Nyt sjovt - Alpenzusjes - Jungledans
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-07-11 20:17

Kigge lige igennem hvad man kan forvente på den hollandske hitliste i morgen
aften kl. 18, på BVN

Der er en bemærkelsesværdig sang på plads nr. 13 - og den er for opadgående
Alpenzusjes - Jungledans http://www.youtube.com/watch?v=luXPjme1rUM

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-07-11 20:26

meddelelsen news:4e0e1d0d$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> morgen aften kl. 18, på BVN
>
> Der er en bemærkelsesværdig sang på plads nr. 13 - og den er for

Og hvad sker der ellers? - jo JANNES entrer listen. Han er ny på plads nr.
19.
Gæt med hvilken plade. hahah. Ja i gættede tigtigt
NANANANANANANANANANANANANANANANANANANANANANANA

Velækommen til JANNES http://www.youtube.com/watch?v=sPGydcLQ5WU

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-07-11 20:30

meddelelsen news:4e0e1f52$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Velækommen til JANNES http://www.youtube.com/watch?v=sPGydcLQ5WU
>
> Hilsen Åge

Men der skal da også være noget til Henning Jensen, som ikke gider de der
gamle nisser.
Værsågod, en rigtig god sang - og der der er et Henning Jensen-teenage
publikum http://www.youtube.com/watch?v=Fr2xZvW3uXI&feature=relmfu

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-07-11 12:43

On 01-07-2011 21:30, Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> der gamle nisser.
> Værsågod, en rigtig god sang - og der der er et Henning Jensen-teenage

Tak.
I der foretrækker pensionistsangere, skal da heller ikke mangle et
fantastisk hollandsk nummer.
Her er endnu en god mimiker (noget I kendere forstår at værdsætte), J
Hoes med "Och was ik maar":
http://www.youtube.com/watch?v=8GaeGcZIxQg&NR=1

Jeg giver den 4 måger ud af 5.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-07-11 13:10

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> fantastisk hollandsk nummer.
> Her er endnu en god mimiker (noget I kendere forstår at værdsætte), J Hoes

Tak for den gode sang. Jeg kvitterer straks med denne video, med et endnu
mere Henning Jensen-ungt juniorpublikum:
Den skal vel nærmest have 4 ud af 5 legoklodser. Eller hwa?
http://www.youtube.com/watch?v=a9VSJ3duBcY&feature=related
Sangen så vi i forrige MUZIEKKFEEST. Det er en af øjeblikkets hittere i
Holland.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-07-11 13:18

meddelelsen news:4e0f0a9b$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=a9VSJ3duBcY&feature=related
> Sangen så vi i forrige MUZIEKKFEEST. Det er en af øjeblikkets hittere i

Århhh, lige på falderebet. Skal vi ikke lige have denne her med Peter Van de
Veire. En rigtig god sang.
Og videoen lever fuldt ud op til Henning henning Jensen-kravene om et ungt
Henning Jensen-publikum
http://www.youtube.com/watch?v=GN7C9ivYMNY&feature=related

Den kan godt blive tildelt 5 legoklodser

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-07-11 14:06

meddelelsen news:4e0f0c79$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

http://www.lemvigmk.dk/files/Faldereb1.jpg

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-07-11 15:10

On 02-07-2011 14:18, Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> ungt Henning Jensen-publikum
> http://www.youtube.com/watch?v=GN7C9ivYMNY&feature=related
> Den kan godt blive tildelt 5 legoklodser

3 Klodser - højst - endda med en halv nedad.

Publikum må gerne være ungt, men jeg kan ikke lide børnesolister. De må
godt være over 20.

Her er et nummer som du vil sætte stor pris på.
'Miss Chantal', smuk som Fischer og med den rigtige alder, er her med en
pragtfuld schlager: "Am Elbufer Dresden".
Bemærk at der intet er at udsætte på mime-teknikken.

Hun må da tillige også kunne give næring til dine køns-traumer, som du
lufter i andre grupper.

http://www.youtube.com/watch?v=4EJUyVMf2Sk&feature=related

6 måger ud af 5, og med et lår opad.

