Til gruppens mange Fur-entusiaster - konce~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 08:09

Koncerterne vælter som bekendt ned over Fur. Her er en oversigt over
koncerterne en uge frem.

Fredag 29. juli kl. 19:
GADEDRENGENE (Festteltet, på pladsen v. Fur Brughus)

Lørdag 30. juli kl. 20:
Æ´HOLM M. BAND (Musikladen v. Fur Kaffe og The)

Onsdag 3. august kl. 19:
GOSPEL D. LIGHT (Fur Kirke)

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-07-11 08:13

meddelelsen news:4e325c8f$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> GADEDRENGENE (Festteltet, på pladsen v. Fur Brughus)
>
> Lørdag 30. juli kl. 20:
> Æ´HOLM M. BAND (Musikladen v. Fur Kaffe og The)

De er da vist kun kendt på Fur

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 08:56

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> meddelelsen news:4e325c8f$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> De er da vist kun kendt på Fur
>
> mvh Eva

Jeg glemte een koncert, for der er ialt 4 koncerter i nærmeste uge. Koncert
nr. 4 er i eftermiddag kl. 15-19. Der er gratis koncert på Fur Kulturbageri.
ORKESTER: Fur Genbrugsorkester (Det er swingende jazz)
Var det noget så?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-07-11 10:10

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> meddelelsen news:4e325c8f$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> De er da vist kun kendt på Fur
>
> mvh Eva

Det er vel også nok, når det er der de spiller

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-07-11 09:11

meddelelsen news:4e325c8f$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Fredag 29. juli kl. 19:
> GADEDRENGENE (Festteltet, på pladsen v. Fur Brughus)

Hov glemte lige koncertfærgen
KONCERT-FÆRGE fra Nykøbing Havn

Catrine K. afsejler Nykøbing Havn kl. 17.30, med ankomst til Fur havn
kl.18.30. Herfra kører koncert-bus direkte ud til Bryghuset.
Retur fra bryghuset ca. 20.30, ned mod Fur Havn. Derfra går (sejler) det mod
Nykøbing igen

Hilsen Åge