Noget for de pop-interesserede - ikke lige~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-11 20:59

Det er bestemt ikke noget for mig

På den hollandske TOP 20 tror jeg bestemt der er noget for dem der kan lide
popmusik. Det er faktisk noget som minder meget om det vi kender i Danmark,
hvor der egentlig ikke synges en melodi, men i stedes råbes meget højt. Det
er der jo også nogen der kan lide. Hende jeg hørte på 3. pladsen var meget
utraditionel,
så jeg tror den falder i de popinteresseredes smag. Sangerinden hedder
Glennis Grace - og det var faktisk det her klip man bragte på Tv´s
officielle hitliste Top 20:
http://www.youtube.com/watch?v=zRm1mI7NdxA

Nå, det var nok noget hvad?

Der var også en poop-plade på 1. pladsen. Det var med hende her - hun råber
også meget: http://www.youtube.com/watch?v=c0HDN_cQYEw'

Det var også noget, hwa - rigtig Krutte-Linå-Pelle-musik

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-11 21:06

meddelelsen news:4e078f84$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Glennis Grace - og det var faktisk det her klip man bragte på Tv´s
> officielle hitliste Top 20:

RETTELSE
Det var den her:
http://www.youtube.com/watch?v=lsoyzlkhXJ8&feature=related

Fra : P. Petersen

Dato : 26-06-11 21:08

meddelelsen news:4e07911a$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> [...]

Det blev det da ikke bedre af.
Det er jo nærmest ren slager.
:)))

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-06-11 05:57

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Det blev det da ikke bedre af.

Nå?

> Det er jo nærmest ren slager.
> :)))

ARGGHHHH.....

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 26-06-11 21:06

> [...]
> råber også meget: http://www.youtube.com/watch?v=c0HDN_cQYEw'
>
> Det var også noget, hwa - rigtig Krutte-Linå-Pelle-musik

Hej Aage.
Der er da vist noget du totalt har misforstået.
Tror, at jeg roligt kan svare for alle nævnte.
Nej det er ikke musik for os.
En gang sentimentalt, amatøragtigt stykke "pop", når pop er værst.
Find nu noget, der er lidt mere næseringsagtigt og med en masse godaw i.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Michel Husted

Dato : 30-06-11 08:12

On 26 Jun., 21:59, Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-st r-
herpost.tele.dk> wrote:
> Det er bestemt ikke noget for mig
> Nå , det var nok noget hvad?

Helt bestemt guf. Men det er en hollandsk udgave af en tysk sang, og
jeg kan ikke komme på, hvad den tyske hedder.

Mange hilsner
Michel