af deres andre hits:

http://www.youtube.com/watch?v=d2FT4FprxDg

http://www.youtube.com/watch?v=jxNEiZhpinY

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 13:12

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Lad os nappe et par af deres andre hits:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=d2FT4FprxDg
>
> http://www.youtube.com/watch?v=jxNEiZhpinY

Lad os ikke glemme tiden med War...
Man kan måske sige meget om de sorte djævle..
Men de har nogle fabelagtige bassister...

Her Spill the wine...
http://www.youtube.com/watch?v=3i0DMbCKnAg

og så lige Spirit'.... Live fra København 1971
http://www.youtube.com/watch?v=OSU5r0p-d00

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-07-11 13:06

> [...]
> den glemte trommeslager hedder John Steele...tror stadig jeg skal slå op i

Der er en ting, som virkeligt gør det flovt... Netop at John Steele hentes
frem, for at introducere nummeret... Hvis sangerens noget ringe præstation,
er svarende til resten af gruppens numre... Så har du ret... De burde måske
blive hjemme... Eller slet og ret, kalde sig for Friends, men det kan de vel
næppe gøre, uden at træde nogle andre over tæerne ...

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-07-11 17:18

> [...]
> De burde måske blive hjemme... Eller slet og ret, kalde sig for Friends,
> men det kan de vel næppe gøre, uden at træde nogle andre over tæerne

Har ikke noget at tilføje...er helt enig.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-07-11 10:49

> [...]
> der kaldte sig the Beatles...dne eneste forskel er, at Ringo er kendt og
> der er ikke mange der husker Animals trommeslager

Se det har du nok helt ret i... Men X-Smokie'en og Henning Stærk, kunne vel
så råde lidt bod på det... Boney M, plejer da også at være rimeligt gode...
Resten kender jeg så ikke rigtigt, eller har glemt... Men umiddelbart, ser
der da ud til at være rimeligt god valuta for Kr 300,-

Jeg er også selv meget imod den slags... For det fortæller jo desværre, alt
for ofte... At den eneste grund til at klamre sig til det gamle navn, er at
de ikke selv kan skabe et nyt.

M.V.H....Benny..