Kristendom retfærdiggjorde atombomber
Fra : Cyril Malka

Dato : 06-08-11 23:10

Af  RASMUS SANDVIG BRASK

Offentliggjort 06.08.11  kl. 22:00

*Det amerikanske luftvåben brugte i 20 år Bibelen til at overbevise
officerer om, at atombomben måtte bruges.*
Det er en tung opgave at skulle trykke på knappen og affyre atomvåben i
tilfælde af, at en atomkrig skulle bryde ud. Også selv om beslutningen
kommer fra højeste sted, og man blot parerer ordrer.
Derfor brugte det amerikanske luftvåben i 20 år passager fra Bibelen
til at overbevise sine officerer om, at krig og atombomben er
retfærdigt i kristen forstand.
Ifølge britiske The Telegraph blev metoden brugt af præster på
Vandenberg Air Force Base i Californien, men den er nu blevet
suspenderet på grund af mange klager.
*Powerpoint med bibelreference*
Instruktører på basen citerede i undervisningen Augustines retfærdige
grunde til krig, der skal gå på, at det er rigtigt at hævne eller undgå
ondskab, beskytte uskyldige og genoprette moral og social orden.
Der fandtes ligeledes en powerpointpræsentation på 43 slides som en del
af kurset. Præsentationen indeholdt referencer til bibelske figurer som
f.eks. Abraham samt billeder af visigotherne, der angreb oldtidens Rom.
Et andet slide viste et citat, der omtalte Jesus som "den mægtige kriger."
*Utallige klager*
Inden kurset blev suspenderet nåede 31 elever at klage til Military
Religious Freedom Foundation, en gruppe der arbejde for adskillelsen af
kirke og stat i USA.
"Hovedbudskabet var, at krig er en naturlig del af menneskets
eksistens, og at det er noget, der er tilgodeset af denne del af Det
Nye Testamente. US Air Force prædikede en fundamentalistisk,
højreorienteret fortolkning af kristendommen, " siger gruppens
grundlægger, Mikey Weinstein til The Telegraph.
Ifølge en talsmand for det amerikanske luftvåben er etiske kurser
ekstra vigtige for de officerer, der ville skulle affyre en atombombe i
tilfælde af krig.
"Men i dette tilfælde har vore chefer evalueret kurset og omgående
fundet, at det ikke er passende for det, vi ønsker at gøre i US Air
Force. Militæret omfatter folk af alle livsanskuelser og
trosretninger," siger talsmanden David Smith.

(<http://jp.dk/udland/usa/article2506891.ece>)

--
Venligst,

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt? => http://www.nytestamente.org

Fra : Lyrik

Dato : 08-08-11 13:32

Den 07/08/11 00.10, Cyril Malka skrev:
> Mikey Weinstein
,,,,,,,,,,,,,,,,
Michael Weinstein en af de 50 mest indflydelsesrige jøder i USA. Fik
nedgjort kristen indflydelse på USA's krige. Han fik gennemført sit slogan:
"When one proudly dons a U.S. Military uniform, there is only one
religious symbol: the American flag. There is only one religious
scripture: the American Constitution. Finally there is only one
religious faith: American patriotism.-Mikey Weinstein"

Stærke talsmænd for ateismen er jøderne som regel. De vil at alt er lige
lavt rangeret. for at bekæmpe kristus i enhver sammenhæng han optræder.
En ateist tror ikke på noget siger han. Men han tror på at dræbe al
kristen indflydelse i verden!

Hvordan følte de kristne amerikanere over at blive forbudt indflydelse
af en hårdtarbejdende jøde? her er nogle af de følelser de gav udtryk for:
"Mikey was named one of the 50 most influential Jews in America by the
Forward, one of the nation’s preeminent Jewish publications. He also has
received a nomination for the JFK’s Profile in Courage Award and
received the Buzzflash Wings of Justice Award. In addition Mikey was
honored by a distinguished civil rights organization Jews for Racial and
Economic Justice with the Rabbi Marshall T. Meyer Risk-Taker Award, for
those who have taken extraordinary risks in the pursuit of justice.

Reviled by the militant radical evangelical fundamentalist Christian
far-right, Mikey has been given many names by his enemies including
Satan, Satan’s lawyer, the Antichrist, That Godless, Secular Leftist,
The Antagonizer of All Christians, The Most Dangerous Man in America
and, most recently and perhaps most colorfully, The Field General of the
Godless Armies of Satan."

Men farisæerne kan aldrig besejre Kristus. Hverken før eller nu.

Det var to jøder der stod i spidsen for USA's atombombeprogram rettet
imod japan:
Albert Einstein, and J. Robert Oppenheimer, who developed the atomic
bomb at Los Alamos laboratories, New Mexico.

Jeg har haft den dubiøse fornøjelse at arbejde med Oppenheimers niece.
Mage til arrogant selvtilstrækkelig person har jeg aldrig mødt.
hun regnede ikke andre mennesker for noget somhelst! Hun var iskold.

Det var en jøde Fritz Haber, der opfandt giftgassen som blev brugt i
første verdenskrig.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fritz_Haber

De var en jødisk bank Goldman-Sachs der profitterede af den finansielle
krise vi lige har haft.
det var Goldman Sachs der bragt Grækenland i fedtefadet!

Jo Antikrists folk har alle dage været travlt beskæftiget med at bekæmpe
deres fjende nummer ét:
Jesus Kristus og hans disciple!

Og så sidder han her og hykler uskyld!!

Oprørende!

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-11 14:28

On Mon, 08 Aug 2011 14:31:57 +0200, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

> [...]
>hun regnede ikke andre mennesker for noget somhelst! Hun var iskold.
>
>Det var en jøde Fritz Haber, der opfandt giftgassen som blev brugt i

Tyskerne startede med klorgas Cl2 og så opfandt briter tåregas og
fosgen, CH3COCClH2 og CS2 og snart havde man sennepsgas og i næste
krig nervegas som dog kun ramte USA-soldater da luftwaffe bombede
USA-skib i italiensk havn så søfolk i vandet dræbtes af egen gas

Snakkesalige Wikipedie har ikke hold i sin ZyklonB historie i dette
link - det var upraktisk til menneskeaflivning