August Rush - DVD med danske undertekster?
Fra : Ukendt

Dato : 30-07-11 16:53

Jeg kan ikke finde denne film med danske undertekster nogen steder på
nettet.

Har den ikke været udgivet i DK, eller vist i biografen?

Den ligner en film jeg bare _må_ se!

Mvh
Michael

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-07-11 19:20

Den 30-07-2011, skrev Trekroner:
> Den ligner en film jeg bare _må_ se!

Afhængig af din tålmodighed:

http://www.moviezoo.dk/dvd-film/August-Rush_mzov20080223 :)

Har vi ikke kunnet se en film med danske undertekster har vi valgt at
se den med engelske istedet; det gav for os et meget større udbytte -
især når der blev snakket cockney, australsk e.l.

WB er iøvrigt altid en messe værd, synes jeg :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-11 07:45

Tak - er skrevet op og venter nu, sikkert forgæves, på at de skal få den på
lager.

Det med de engelske tekster er en mulighed, dog ikke optimalt for mig.

Hvad er WB?

Michael

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-07-11 08:16

Efter mange tanker skrev Trekroner:
> Hvad er WB?

"Warner brothers" :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-07-11 22:31

Den 30-07-2011 20:20, Hans Paulin (6310) skrev:

> [...]
> når der blev snakket cockney, australsk e.l.
>
> WB er iøvrigt altid en messe værd, synes jeg :)

jeg har ikke prøvet det men hvis du køber den og konvertere den til xvid
så kan du vist hente subs her
http://subscene.com/danish/August-Rush/subtitle-133827.aspx
eller
http://subscene.com/danish/August-Rush/subtitle-157206.aspx
hvis du ligger den i samme mappe og afspiller den med vlc så skulle det
virke - jeg tvivler på der er noget ulovligt i det hvis du har originalen ?

--
Mv.
Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd