Amy Winehouse død
Fra : Peter Heide

Dato : 23-07-11 20:23

Trist hun forvaltede sit talent som hun gjorde. Men en stor sanger var hun.

Ok....tilbage til vigtigste : tysk schlager-musik

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-07-11 20:39

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen
> Trist hun forvaltede sit talent som hun gjorde. Men en stor sanger var
> hun.
>
> Ok....tilbage til vigtigste : tysk schlager-musik

Der er WENN DE MUSI SPIELT på ORF i øjeblikket

Hilæsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 08:14

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen
> Trist hun forvaltede sit talent som hun gjorde. Men en stor sanger var
> hun.

Jeg googlede lige lidt efter hvem Amy Vinhus er skråstreg var. Om hun er
sangerinde eller skuespiller eller hvad hun er skråstreg var

Er det ikke hende her? Her er en tube med hende
http://www.youtube.com/watch?v=uVqZXiSEDAg&feature=fvst

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 08:18

meddelelsen news:4e2bc637$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> sangerinde eller skuespiller eller hvad hun er skråstreg var
>
> Er det ikke hende her? Her er en tube med hende

Ups! - der læste jeg lidt for hurtigt.
Du skrev jo selv at hun var sangerinde.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 08:28

meddelelsen news:4e2bc738$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ups! - der læste jeg lidt for hurtigt.
> Du skrev jo selv at hun var sangerinde.

Men hvad særligt er der egentlig ved hende, siden fotograferne sådan render
rundt i hælene af hende hele tiden. Det ser lidt voldsommere ud end man
normalt ser.
Nu ved jeg ikke om hun er kendt, men selv om hun er det, er der så noget
ved hende der gør, at hun nærmest bliver overfaldet af fortografer,
selv når hun henter sine børn i skolen, som vi ser i dette klip:
http://www.youtube.com/watch?v=GbAjJLSu1GI&feature=relmfu

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 24-07-11 09:00

On 24-07-2011 09:27, Åge Halldorsson wrote:

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> meddelelsen news:4e2bc738$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Hold du dig til dine tyske umpa-konger, det passer til din forstand:

http://www.youtube.com/user/fdfsondermarken?blend=1&ob=5#p/u/0/eiJa7wWy52E

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-07-11 10:29

meddelelse news:4e2bc97a$0$36567$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> noget ved hende der gør, at hun nærmest bliver overfaldet af fortografer,
> selv når hun henter sine børn i skolen, som vi ser i dette klip:

Bare det, at hun gjorde alle de ting hun egentligt ikke burde gøre...
Og bagefter sang om det... Og det sidste, gjorde hun faktisk ret godt.

M.V.H....Benny..

Fra : Allan Krautwald

Dato : 24-07-11 15:10

meddelelse news:4e2bc738$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ups! - der læste jeg lidt for hurtigt.
> Du skrev jo selv at hun var sangerinde.
>
> Hilsen Åge

Hold nu kæft Åge og koncentrer dig om det tyske savl og bræk muzak.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 15:18

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> og koncentrer dig om det o.s.v. o.s.v.......

Rolig rolig. Tag nu dine piller. Det er gået over tiden.
http://www.actavis.dk/NR/rdonlyres/1D862401-A467-42B3-81D8-DFD4FF48D406/0/Stesolid27stkfoto.jpg Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-07-11 10:27

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> Trist hun forvaltede sit talent som hun gjorde. Men en stor sanger var
> hun.
>
> Ok....tilbage til vigtigste : tysk schlager-musik

Trist er det da, men det er vel lidt svært at sige, det chokerer en.
Hun har virkeligt forstået, altid at gøre, hvad hun egentligt ikke burde..
Man kan vel godt sige, hun brændte lyset så meget i begge ender,
at der gik ild i midten. Synd og skam.

M.V.H....Benny..

Fra : Michel Sanomi

Dato : 24-07-11 04:01

On 23 Jul., 21:22, "Peter Heide" <sal...@vip.dk> wrote:
> Trist hun forvaltede sit talent som hun gjorde. Men en stor sanger var hun.

Særdeles trist, men forventeligt.

Jeg hørte hende første gang i en cd-shop i Malmö, hvor de spillede
"Back to Black", og jeg købte fluks cd'en og glædede mig til at spille
så fremragende og ukendt musik på lokalradioen. Det afsløres muligvis
her, at jeg ikke følger meget med i ny musik, for hun var på det
tidspunkt godt i gang med sit gennembrud.

Amy Winehouse: "Back to Black" - http://www.youtube.com/watch?v=TJAfLE39ZZ8&ob=av2n

Mange hilsner
Michel

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 24-07-11 15:40

Peter Heide skrev:

> Trist hun forvaltede sit talent som hun gjorde. Men en stor
> sanger var hun.

Rest In Peace. Hun blev 27 år. Der er tilfældigvis ret mange
musikere, der dør i netop den alder. Her er nogle fra "27 Club":

Amy Winehouse . . 1983-2011
Kurt Cobain . . . . . 1967-1994
Jim Morrison . . . . 1943-1971
Janis Joplin . . . . . 1943-1970