uninstall Lion
Fra : Heine Svendsen

Dato : 03-08-11 12:47

Jeg mener, at jeg så et link til en vejledning til at gå
tilbage til Snowleopard fra Lion her i dette forum, men jeg
kan ikke finde det længere.
Heller ikke på Apples support kan jeg umiddelbart finde
noget om dette.

Kan nogen her gensende det link, som blev bragt tidligere?

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-08-11 12:51

Heine Svendsen <hs@SletdettEindigo2.dk> wrote:

> [...]
> noget om dette.
>
> Kan nogen her gensende det link, som blev bragt tidligere?

Den eneste metode jeg vil anbefale er at du tager en backup af dine
data, din brugermappe og så laver en formatering/ clean install af
10.6.x ...

Men hvorfor vil du gå tilbage ? ... måske er det nemmere at fixe dit
problem med 10.7 ?

/thomas

Fra : Heine Svendsen

Dato : 03-08-11 13:11

Den 03-08-11 13:51, Thomas von Hassel skrev:

> [...]
> 10.6.x ...
>
> Men hvorfor vil du gå tilbage ? ... måske er det nemmere at fixe dit

Det har du ret i Thomas, det var blot for at kunne give
løsningen videre til interesserede brugere af vores software.
Men selvfølgelig er det en mere holdbar løsning at løse
problemerne med Lion.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-08-11 13:18

> [...]

> løsningen videre til interesserede brugere af vores software.
> Men selvfølgelig er det en mere holdbar løsning at løse

Det er ihvertfald ikke noget jeg vil anbefale "almindelige" brugere at
gøre ...

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 03-08-11 14:22

> Det er ihvertfald ikke noget jeg vil anbefale "almindelige" brugere at
> gøre ...

Kunne jo være, at man ikke lige har fanget at Rosetta er history i Lion

(Mindes at ha' læst at Microsoft har det sjove problem at installeren
til Office 2008 er i PPC kode. Selve Office programmerne er universal.)

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-08-11 14:33

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Kunne jo være, at man ikke lige har fanget at Rosetta er history i Lion

Njaeh, det må jo være ens eget ansvar at chekke den slags :)

> (Mindes at ha' læst at Microsoft har det sjove problem at installeren
> til Office 2008 er i PPC kode. Selve Office programmerne er universal.)

Ja, der er andre applikationer der har samme problem ...

/thomas