Seriøse schlager-sangerinder
Fra : John

Dato : 26-06-11 19:31

Hej!

Har lige set 3 timers jubilæums-natudsendelse for ZDF-Fernsehgarten, der i
år fejrer 25 Års Jubilæum.

Der blev bl.a. vist højdepunkter fra de 25 år.

Et af de bedre var et med Claudia Jung, som er én af mere succesfulde
sangeringer i Tyskland.

Sangen kendte jeg ikke, men det er faktisk én af de bedste jeg har hørt med
hende: http://www.youtube.com/watch?v=Dym-3vRFdHM

Klippet er i øvrigt fra Kiwi's allerførste ZDF-Fernsehgarten. Hun har været
vært på udsendelsen lige siden (med undtagelse af 2008).

Hvad synes I?

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-11 20:35

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Klippet er i øvrigt fra Kiwi's allerførste ZDF-Fernsehgarten. Hun har
> været vært på udsendelsen lige siden (med undtagelse af 2008).
>

> Hvad synes I?

Meget ringe sang. Jeg synes hendes bedste sang er STUMME SIGNALE:
http://www.youtube.com/watch?v=h62fvBaColU&feature=related
Den er bare så fantastisk.

Men hvad med ELZ BAKKER? - Det er noget lignende.
Kan man kalde hende for Hollands Claudia Jung?
http://www.youtube.com/watch?v=zRm1mI7NdxA

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-11 20:37

meddelelsen news:4e0789c9$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Men hvad med ELZ BAKKER? - Det er noget lignende.
> Kan man kalde hende for Hollands Claudia Jung?
> http://www.youtube.com/watch?v=zRm1mI7NdxA

Hun hitter forøvrigt voldsomt på den hollandske Top 20 i øjeblikket med
ovennævnte sang. Har netop siddet og set hende på Hitlisten fra Hollandsk
Tv.

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 26-06-11 20:56

> Meget ringe sang. Jeg synes hendes bedste sang er STUMME SIGNALE:
> http://www.youtube.com/watch?v=h62fvBaColU&feature=related
> Den er bare så fantastisk.

Kan ikke forstå at du ikke kan lide den! Men til gengæld er jeg ret vild med
"Stumme Signale". Hun har lavet et hav af gode numre!

> Men hvad med ELZ BAKKER? - Det er noget lignende.
> Kan man kalde hende for Hollands Claudia Jung?
> http://www.youtube.com/watch?v=zRm1mI7NdxA

Så tænkte jeg straks: Åh, nej! Nu ikke et eller andet hollandsk skidt igen!
Men for en gangs skyld var det jo faktisk rigtig godt!

Vil dog hellere kalde hende for Andrea Berg, eftersom det er et af hendes
store hits hun synger! Men det kan jo ikke blive dårligt, når det er en
fantastisk sang i forvejen. Det er Andrea's "Du Kannst Noch Nicht Mal
Richtig Lügen". Hende kan hun aldrig slå! Her en alternativ version med
harmonika på: http://www.youtube.com/watch?v=GzmZaVXtTXk

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-11 20:44

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej!
>
> Har lige set 3 timers jubilæums-natudsendelse for ZDF-Fernsehgarten, der i
> år fejrer 25 Års Jubilæum.

"Natudsendelse"? - Hvilken nat blev det sendt?
Det har jeg godt nok ikke fået tjekket ordentligt så

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 26-06-11 20:50

> "Natudsendelse"? - Hvilken nat blev det sendt?
> Det har jeg godt nok ikke fået tjekket ordentligt så

Det blev i pinsen, natten mellem 1. og 2. pinsedag. Det var i øvrigt 4
timer, og ikke 3! Det meste var klip fra tidligere udsendelser, men
indimellem var Andrea Kiewel live på fra Fernsehgarten!

Tror hun var temmelig træt til sidst. Der sendes jo ordinær Fernsehgarten
både 1. og 2. pinsedag!

Men jeg tror nu ikke lige det var noget for dig alligevel. Jeg spolede også
en del i det, men det var da sjovt at se hvordan Fernsehgarten har kørt
igennem 25 år!

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-11 21:02

> Men jeg tror nu ikke lige det var noget for dig alligevel. Jeg spolede
> også en del i det, men det var da sjovt at se hvordan Fernsehgarten har
> kørt igennem 25 år!

Det tror jeg heller ikke det var. Jeg ser jo I.W.S, mens Fjernsynshaven
sendes, med den talende kværn, Kiwi

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 26-06-11 21:08

> Det tror jeg heller ikke det var. Jeg ser jo I.W.S, mens Fjernsynshaven
> sendes, med den talende kværn, Kiwi

Jeg ser begge dele, og kan særdeles godt lide Kiwi! Hun er bare sig selv!

Jeg ser det altid forskudt, så jeg ikke nødvendigvis behøver at se det i
fuld længde! Men der er da altid nogle gode schlager-numre med!

John

Fra : John

Dato : 26-06-11 21:05

Vi skal lige have denne helt fantastiske sang, hvor klaver-virtuosen Richard
Clayderman spiller: http://www.youtube.com/watch?v=6XWJxSBHGkk.

Her synger hun den live: http://www.youtube.com/watch?v=QBvwMyxmTSo

John

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-06-11 05:16

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Klippet er i øvrigt fra Kiwi's allerførste ZDF-Fernsehgarten. Hun har
> været vært på udsendelsen lige siden (med undtagelse af 2008).

Jo hende tager man da ikke skade af at høre på...

M.V.H....Benny..