Tegnebogen dybt nede i lommen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-07-11 09:36

Der findes egentlig en del gratis koncerter man kan tage tid, sån ude i det
fri, hver sommer. Det er sån noget kommunerne står bag.

Her i området foregår det både i Skive, Morsø og Thisted Kommune og det
styres centralt .

I Skive Kommune hedder det ANLÆGSKONCERTER (Foregår i Skive Anlæg)
http://www.skiveupdate.dk/forside/vis+arrangement?id=23258

I Thisted Kommune hedder det SOMMERSJOV (Foregår i Christiansgave
Friluftteater + enkelte koncerter i Hurup og Hanstholm)
http://www.thisted.dk/Topmenu/Nyheder/Nyheder/~/media/Arbejdsmarked_Kultur/Erhvev/Sommersjov%202011.ashx

I Morsø Kommune hedder det SJOV I GADEN (Foregår i Nykøbing Gågade)

Kender i andre eksempler på¨kommuner der sån drøner gratis friluft-koncerter
for befolkningen? - Ved ikke hvor almindeligt det er, men der er da mange
koncerter med god gedigen
godaw-musik, især i Thy skråstreg Thisted Kommune. Der er f.eks. Hallo hallo
i Hurup.

Mon det er i Johnnys baghave, eller i Bjørn-efarmands baghave. HAHAH

PS: Der er selvfølgelig også de mange gratis koncerter på VILDSUND MARKED
(Danmarks 3. største folkefest, efter Hjallerup og Vorbasse)
Nu er alle koncerter skrevet på, godaw godaw siger det:
http://www.vildsund-marked.dk/Program.html

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-07-11 10:31

meddelelse news:4e2a87d7$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> (Danmarks 3. største folkefest, efter Hjallerup og Vorbasse)
> Nu er alle koncerter skrevet på, godaw godaw siger det:

Aalborg, i Kildeparken ( Plejer vist at være Onsdag aften..
Jammerbugt, Løkken torv, ( Tirsdag aften )

Det var vist lige dem, jeg kunne komme på.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 11:01

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Aalborg, i Kildeparken ( Plejer vist at være Onsdag aften..
> Jammerbugt, Løkken torv, ( Tirsdag aften )
>
> Det var vist lige dem, jeg kunne komme på.
>
> M.V.H....Benny..

Det er åbenbart et typisk fænomen fra den nordlige del af Jylland.

Hilsen Åge