Virker en vindskærm til Vn900?
Fra : Jim Andersen

Dato : 03-08-11 13:54

I forlængelse af magacin.dk's test af Harley og Kawa-cruisere hvor
vindskærmene ikke duer, vil jeg høre om der er nogen med en kawa vn900 der
har erfaring med diverse vindskærme (original såvel som uoriginal) til den?

/jim

Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 11-08-11 13:20

"Jim Andersen" <jim@officeconsult.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>har erfaring med diverse vindskærme (original såvel som uoriginal) til den?

Hej.

Jeg har ikke en Kawa VN900, men en Suzuki GS550, der købte jeg en vindskærm
i Biltema, den syntes jeg en udmærket, den tar' lige det værste fra forsiden
af brystet, den er godt nok ikke så stor, men den var da billig ca. 300 kr.

Kurt J.
Odense