Hvilken sang er der stjålet noget fra +
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-11 17:30

Det er angående den sang som i øjeblikket hærger Holland og som jeg har
omtalt i et andet link.

Der er en passage i sangen, hvor den meget udpræget minder om en anden sang.
Men jeg kan ikke komme på hvilken sang det er.

Det er 3 sekunder som tydeligvis er snuppet fra en anden meget kendt sang.

Det er på nedenstående minut- og sekundtal man skal lytte.

01.12-01.15
01.31-01.34
02.28-02.31
02.48-02.51
03.07-03.10

Værsågod: http://www.youtube.com/watch?v=sPGydcLQ5WU

Nogen der kan sige hvilken sang disse korte passager lyder ligesom, eller
minder kollosalt meget om ?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-11 18:48

meddelelsen news:4e00c713$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Værsågod: http://www.youtube.com/watch?v=sPGydcLQ5WU
>
> Nogen der kan sige hvilken sang disse korte passager lyder ligesom, eller

Altså det er træls, det her - der må da være en der ved det.

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-06-11 19:55

Åge Halldorsson skrev:

>Nogen der kan sige hvilken sang disse korte passager lyder ligesom, eller
>minder kollosalt meget om ?

Alt andet slager

--
Ivan V. Klattrup