Ekstra Bladet: Henning Jensen utilregnelig
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-11 17:24

Du Godeste, jamen lille Henningen dog.
Hwa er der dog med dig. Både deprimeret og utilregnelig. Det har du da
aldrig fortalt om.

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1564179.ece

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 20-07-11 18:45

meddelelse news:4e27013d$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Du Godeste, jamen lille Henningen dog.
> Hwa er der dog med dig. Både deprimeret og utilregnelig. Det har du da
> aldrig fortalt om.

Og du er lam i roen, når du forsøger at gøre grin med det slags.

Fra : Hauge

Dato : 20-07-11 18:57

Den 20-07-2011 19:44, Allan Krautwald skrev:
> Og du er lam i roen, når du forsøger at gøre grin med det slags.

At I gider blive forargede over det, er mig mere forunderligt. Hvis I
bare lader det være i stilhed, så gider han jo ikke lege.

Mon ikke bare der er nogle stykker der har lidt ekstra sommerpms?

Men ok, alle stand-up'ere må jo så være syge i bolden, de gør jo også
grin med folk..

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-07-11 20:19

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Mon ikke bare der er nogle stykker der har lidt ekstra sommerpms?
>
> Men ok, alle stand-up'ere må jo så være syge i bolden, de gør jo også grin

Det er faktisk dem jeg har lært det af. De er bare lidt grovere.
Nøjrhhhh.... hvor Kruttemand må være sur på dem. Det har han ellers
aldrig fortalt om.

Hilsen Åge