program til hjemmeside i php
Fra : jr

Dato : 30-07-11 21:50

hej
jeg har 2 hjemmesider.
en privat jeg bruger til at afprøve div. ting på.
+ en til en lille forening vi har.
jeg har hidtil brugt php-fusion til begge sider,som er et rimeligt godt
program, men er blevet lidt træt af alle de problemer det giver m.h.t.
opdateringer og infusions.
er der nogle der kender et andet program der kan det samme som php-fusion,
men er lettere at bruge for en amatør som mig.
det skal bla. kunne følgende ting:
skal kunne logge som admin. og bestemme hvem der må se hvad ( downloads,
billeder osv.)
en god kalender
et godt fotoalbum
vigtigst et hjælpsomt forum på dansk.
mvh
jan

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 31-07-11 18:19

jr wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> + en til en lille forening vi har.
> jeg har hidtil brugt php-fusion til begge sider,som er et rimeligt godt

Hej

Jeg har installere Joomla på de sider jeg bestyrer.
Og denne ene side ligger hos One og de har en fotoalbum

Mvh

Kim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne