MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ikoner forsvinder fra skrivebordet - perio~
Fra : Ukendt

Dato : 07-08-11 09:11

Hvorfor er det nogle af mine ikoner forsvinder fra skrivebordet en gang
imellem !

For at få den frem, skal jeg ind i Stifinder og finde dem på skriveborder
DER - og så kan de også ses på det "normale skrivebord"

Kan dette "smarte facilitet" ikke slås fra et eller andet sted ?

Mvh
KSor

Fra : Edmund

Dato : 07-08-11 15:56

http://support.microsoft.com/kb/306542/da

--
Mvh Edmund

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-11 05:37

"Edmund" skrev i meddelelsen

Den 07-08-2011 10:11, KS skrev:
> [...]
> skriveborder DER - og så kan de også ses på det "normale skrivebord"
>
> Kan dette "smarte facilitet" ikke slås fra et eller andet sted ?

Ingen af de skitserede løsninger passer tl min version af Windows
som er en W7 Home Edition

Mvh
KSor