Det Gamle Testamente, fortæller man dig a
Fra : Jens Erik Bech

Dato : 05-08-11 07:50

GT fortæller at patriarkerne ejede familierne og havde hånd og halsret
over dem.
Gud var en patriark. Hvor det før havde været familien der var guderne,
tog patriakatet over og blev gud for det hele.
Dtte system blev forbillede for hele verden. Den stærke leder!

Vi ser dette samfundssystem forkastet i hele verden i dag. GT kan ikke
blive grobund for et samfundsideal. Selv "Den store leder" er degraderet
til en uønsket diktator!

Der er stadig folk der ser GT' samfundsorden som et forbillede. Deres
største moralske problem løses ved at have kødet i ét køleskab og mælken
i et andet-.!))
Og derpå hopper de i orgiastisk rus på kvinderne som patriarkalske
chimpanser! For mælk i et køleskab er ikke nok til at fylde deres tomme
tilværelse! Og hvis mælk i et køleskab er det højeste mål, så lever man
i en surreal verden, hvor den største fornøjelse må være at opføre sig
som chimpanser!

GT er udlevet og Gud er født i Jesus Kristus som sagde at de der ville
være ledere skulle være de andres tjenere.
Minister=tjener, parlamentarismen var født og den lever og er forbillede
for folkene den dag i dag

MvH
Jens

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-09-11 17:10

Jens Erik Bech skrev i

> GT er udlevet

Så du mener altså at den Bibel Jesus og disciplene havde, og som de klart
viser, indeholder evangeliet om Jesus, det skal vi blot kassere fordi en
forhenværende JV'er ikke formår at forstå hvad der står i dette skrift?

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Lyrik

Dato : 21-09-11 12:22

On 18 Sep., 18:10, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> [...]
> viser, indeholder evangeliet om Jesus, det skal vi blot kassere fordi en
> forhenværende JV'er ikke formår at forstå hvad der står i dette skrift?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg mener at det der er vores høje ideal er udtryk for hvad der er
vores Gud.
Hvad er du discipel af?
Af øje for øje tand for tand? Eller vend den anden kind til?

Jeg synes du har været fraværende? Har du været syg?

KH
Jens

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-10-11 19:41

Lyrik skrev i

> [...]
> Af øje for øje tand for tand? Eller vend den anden kind til?
>
> Jeg synes du har været fraværende? Har du været syg?

Jeg er discipel af Jesus.

Rigtig at jeg har været fraværende. Ikke fordi jeg har været syg, men fordi
det efterhånden hører til sjældenheder at man her i gruppen kan få en
fornuftig dialog da den jo er oversvømmet af gudsbespottere og afgudsdyrkere
der tydeligvis ikke har andet formål end at forsøge at få gruppen helt og
holdent ødelagt.