Henning

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-07-11 15:18

> [...]
> Bemærk at der intet er at udsætte på mime-teknikken.
>
> Hun må da tillige også kunne give næring til dine køns-traumer, som du

Henning, din spasmager - nu går Åge da helt i selvsving

Han skal lige have samlet underkæben op fra gulvet og tørret savlet af
monitoren, samt set videoen en 40-50 gange mere, så vender han tilbage. *GG*

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-07-11 16:10

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Henning, din spasmager - nu går Åge da helt i selvsving

Han er en wærre en, ja han er.

> Han skal lige have samlet underkæben op fra gulvet og tørret savlet af
> monitoren, samt set videoen en 40-50 gange mere, så vender han tilbage.
> *GG*

Ø ø - Det giver tværtimod 10 minuspoint og en fyldt brækspand

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-07-11 16:08

> [...]

> Bemærk at der intet er at udsætte på mime-teknikken.
>
> Hun må da tillige også kunne give næring til dine køns-traumer, som du

og en vis ting nedad

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-07-11 21:01

On 02-07-2011 17:08, Åge Halldorsson wrote:

> og en vis ting nedad

Det kan dette nummer måske afhjælpe på. Adriana med et godt nummer fra
den tyrolske alpe: "Jodelling":

http://www.youtube.com/watch?v=7fK7qAOAQ5c&feature=related

Det er et nummer der styrer, rent godaw.
Og hvor mange måger? Jeg vil give den sex, og ligesom før, også med et
lår opad.
Har du bemærket håret? Har det ikke en vis lighed med en anden
alpesangers paryk? Og mim'ningen er da den samme?

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-07-11 21:14

> [...]
> opad.
> Har du bemærket håret? Har det ikke en vis lighed med en anden alpesangers

Jeg bliver dårlig. Jeg må have en Paracetamol skråstreg Panodil
http://multimedia.jp.dk/archive/00093/hyletone_hovedpine_93819e.jpg

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-07-11 21:20

On 02-07-2011 22:14, Åge Halldorsson wrote:

> Jeg bliver dårlig. Jeg må have en Paracetamol skråstreg Panodil
> http://multimedia.jp.dk/archive/00093/hyletone_hovedpine_93819e.jpg

Ja, jodling er stærke sager.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-07-11 21:23

> Ja, jodling er stærke sager.
>
> Henning

Huwww ha - Det er liger før jeg hellere vil have noget sækkepibe-musik

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-07-11 21:32

meddelelsen news:4e0f7e09$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Huwww ha - Det er liger før jeg hellere vil have noget sækkepibe-musik

F.eks. denne her. Den er da go`

Klostertaler: http://www.youtube.com/watch?v=M2V1wX8dRD8
Sækkepibe efter 2 minutter og 22 sekunder

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-07-11 16:12

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Publikum må gerne være ungt, men jeg kan ikke lide børnesolister. De må
> godt være over 20.

Aha - Taler du om begge køn eller kun om teenage-piger

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-07-11 16:20

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Publikum må gerne være ungt, men jeg kan ikke lide børnesolister. De må
> godt være over 20.

Nå ok. Jeg troede du mente de var for gamle til din målgruppe. Men det er så
wældigt. Vi kan finde slager med alle aldersklasser, både blandt sangerne
og blandt publikum.
Hwa med det her publikum. Føler du dig så hjemme blandt dem da?: Det er
da et teenageungt Henning Jensen-publikum
http://www.youtube.com/watch?v=CxMgljQP0Do
og http://www.youtube.com/watch?v=CxMgljQP0Do
PS: Hvorfor kan du egentlig ikke lide publikum på din egen alder??? - jeg
spørger bare.

Jeg selv blander alle aldersklasserne sammen i een stor pærevælling.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 02-07-11 20:51

On 02-07-2011 17:20, Åge Halldorsson wrote:

> PS: Hvorfor kan du egentlig ikke lide publikum på din egen alder??? -
> jeg spørger bare.

De er utålelige at være til koncert sammen med.

Henning

Fra : P. Petersen

Dato : 02-07-11 23:44

> De er utålelige at være til koncert sammen med.
>
> Henning

Henning du styrer.
:)
Med venlig hilsen