Lidt underligt til et slagershow
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-11 07:54

Til sidst i MUZIEKFEEST, som mange af jer måske så i går aftes på BVN, var
der noget lidt boob-boob-boob-agtigt noget til sidst. Det var ikke fordi det
var dårligt
musik. Det var da meget godt. Det var bare lidt "hmmmm....." til et
slagershow.

Mange her vil noget synes at musikken er wældig, så jeg vil lige bringe et
et link, til dem der ikke så showet: han sang hele 3 numre til sidst i
showet. han var sån set showets hovednavn, kan man sige.

Han virker som om han er en slags meget populær FRANK SINATRA-agtig person,
men det ved jeg ikke om han er.

Måske nogen her har hørt om ham
http://www.leetowers.nl/

Her er lige en tube fra showet i går aftes
http://www.youtube.com/watch?v=EVLj7pgP8xs&feature=related

Her er derimod et gedigent nummer med ham, hvor han folder sig ud
http://www.youtube.com/watch?v=hHRuLgMOgms&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-07-11 08:40

meddelelse news:4e252a11$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=EVLj7pgP8xs&feature=related
>
> Her er derimod et gedigent nummer med ham, hvor han folder sig ud

Hjemmesiden, kunne jo fortælle en masse... Første link, var noget crap, med
mere vindstøj end sang... Men okay, det fortalte da, at han havde en god og
kraftfuld stemme... Men sidste link... Okay, det han sang, var udmærket..
Men hver gang det blev krævende, overlod han det at synge, til publikum. Så
jeg fandt faktisk ikke ud af, om han kunne holde fuldtonen, og havde luft
til at gøre det... Men ingen tvivl, stemmen har han... Men jeg håbede da på,
jeg havde fået lov til at høre ham bruge den...

M.V.H....Benny..