Støvsuger?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 30-07-11 15:00

Min støvsuger er desværre lige død, så jeg skal ha en anden. En, der kan
klare kattehår og diverse andet støvagtigt i rå mængder. Hvad skal jeg
ha for en denne gang - en Miele kan åbenbart kun overleve i fem år her i
huset (og det er ikke fordi jeg støvsuger hele tiden, for det ku ikke
falde mig ind).

Venlig hilsen Dikte

Fra : Anelise

Dato : 30-07-11 16:16

"Benedikte Brisson" <benedikte.brisson@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for en denne gang - en Miele kan åbenbart kun overleve i fem år her i
> huset (og det er ikke fordi jeg støvsuger hele tiden, for det ku ikke

hej Dikte og Svedsken

min veninde, som har to hunde og to ragdoll-katte er meget glad for denne:

http://www.dyson.dk/store/product.asp?product=DC31-ANIMAL

eneste minus er, at den støjer mere end andre mere almindelige støvsugere.

Min Miele har holdt ca. 7 år, den støvsuger godt, men jeg finder det ret
irriterende, at den hele tiden kører fast i ledningen, så jeg må skubbe til
den for at få ledningen fri.

venlig hilsen fra Anelise med de to labber og de tre huskatte.

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-07-11 18:51

In news:4e342040$0$315$14726298@news.sunsite.dk,
Anelise <anelise@mail.telenor.dk> typed:
> [...]
> Min Miele har holdt ca. 7 år, den støvsuger godt, men jeg finder det
> ret irriterende, at den hele tiden kører fast i ledningen, så jeg må

Hej Dikte,

Det er godt nok længe siden vi sidst har hørt fra dig.

Jeg tror nok, at jeg vil give Anelise ret i, at en poseløs støvsuger som
Dyson vil være ideel. Jeg har også haft en Miele i 16 år sådan ca., og da
den "døde" sidste år blev den så skiftet ud med en Nilfisk. En Miele er helt
sikker én af de bedste på markedet, men man skal jo også tænke på, at
poserne til støvsugere er rasende dyre, og med flere pelsklædte i huset kan
det jo hurtigt blive en betragtelig udgift.

Jeg har kun hørt godt om Dyson, og det vil da helt sikkert være en fordel at
den er poseløs.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Heidi

Dato : 01-08-11 20:59

Hej Dikte!!!!

Min søster har 3 Border Collier og *bum-bum* 1-2-3 katte og hun har en
Dyson. Hun er total glad for den, selvom hun har slidt 2 hoveder op (hun fik
dog nye u/b under garantiperioden)

Men du har da "kun" en lillebitte (!!) Svedske-kat, så en Miels burde da
kunne holde mere end 5 år (jeg elsker selv Miele, men er endt med en totalt
støjende billig-støvsuger, dét sker aldrig mere. Den suger fint, men lyder
som en jetjager i alt for lav højde)

Dysons fordel - poseløs og suger som bar pokker
Mieles fordel - jeg græd da min døde, men det var min egen skyld (jeg siger
ikke hvad jeg gjorde ved den) effektiv og støjsvag
Nilfisk - aldrig ejet en, så her må jeg melde pas :) men jeg elsker fisk :)
Mange hilsner til Svedskekatten og til dig naturligvis også :)

--
Hilsen Heidi, Mivers mor
http://tullebo.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 02-08-11 09:43

Den 01-08-2011 21:58, Heidi skrev:
> [...]
> Nilfisk - aldrig ejet en, så her må jeg melde pas :) men jeg elsker fisk :)
> Mange hilsner til Svedskekatten og til dig naturligvis også :)

Jeg er stadig i tænkefasen. Har lige hostet op med 3000 kr til dyrlæge
for samme Svedskekat, så finanserne er lidt anstrengte det næste stykke
tid...
Kh Dikte