(Billig) MC-Mekaniker 3-kantsområdet ?
Fra : Henrik Andresen

Dato : 07-08-11 17:29

Hej

Nogen der kan henvise til billg og dygtig mekaniker i tre-kantsområdet
som man kan stole på og som gør sit arbejde ordentligt ?

Det er en Honda CBR 600 det drejer sig om.

/Henrik

Fra : Per V. Misser

Dato : 18-08-11 23:47

"Henrik Andresen" <hhandresen@gmail---sletmig.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> man kan stole på og som gør sit arbejde ordentligt ?
>
> Det er en Honda CBR 600 det drejer sig om.

Dygtige mekanikere er ikke billige, fordi det tager tid at være omhyggelig.
Der, hvor du kan spare, er hvor der også skal betales for en værkfører,
bogholderidame, og afkast til en ejer.
Problemet med den dygtige mekaniker, der er sig selv, er om han har de rette
muligheder for at måle, diagnosticere, og skrue med specialværktøj på din
specifikke model.
Alternativt kan du sikkert få en fast pris på det autoriserede værksted.
--
Per V, Misser

Fra : Martin Sørensen

Dato : 19-08-11 21:24

> [...]
> specifikke model.
> Alternativt kan du sikkert få en fast pris på det autoriserede værksted.

Problemet er jo så at selv om et givent sted er dyrt, betyder det ikke
automatisk at kvaliteten er høj. På mange værksteder er
kvantitet>kvalitet, specielt dem der kører med faste priser som bl.a.
autoværksteder nogle steder gør med serviceeftersyn.

Jeg ville anbefale ham at kigge på
http://dmcn.dk/Forhandler/forh_anm_oversigt.asp
men kan se at der ikke er nogen i trekantsområdet. Kender ikke til så
mange motorcykelværkstedet i trekantsområdet, men hvis man er villig til
at køre til Århus eller Odense så er udvalget en del større.

KS Motor i Vejle har ikke det bedste ry. De er vist mest interesserede i
at sælge nogle nye motorcykler og lave standard serviceeftersyn på dem.
Jeg har to gange været inde ved KS for at købe/ombytte nogle shims til
ventilerne, men dem havde de ikke i de tykkelser jeg skulle bruge. Havde
jeg afleveret hele motorcyklen er jeg sikker på at de sagtens kunne
foretage en ventiljustering alligevel, og så kan man så spekulere over
hvordan de ordner det..

--
Mvh. Martin