Nyt navn: Linda Fäh
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-07-11 09:58

Hun blev præsenteret som udfordrer til ÅRETS SOMMERHIT I TYSKLAND i I.W.S

Afstemningsresultatet er klar kl. ca. lidt før halv tovl - direkte fra
regnvejspartyet i Rust.

Her er hun i en optagelse fra STADL´n.

LINDA FÄH http://www.youtube.com/watch?v=JBsLT1GpF-I

Da jeg ledte efter et link med hende, faldt jeg over dette andet nye navn

MARILENA: http://www.youtube.com/watch?v=R1v8wpScKNI&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-07-11 10:04

meddelelsen news:4e22a3fd$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Da jeg ledte efter et link med hende, faldt jeg over dette andet nye navn
>
> MARILENA: http://www.youtube.com/watch?v=R1v8wpScKNI&feature=related

STOP STOP STOP
hahahahaha.

Det er sgu da hende fra den, efterhånden ret kendte, brandbilssang, der har
skabt så megen fouroge fra de frelste:
http://www.youtube.com/watch?v=bLbGSCGbQ-k
Hende i den røde kjole

HEHEHE

Hilsen Åge

Fra : Vidal

Dato : 17-07-11 11:54

Den 17-07-2011 11:03, Åge Halldorsson skrev:

> [...]
> hahahahaha.
>
> Det er sgu da hende fra den, efterhånden ret kendte, brandbilssang, der har

Det må være en underlig verden, du lever i. Så vidt jeg kan vurdere
er det musik, der har stået stille i 50-60 år. Hvordan det skaber
"fouroge" forstår jeg ikke. Jeg er måske ikke frelst nok?

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-07-11 12:08

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Hvordan det skaber
> "fouroge" forstår jeg ikke.

Næh, det gør jeg heller ikke. Men sån er det jo med de frelste. Er der
"fest" og "godaw", så bliver de skidt tilpas

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-07-11 12:33

meddelelse news:4e22a56c$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Det er sgu da hende fra den, efterhånden ret kendte, brandbilssang, der
> har skabt så megen fouroge fra de frelste:

Altså Åge

Hvordan får man den glade vandrer til at lave forurore... Den er en herlig
sang, hvad enten den er på Dansk eller Tysk... Også om den er med, eller
uden brandbil.... Også hvad enten den er stadset op til et TV Show, eller
ej... Hvis det er sådan nogle af Tyskerne vil have det, så er det helt fint
med mig..
Der er trods alt sådan Ca 85 Mio af slagsen... Så mit gæt er, at der skulle
nok kunne blive et publikum alle... Men der var da en god ting, du kom
åbenbart til at grine, og det var vel hvad sangen skulle få dig til... Så
den må jo siges at være en Success..... Ikke sandt ?

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-07-11 13:01

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Hvordan får man den glade vandrer til at lave forurore...

Undrer også mig, men vi så jo hvordan visse folk fik kvalme.

> Den er en herlig sang, hvad enten den er på Dansk eller Tysk... Også om
> den er med, eller uden brandbil....

Sådan!

Hilksen Åge