Festival-Danmark - BLÅ FJORD
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-11 18:31

BLÅ FJORD

Så går musikfestivalen på Mors snart igang - nemlig lørdag den 25. juni

http://www.countryfest.dk/2011_velkommen.htm

Jeg kan se at der er to top-navne på programmet - resten kender jeg ikke

Ester Brohus er ikke noget særligt MEN

WENCHE HARTMAN BAND kommer på besøg - og så siger den "godaw"

Her er hun til festival i Silkeborg, hvor hun går amok:
http://www.youtube.com/watch?v=lWUjrFRsOmo
eller to: http://www.youtube.com/watch?v=NV7n4FM9_Xg&feature=related
eller tre: http://www.youtube.com/watch?v=-D47K9g148U&feature=related
(Silkeborg)

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-11 18:47

meddelelsen news:4e0226d7$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> BLÅ FJORD
>
> Så går musikfestivalen på Mors snart igang - nemlig lørdag den 25. juni

Råwer vi efter et ekstra nummer? - Nå, ok, hwa så med den her:
http://www.youtube.com/watch?v=tK8YZUpeFto&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-06-11 08:01

meddelelse news:4e0226d7$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> WENCHE HARTMAN BAND kommer på besøg - og så siger den "godaw"
>
> Her er hun til festival i Silkeborg, hvor hun går amok:

Det er da lidt uforståeligt, at du skriver Ester Brohus, ikke noget særligt.
) Ikke for at sige noget ondt om Wenche... Men jeg betragter nu
alligevel Ester Brohus som rangerende over Wenche...

M.V.H....Benny..