Udvidde musik-horrisonten
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 10:25

Mange popmusik-interesserede er jo som bekendt kendt for at have en meget
indskrænket musik-horrisont.

Jeg kan anbefale at de måske prøver at se FJERNSYNSHAVEN på ZDF.

Der blander man popmusik med slagermusik. Jeg tror endda der er mest
popmusik.

Det kommer hver søndag kl. 11 på ZDF

Showet giver mulighed for at popmusik-interesserede får smag for andre
genrer, da det hele jo blandes sammen. Det varer 2 timer.

Der kommer meget hårdtslående internationale popnavne + Hansi
Hinterseer-musik

FERNSEHGARTEN
http://fernsehgarten.zdf.de/

Eksempel på meget støjende popmusik i showet:
SUNSHINE AVENUE: http://www.youtube.com/watch?v=MFw6tlHs_Sw&feature=related

Eksempel på almindelig slager i showet
HELENE FISCHER: http://www.youtube.com/watch?v=gdkghYM1Fvg&feature=related

Showet kan give indsigt i verden udenfor popmusik

God se-ning til de interesserede

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 11:49

meddelelse news:4e197002$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> HELENE FISCHER: http://www.youtube.com/watch?v=gdkghYM1Fvg&feature=related
>
> Showet kan give indsigt i verden udenfor popmusik

Fint nok, send mig et eksemplar

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 12:28

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Fint nok, send mig et eksemplar

Værsågod. Her er en meget støjende gruppe, hvor det ser ud til der er et par
fremmedarbejdere med.
Så det er international popmusik:.
http://www.youtube.com/watch?v=SzeN7E4bfgA&feature=fvst

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 17:41

meddelelse news:4e198ca3$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Værsågod. Her er en meget støjende gruppe, hvor det ser ud til der er et
> [...]

Sagde du ikke det tog 2 timer ?

M.V.H....Benny

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 18:24

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Sagde du ikke det tog 2 timer ?
>
> M.V.H....Benny

Jo

Ville det ikke være nemmere, hvis du bare så det på tv, når det sendes ?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 18:32

meddelelse news:4e19e01b$0$56778$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jo
>
> Ville det ikke være nemmere, hvis du bare så det på tv, når det sendes ?
>
> Hilsen Åge

Jo, men som du har fået at vide masser af gange...
Jeg har IKKE Tysk TV....

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 18:35

> Jo, men som du har fået at vide masser af gange...
> Jeg har IKKE Tysk TV....

Hvad så med at købe en parabol. De smider dem i hovedet af folk. De koster
næsten gratis.

Ret den derefter mod ASTRA og pengene passer

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-07-11 18:46

meddelelse news:4e19e2c0$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> næsten gratis.
>
> Ret den derefter mod ASTRA og pengene passer

Gud jeg ved ikke engang hvad min satellit hedder..
Før var jeg på Thor

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 18:48

> Før var jeg på Thor

Gris!

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-07-11 07:53

meddelelse news:4e19e5d0$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Gris!
>
> Hilsen Åge

Den var nu slet ikke så tosset endda... Man havde faktisk flere kanaler uden
kort, end man havde med

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-07-11 14:29

> [...]
> meddelelse news:4e19e5d0$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Den var nu slet ikke så tosset endda... Man havde faktisk flere kanaler

Nårrhhhh.... ok., nu er jeg med.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-07-11 10:11

meddelelse news:4e1afa9f$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Nårrhhhh.... ok., nu er jeg med.
>
> Hilsen Åge

Ja ja, der er kun en, her i gruppen, som har vist bøsseagtige tendenser over
for mig... Det var pudsigt nok Thor... Han solgte mig et luftgevær

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-07-11 14:05

> Ja ja, der er kun en, her i gruppen, som har vist bøsseagtige tendenser
> over for mig... Det var pudsigt nok Thor...

Han solgte mig et luftgevær

> M.V.H....Benny..

Så var Thor altså en luft- øhhh.... ja

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-07-11 08:51

meddelelse news:4e1c466c$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Han solgte mig et luftgevær

> Så var Thor altså en luft- øhhh.... ja
>
> Hilsen Åge

Hvad Thor er for en størrelse, ved jeg ikke ) Men han havde et luftgevær
magen til mit, og jeg manglede lidt stumper, så derfor købte jeg hans... Det
fik jeg nu ikke de stumper jeg skulle bruge ved, for det som sad på hans,
var ikke originalt, og derfor ubrugeligt... Til gengæld er de nu begge oppe
i funktionel stand igen.
Men jeg tror han arbejder lidt med computere... Vi har handlet sammen flere
gange, og alle de andre, har været computerdele... Kunne denne ene gang, var
en lidt bøsset handel... Kan man ikke sige det sådan

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 19:11

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Gud jeg ved ikke engang hvad min satellit hedder..
> Før var jeg på Thor

Her er forøvrigt hele svineriet der kan modtages gratis fra ASTRA.

Jeg betaler ikke en hylende fis for at se tv, bortset fra almn. licens.

Jeg hiver det danske ned med almindelig antenne og
jeg hiver det prøjsiske, østrigske og hollandske ned med parabol

Det koster gratis

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 20:19

meddelelsen news:4e19eb4b$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Ja det er så: http://www.lyngsat.com/astra19.html

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-07-11 07:54

meddelelse news:4e19eb4b$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg hiver det danske ned med almindelig antenne og
> jeg hiver det prøjsiske, østrigske og hollandske ned med parabol

Nå det var der problemet var.... FATTIGRØV )))

M.V.H....Benny..

Fra : P. Petersen

Dato : 10-07-11 13:00

meddelelsen news:4e197002$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> HELENE FISCHER: http://www.youtube.com/watch?v=gdkghYM1Fvg&feature=related
>
> Showet kan give indsigt i verden udenfor popmusik

Aage, du beskylder mig for, at være nedladende overfor invalidepensionister.
Se på starten af dit indlæg og fortæl mig så hvem, der er nedladende. :)

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-07-11 16:02

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> invalidepensionister.
> Se på starten af dit indlæg og fortæl mig så hvem, der er nedladende. :)

Åge er altid nedladende overfor folk, der ikke er mælkehvide i huden.
De bliver konsekvent omtalt som fremmedarbejdere eller negre.

mvh Eva

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-07-11 16:57

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Åge er altid nedladende overfor folk, der ikke er mælkehvide i huden.
> De bliver konsekvent omtalt som fremmedarbejdere eller negre.
>
> mvh Eva

Ja Pia må være stolt af ham.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 17:35

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Ja Pia må være stolt af ham.

Pia er en sød pige. Hendes indvadrer-politik er jeg dog ikke tilhænger af.
Den er for slap

Hilsen Åge

genindfør grænsekontrollen - stop Krutte