MS Windows
briani 27239
"fjerne" svarene i nyhedsgrupperne
Fra : Annette

Dato : 02-08-11 22:29

Nu håber jeg jeg er det rigtige sted.
Jeg har fået win7. Alle svar i nyhedsgrupperne (sunsite-news) er lagt
"åbent" efter hinanden. Jeg havde også sunsite i xp-en, men der kunne man
samle svarene ind under trådene, så man kun så det første emne. Hvordan gør
man det her (live mail)?
Nu håber jeg I forstår hvad jeg mener

Annette

Fra : John

Dato : 03-08-11 16:01

"Annette" <lauses11@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "åbent" efter hinanden. Jeg havde også sunsite i xp-en, men der kunne man
> samle svarene ind under trådene, så man kun så det første emne. Hvordan

Hos mig:
Indstillinger-læsning: Udvid grupperede meddelelser automatisk.
John

Fra : Annette

Dato : 05-08-11 22:20

"John" skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Annette

Hos mig:
Indstillinger-læsning: Udvid grupperede meddelelser automatisk.

Det kan jeg ikke her......går jeg under indstillinger, kan jeg vælge email
eller nyhedsgrupper......trykker jeg nyhedsgrupper kommer det vindue op,
hvor man har alle nyhedsgrupperne og man kan abbonnere.
Annette