Kim og Hallo: Lancerer ny cd på Fur fred~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-07-11 21:43

KIM OG HALLOs nye cd, som hedder "Danske slagere" kommer på gaden den 26.
juli, men hvis man ikke kan vente, vil den som første sted i Danmark, kunne
købes ved
koncerten på FUR SOMMERFEST fredag den 22.juli

Vildsund følger efter efterfølgende tirsdag, onsdag og torsdag. - Vild
slager over hele NordVestjylland

http://www.kimoghallo.dk/Rss.asp

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-07-11 21:50

meddelelsen news:4e288f4e$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Her kan man smuglytte tkil cd-en.

Min formodning om musik-stilskifte, i forbindelse med deres tåbelige nye
påklædning, er gjort til skamme.

Deres ny cd er Sateme godaw-præget, så det vasker sig. Den er faktisk
knaldhamrende.

Prøv liigeee.....

FUT I FEJEMØJET

ÅH MARIE A WIL HJEM TIL DÆJ

Huuuu hej, hvor det kører.

Hwa?

Lyt her: http://www.kimoghallo.dk/Udgivelser/Vol-9.htm

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-07-11 08:45

meddelelse news:4e2890f4$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> påklædning, er gjort til skamme.
>
> Deres ny cd er Sateme godaw-præget, så det vasker sig. Den er faktisk

Lige nu, ville jeg hellere høre " Hvem Fan... Har Hugget Min Paraply "

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-07-11 09:10

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Lige nu, ville jeg hellere høre " Hvem Fan... Har Hugget Min Paraply "
>

> M.V.H....Benny..

Men vi skal alligevel ud at købe deres nye cd, når den som første sted i
Danmark, kan købes ved Fur Sommerfest i aften.

SOMMER-fest, HAHAHAHA

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-07-11 10:35

meddelelse news:4e293052$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Men vi skal alligevel ud at købe deres nye cd, når den som første sted i
> Danmark, kan købes ved Fur Sommerfest i aften.

Jeg har ikke hørt noget fra den endnu, og har derfor ikke fået nogen grund
til at gøre dette.... De hører ikke med i gruppen af ubetingede " Must
Have's "

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 11:02

> Jeg har ikke hørt noget fra den endnu, og har derfor ikke fået nogen grund
> til at gøre dette....

Arhhhh. kom nuuuuuuuuuu.......

Klik nu lige og lyt til alle 12 numre: http://www.kimoghallo.dk/Rss.asp

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-07-11 16:24

meddelelse news:4e2bedad$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Arhhhh. kom nuuuuuuuuuu.......
>
> Klik nu lige og lyt til alle 12 numre: http://www.kimoghallo.dk/Rss.asp
>
> Hilsen Åge

Hej Åge...

Det kommer nok, hvis der er nogen grund til det... Som du jo udmærket ved,
så er du mere begejstret for dem, end jeg er... Jeg hælder mere til
brormand.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 18:22

> Det kommer nok, hvis der er nogen grund til det... Som du jo udmærket ved,
> så er du mere begejstret for dem, end jeg er... Jeg hælder mere til
> brormand.
>
> M.V.H....Benny..

Nå, men bror Jesper Harring er ude på gaden med BLUE HAWAI nr. 5. Den kom
for 9 dage siden.
På deres hjemmeside her http://www.bluehawaii.dk/ kan man lytte til een
af sangene fra cd-en. Sangens tittel vil
nok virke skræmmende på nogle. Titlen er NO ØL - NO VIN - NO DRAM.
Har du kendskab til hvad der ellers er af godter på cd-en. Hvilken stil
kører det i?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-07-11 10:36

meddelelse news:4e2c54d4$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> nok virke skræmmende på nogle. Titlen er NO ØL - NO VIN - NO DRAM.
> Har du kendskab til hvad der ellers er af godter på cd-en. Hvilken stil

Næ jeg anede ikke engang de havde udsendt en ny.... De eneste Danske for
nyligt, jeg har købt, er Monrad & Rislund, Dorthe Kollo, Lars Lilholt & The
Lollipops, samt en del andet lidt bedaget ældre Dansk pigtråd. Nå ja, så var
jeg jo lige ved at glemme, Bjørn & Okay... Men stort set alle, lige bortset
fra Dorthe Kollo, så har musikken en del år på bagen... Som enten skulle
udfylde huller, eller udskifte vinyler.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 18:30

> [...]

> Det kommer nok, hvis der er nogen grund til det... Som du jo udmærket ved,
> så er du mere begejstret for dem, end jeg er... Jeg hælder mere til

Værsågod: http://www.youtube.com/watch?v=3boX8m2pfVk&feature=related
Jeg synes nu godt nok ikke det tilnærmelsesvis er lige så kvalitetspræget
som HALLO.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-07-11 10:45

meddelelse news:4e2c567e$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Værsågod: http://www.youtube.com/watch?v=3boX8m2pfVk&feature=related
> Jeg synes nu godt nok ikke det tilnærmelsesvis er lige så kvalitetspræget

Hej Åge

Jamen igen... Hvad er kvalitet... Så vidt jeg kan se, et fyldt dansegulv..
Det er kvalitet... Glade mennesker... Det er kvalitet... Hvis ikke for
andre, så i hvert fald for dem, der var i hallen... Og se lige netop det "
Er kvalitet ".. Hvad alle dem der sidder hjemme mener... Er hamrende
ligegyldigt.. For de brokker sig jo, uanset hvad Blue Hawaii så end disker
op med... Eller for den sags skyld, en hvilken som helst anden gruppe. Alle
Sofahyggernes meninger, er aldeles uden betydning... Det er de
tilstedeværende, der gør det sjovt at være musiker, og kun deres skyld, at
de bliver ved... Der er jo intet grin ved at være musiker, der aldrig er ude
at spille...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-11 18:32

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

>Jeg hælder mere til brormand.
>
> M.V.H....Benny..

