Ekstra Bladet.
Fra : Henning Jensen

Dato : 20-07-11 12:06

Jeg sidder netop nu og læser Ingemann's striber i ekstrabladet:
http://ekstrabladet.dk/ingemann/
Og på samme webside ser jeg til min glæde denne annonce:
http://ekstrabladetshop.dk/product.asp?product=1099

Det er jo noget som Ågen, og ikke jeg, skulle holde et vÅgen't øje med!
Den som intet-seer ikke Hinter-seer!
Men dette er måske ikke nyt - fands'ne har måske forlængst spottet?

A propos:
Vi har helt forbigået at Hansi også er verdens største filmskuespiller:
http://www.imusic.dk/page/search?kind=combined&query=Hansi%20Hinterseer%20DVD&gclid=CIGWkIjRj6oCFYiEDgodmxL6yQ
Næ.. næ.. ryst ikke på hovedet - det er slet ikke banalt!

"DER, HVOR BJERGENE ER" er første udgivelse i den spændende (bemærk
ordet spændende) serie af film med schlager-sangeren Hansi Hinterseer i
hovedrollen, der skal stå så grueligt meget igennem for at bevare
kærligheden og sin families ejendom.
(Rolig nu - filmen er tilladt for børn over 15).
http://www.gucca.dk/dvd-film/hansi-hinterseer-der-hvor-bjergene-er_130399.php
Vi ved jo hvem der mimer, men der står ikke noget på 'Gucca's webside om
hvem der har komponeret musikken, og ej heller hvem der synger?
Man ser at 'Gucca' har 10O stk's på lager. Hvor længe har de haft det?
Er det de sidste? Det er sikkert en ordentlig sællert, så man må nok
hellere 'slå til' straks.
Bemærk den positive kommentar fra Elma Pedersen i bunden af websiden.
Hun skriver, jeg glæder: "mig ligeledes til de nye afsnit til
efterøret". Og Elma Pedersen har helt ret med hensyn til 'efterøret':
Hansi mimer kun.

Nu er det her musikgruppen så her et stykke musik med samme titel som
filmen:
http://www.youtube.com/watch?v=9EeCkpvjJ0Q
Det er nu ikke en speciel god video, for det er tydeligt, at Hansi her
på videoen ikke har mimikken helt i orden.
Men hver gang jeg ser Hansi, så er jeg imponeret over håret! Det har
ikke flyttet sig i 30 år! Er det L'Oréal's "Professionnel Air Fix Spray"
der gør forskellen på Hansi's og mit hår?

Vi som holder af kvalitet, vil håbe på, at vi måske engang i fremtiden,
også kan få lov til at opleve Hansi som 'Hamlet' på Kronborg?

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-07-11 06:33

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi som holder af kvalitet, vil håbe på, at vi måske engang i fremtiden,
> også kan få lov til at opleve Hansi som 'Hamlet' på Kronborg?

Så vidt jeg husker, har han da lige givet en række koncerter rundt om i
landet, hvor du glimrede ved dit fravær... Så selv om han så skulle få
ideen, at give den som Hamlet på Kronborg, ville du vel stadig gøre som
Åge... Nemlig blive hjemme... Så reelt vil du aldrig finde ud af, hvad &
hvem Hansi Hinterseer er.

I øvrigt er det ganske almindelig god opførsel, ikke at kommentere andres
stavefejl...

Hvis 100 Stk på lager, er tegn på manglende kvalitet, så deler han altså den
med Skousen & Ingemann, som da ellers har fået rigeligt med positiv omtale,
gennem Guderne skal vide, efterhånden rigtigt mange år... Så ægte kvalitet,
er jo så Sussi & Leo, hvor der kun er få eksemplarer på lager, eller endnu
bedre, Bjørn & Okay, med kun 1 eksemplar på lager...

Uh.. Jamen jeg har skam et par film stående, ikke ligefrem med
Hinterseer.... Men efter hvad jeg kan forstå, lidt af samme skuffe... Der er
ikke de store skuespiller præstationer deri.... Altså ingen Max Von Südow,
eller lignende... Men historien, og dermed filmene, er slet ikke så ringe
endda... Så de svarer vel til, hvad man kan betragte som ganske almindelige
B film.... Film man ser, for at blive underholdt, ikke imponeret.

M.V.H....Benny..