MS Windows
briani 27239
Word- eller Windowsproblem.
Fra : Abricosicus

Dato : 07-08-11 14:42

Hej !

På en pc med XP og Word 2002 er der opstået et problem.

Åbnes et nyt dokument ser det ud som et linieret ark.
Skifter man til anden visning dukker der nogle rammer op.
Ingen af delene kan fjernes, men de kommer ikke med i udskrift.

Jeg har prøvet med en frisk normal.dot, men det ændrer ikke på det.

Og selv efter en sletning af Office-pakken og en geninstallation så
kommer de stadig.

Hvor kommer de fra, - og hvordan slipper jeg af med dem ?

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : Erik Olsen

Dato : 07-08-11 14:45

Abricosicus wrote:

> Åbnes et nyt dokument ser det ud som et linieret ark.
> Skifter man til anden visning dukker der nogle rammer op.

Hvilke visninger?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Abricosicus

Dato : 07-08-11 14:52

Den 07-08-2011 15:44, Erik Olsen skrev:

> Hvilke visninger?

WEB-layout og dispositionsvisning.

mvh

Abricosicus

Fra : Snuden

Dato : 10-08-11 16:20

On Sun, 07 Aug 2011 15:51:50 +0200, Abricosicus
<abricosicus@hotmail.com> wrote:

>WEB-layout og dispositionsvisning.

Opdater evt. din grafikkort-driver. Det kan være den der er blevet
korrupt.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-08-11 20:31

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Opdater evt. din grafikkort-driver. Det kan være den der er blevet
> korrupt.

Nej, det tror jeg ikke. Det er en visningsindstilling. I de nyere versioner
er denne facilitet flyttet til et andet sted, og jeg kan desværre ikke
huske, hvor den lå i den version.

Kurt

Fra : Snuden

Dato : 11-08-11 20:17

On Wed, 10 Aug 2011 21:30:44 +0200, "Kurt B. Andersen"
<kurtanospam@gmail.com> wrote:

> [...]
>er denne facilitet flyttet til et andet sted, og jeg kan desværre ikke

Nåh, det er bare det. Det er formentlig i kategorien "View" (yderst
til højre i bånd-grupperne). Her kan gridlines slås til og fra (i
undergruppen "Show")

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-08-11 14:55

Abricosicus skrev:

>På en pc med XP og Word 2002 er der opstået et problem.

Det var sikkert en idé at spørge i dk.edb.tekst.ms-word mht. word-delen af
spørgsmålet

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Abricosicus

Dato : 07-08-11 15:06

Den 07-08-2011 15:54, Ivan V. Klattrup skrev:

> Det var sikkert en idé at spørge i dk.edb.tekst.ms-word mht. word-delen
> af spørgsmålet

Det kan du have ret i.
Men der er godt nok ikke meget liv i gruppen.

mvh

Abricosicus