Jamen HOV! - den her Jesper-sang er da ikke så rin`g ennda.
http://www.youtube.com/watch?v=7lRIFp27EWY&NR=1

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-07-11 10:49

meddelelse news:4e2c5709$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jamen HOV! - den her Jesper-sang er da ikke så rin`g ennda.
> http://www.youtube.com/watch?v=7lRIFp27EWY&NR=1
>
> Hilsen Åge

Sikkert ikke, men kom nu op af sofaen, tag fat i lillemor, og kom så
afsted... Hvad med at ofre en god aften på hende... Tror du ikke det kunne
give pote...
Ellers ender du jo bare som John Mogensen..... Brandert og hikke, jeg
forstod det jo ikke, troede alt gik fint.... Rend og Hop

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-07-11 11:47

> Ellers ender du jo bare som John Mogensen..... Brandert og hikke, jeg
> forstod det jo ikke, troede alt gik fint.... Rend og Hop

Så går den mod slagerfestivitassen i VILDSUND, tirsdag, onsdag og torsdag.
Programmet er enormt og stor set kun slager. Det er ubetinget Danmarks
største udbud af slager på een gang.
To daansktopgrupper i hvert sit telt spiller på samme tidspunkt og så er der
nogle om eftermiddag på friluftscenen. Dansktop fra 3 scener. Hu hejjjj.
Se lige programmet. I de 3 dage er der 5 slagernavne. Hallo hallo.
Dansktop i ialt 38 timer på 3 dage. PYHHHH..... hvad skal man vælge. Støn! -
Jeg plejer at være i pendulfart, haha.
Vil have det hele. Her er det reviderede spilleprogram.

Vi siger tak til "Nordisk Tivolipark" som er arrangør af musikken på
Tivoliscenen
Vi siger tak til "Vildsund Ungdomsklub" og "Vildsund Bådelaug" som er
arrangør af musikken i Øl-teltet
Vi siger tak til Sundby Thy Idrætsklub" som er arrangær af musikken i
SIK-teltet

Alle foreninger er enige om at man kun skal satse på slager (i den brede
tyske forstand) . Det takker vi også for.

TIRSDAG 26. juli
Kl. 15.00-15.30: KISSER OG SØREN (Tivoliscenen)
Kl. 17.00-17.30: KISSER OG SØREN (Tivoliscenen)
Kl. 18.00-24.00: KIM OG HALLO (Øl-teltet)
Kl. 18.00-24.00: KANDIS / LIKE2DANCE (SIK-teltet)

ONSDAG 27. juli
Kl. 15.00-15.30: RICHARD RAGNVALD (Tivoliscenen)
Kl. 17.00-17.30: RICHARD RAGNVALD (Tivoliscenen)
Kl. 18.00-24.00: KIM OG HALLO (Øl-teltet)
Kl. 18.00-24.00: KANDIS / LIKE2DANCE (SIK-teltet)

TORSDAG 28. juli
Kl. 15.00-15.30: ???????? (Tivoliscenen)
Kl. 17.00-17.30: ???????? (Tivoliscenen )
Kl. 18.00-24.00: KIM OG HALLO (Øl-teltet)
Kl. 18.00-24.00: KANDIS / LIKE2DANCE (SIK-teltet)

Herudover er der flere boder der svømmer over med tysk slager og dansktop

Der er forøvrigt både dansktopfestivitas, kræmmermarked, hestemarked og
tivoli

Meget usædvanligt er det NORDISK TIVOLIPARK som er arrangør af denne
mega-store folkefest i Nordvestjylland.
Danmarks 3. største folkefest

Lad os tage en tube-rundfart og se hvad vi kan vente os i Vildsund. Det er
et fantastisk godt afvekslende program:

Kim og Hallo: http://www.youtube.com/watch?v=LqD_zBHcS9s&feature=related
Kandis: http://www.youtube.com/watch?v=90xKcMH8JZo&feature=related
Like2dance: (Intet link at finde - det er rock`n`roll-agtigt og 60-er
slagere) Det er pause-gruppe i Kandis-teltet
Richard Ragnvald: http://www.youtube.com/watch?v=_RcmFaoHIgQ
Kisser og Søren: http://www.youtube.com/watch?v=w_beClP4uXA&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-07-11 17:40

meddelelse news:4e2d4988$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Like2dance: (Intet link at finde - det er rock`n`roll-agtigt og 60-er
> slagere) Det er pause-gruppe i Kandis-teltet

Rotter i jer så sammen med DCH Thyholm, så kan i måske få et telt og en
scene mere

M.V.H....Benny..