CBR600F - motor og dele fra en F2 eller F3
Fra : Henrik Andresen

Dato : 01-08-11 10:28

Hej

Jeg tænker at sætte ny maskine på min CBR 600 F1 PC19 da den bruger lidt
olie.

Min tanke går så på om man kan købe en f2 eller f3 og flytte alt
undtaget stellet ?

Ved godt der så nok skal betales noget afgift...

Men spørgsmålet går på - er selve stellet ens på de 2-3 cykler og hvor
meget kan flyttes over ?

/H

Fra : Armand

Dato : 01-08-11 23:00

Den 01-08-2011 11:27, Henrik Andresen skrev:
> [...]
>
> Ved godt der så nok skal betales noget afgift...
>
> Men spørgsmålet går på - er selve stellet ens på de 2-3 cykler og hvor

Jeg har ladet mig fortælle at F3'erens motor kun med nød og næppe lader
sig montere på en F2'er.
Springet mellem F1 og F2 er langt større, så jég giver det ikke mange
chancer.

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-08-11 14:33

> Jeg tænker at sætte ny maskine på min CBR 600 F1 PC19 kan man købe en
> f2 eller f3 og flytte alt undtaget stellet ?

Glem det. Det kan ikke lade sig gøre. F1 er alt for forskellig fra F2/3.

--
Jens Jacob Bager Jensen
Suzuki SV 1000 N '05, KTM LC4 640 Adventure '04