Andre Rieu til København-strup og Odense
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-07-11 16:01

ANDRE RIEU beærede jo som bekendt danskerne med et besøg i Ålborg sidste år.

I 2012 kommer han over til Københavnerne, der jo er blevet så glad ved både
tysk slager, men også dejlig melodiøs folkelig klassisk musik,
med fest og farver og en masse "godaw" på.

Torsdag 9. februar kl. 20 er han i Odense Kongres Stadion Arena
Fredag 10. februar kl. 20 er han i København Forum

SEMIONO ROSSI beærede jo også danskerne med et besøg for ikke så lang tid
siden. Det var i November 2010. Og det var i Danmarks slagerby. Behøver vi
nævne navnet?, nej vel. Horsens selvfølgelig, igen igen igen.
Semino-manden er faktisk tilbage i danmarks slagerby dagen efter at Andre
Rieu har sæpillet dejlig hollandsk musik for os.

Seminbo Rossi spiller i Horsens Arena lørdag den 11. februar kl. 20

Velbekomme

Hilsen Åge

Fra : Michel Sanomi

Dato : 09-07-11 17:22

On 9 Jul., 17:00, Ã…ge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-
herpost.tele.dk> wrote:
> [...]
> tysk slager, men også dejlig melodiøs folkelig klassisk musik,
> med fest og farver og en masse "godaw" på.

Jeg er ikke så vild med ham. Han virker lidt for glad for sig selv,
men jeg indrømmer, at jeg er med på denne:

Andre Rieu: "Second Waltz" - http://www.youtube.com/watch?v=mEuVxRc2gQ8

Men jeg holder skam meget af wienervalse...

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-07-11 09:03

[...]

Her er den i en bedre udstyrs-stykke-agtig udgave. Vi ser orkesteret
http://www.youtube.com/watch?v=LX1fiE0U1qA&feature=related

Hilsen Åge