"Nyt" slagernavn i Tyskland (com-baglæns)
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 09:27

CARIN POSCH har netop været i IWS

Hun er ret ukendt, men har nu fået et kom-baglæns i IWS.

http://www.youtube.com/watch?v=H07f5JVViVg&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-07-11 10:23

On 24-07-2011 10:27, Åge Halldorsson wrote:
> CARIN POSCH har netop været i IWS
> Hun er ret ukendt, men har nu fået et kom-baglæns i IWS.

Nåh...
Hun har indspillet CD'er siden midt i 90'erne - det vi sige snart i tyve
år!!!
Mindst 15 CD'er er det blevet til.
Hold dig til Hansi, det kan du overskue.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 10:58

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hun har indspillet CD'er siden midt i 90'erne - det vi sige snart i tyve
> år!!!
> Mindst 15 CD'er er det blevet til.

Ja, det har hun, men nu har hun fået tv-debut.

Nu spør jeg lige hvor mange kom-baglæns Rock Nalle har haft, selv om han
kontinuerligt har lavet plader.

Nej nu fik Carin sit kom-baglæns

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-07-11 11:04

On 24-07-2011 11:58, Åge Halldorsson wrote:

> Ja, det har hun, men nu har hun fået tv-debut.

Det her er musik-gruppen og ikke tv-gruppen.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 11:10

> Det her er musik-gruppen og ikke tv-gruppen.
>
> Henning.

Den sved vist, hehe. Det er nemlig mange ja.

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 24-07-11 14:21

> Det her er musik-gruppen og ikke tv-gruppen.

Indlægget handler da mere om Carin Posch, end om et TV-program???

John

Fra : John

Dato : 24-07-11 14:20

> Ja, det har hun, men nu har hun fået tv-debut.

Du husker ikke særlig godt! Sidste år, da hun var med i selvsamme show,
gjorde du også opmærksom på hende!

Og hun har da givetvis også været med i andre programmer gennem tiden!

Men jeg synes hun er rigtig god!

Her hendes optræden i IWS sidste sommer:
http://www.youtube.com/watch?v=JGHwFHuvpo4

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 14:42

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Du husker ikke særlig godt! Sidste år, da hun var med i selvsamme show,
> gjorde du også opmærksom på hende!

Hun har åbenbart ikke manifesteret sig godt. Aldrig nogen medvirken i de
virkeligt store slagershow, så som Stadl`n og "Feste".
Show som virkeligt trækker slager ud.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-07-11 16:21

meddelelse news:4e2becaa$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Ja, det har hun, men nu har hun fået tv-debut.
>
> Nu spør jeg lige hvor mange kom-baglæns Rock Nalle har haft, selv om han

Rock Nalle, kan man da godt sige, har haft et Come Back eller to... Men de
strækker sig jo så over lidt mere end bare 20 år... Og i øvrigt, han han jo
aldrig, helt været væk, men bare gledet lidt ud i glemselen, i de tider,
hvor den gamle Rock / Pop ikke lige var i vælten... For så at vende
frygteligt tilbage, når tiderne igen var til det... Han har jo som alle
andre, været ramt af diverse kriser... Men specielt dem, hvor man helst
skulle optræde sammen med et Verdensnavn, for at blive bemærket. Hvilket
vel egentligt er den største svøbe, for alle der begår sig inden for den
Danske musik industri... Og altså, som en anden antyder... Lad dog være med
at blande Musik & TV.... For skal det hele hænge på TV, så dør musikken.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-11 16:48

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote in

> CARIN POSCH har netop været i IWS

jow jow... storbarmet blondine i næsten moden alder. Tak for det Åge

MILF!

allervenligst
Lars

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 18:15

"Daxhund" <dax-at-tyf-dk> skrev i meddelelsen
> Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote in

> jow jow... storbarmet blondine i næsten moden alder. Tak for det Åge

> [...]

Aller Godaw

Jamen du få da lige noget mere af slagsen. Janine Lenk, med
chokolade-sangen. Den giver jeg fluks 10 guldbarrer:
http://www.youtube.com/watch?v=hpZBts847hk

Og vi nupser lige een mere med Janine Lenk, som jo også har været i IWS:
http://www.youtube.com/watch?v=-rar8jLRWIg&playnext=1&list=PL3502A431A46CDA87 Hilsen Åge